نوشته شده توسط : سیمین

این شهر یكی از بزرگترین استانهای تركیه و شهری مذهبی است که در شمال استان آنتالیا و جنوب آنکارا و در مرکز کشور ترکیه قرار گرفته است. جمعیت این شهر بیشتر از یک میلیون نفر است. در قرن سیزده میلادی، قونیه پایتخت کیقباد پادشاه سلجوقی روم بود و این شهر محل زندگی پدر مولانا بود به همین سبب مرکز تدریس علوم به شمار می آمد. مولانا بعد از مرگ پدرش به تدریس علوم دینی در مدارس قونیه و مساجد پرداخت. اکنون مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه 94 می باشد

 

موزه هنرهای اسلامی تركیه

ابراهیم پاشا یکی از دوستان نزدیك و و وزیر سلیمان بود، این شخص در کودکی در شهر یونان توسط ترکها به اسارت گرفته شد.و به امپراطوری به عنوان برده فروخته شد. ابراهیم پاشا در کاخ توپكاپی وظیفه ی پیام‌رسانی را داشت، وقتی که سلیمان هم سن او بود با هم دوست شدند، زمانیکه دوستش یعنی سلیمان به پادشاهی رسد ابراهیم به مقام صدر اعظم راه یافت. و پادشاه ،هنگامی که خواهرش با او ازدواج کرد قصر را به ابراهیم پاشا داد.اگرچه ای دوران زیاد دوام نداشت.زیرا قدرت ابراهیم بر سلطان زیاد شد که دیگران به او حسادت میکردند.به خصوص همسر سلیمان که سلیمان را متقاعد کرد که ابراهیم دشمن اصلی آنان است و سلیمان نیز بر این باور دستور قتل ابراهیم را داد.این بنا که در دوران پادشاهی عثمانی ساخته شد یکی از بزرگترین بناها بود که توسط صدر اعظم ساخته شد.این موزه شامل اثرها هنری از قرن 8 تا 19 میلادی بوده است.در این موزه قدیمیترین و گرانبها ترین فرش ها ،خوشنویسی،اشیای گرانبها فلزی و چوبی،سرامیکهای با ارزش،پارچه های تاریخی نگهداری میشود.در حیاط این موزه کافی شاپ با چشم انداز زیبا وجو د دارد.  اکنون به مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه نوروز 94 تبدیل گردیده است

 

كاخ ييلديز استانبول ترکیه

این کاخ در قرن نوزده میلادی به وسیله سلطان عبدالمجید دوم از یک مسجد و اتاق دربارها تشکیل شده است و یکی از   بزرگترین و با شکوه ترین ساختمانهایی است که پادشاهان در آن اقامت داشته اند. اکنون به مکانی توریستی برای گردشگران تور ترکیه بهار 94 تبدیل گردیده است نام دیگر این ساختمان شاله است. این بنا در یک پارکی پر از  گلهای گوناگون ، واقع شده است. حیات این کاخ یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین منظره های اطراف  تنگه بسفر است. و در حال حاضر در حال  ترمیم و بازسازی است به همین دلیل  قسمتی از پارک را گردشگران تور ترکیه نوروز 94 میتوانند بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه , اماکن دیدنی ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

فروشگاه بزرگ آیکیا مالزی

فروشگاه بزرگ آیکیا واقع شده در منطقه دامنسرا است که عرضه کننده انواع وسایل و لوازم مورد استفاده در منازل و اداره ها میباشد . از مبلمان و رختخواب تا لوازم آشپزخانه و تزئینات خانه ، دفتر کار را می توان در این فروشگاه پیدا کرد. تمامیمحصولات این فروشگاه دارای علامت تجاری آیکیا بوده و علاوه بر با دوام بودن دارای طرح های متنوع و گسترده ای از نظر رنگ ، جنس و شکل میباشند .  ساعت کاری این فروشگاه تور مالزی 94  یکشنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها ، شنبه ها و تعطیلات رسمی 10 صبح تا 11 شب میباشد.

 آدرس : Mutiara Damansara , Petaling Jaya

 

بازار مرکزی کوالالامپور



50 سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بنایی کلاسیک با سبکی خاص است که محل عرضه صنایع دستی و کارهای هنری میباشد. مسافران  تور مالزی نوروز 94 می توانید با سرزدن به این بازار هم با بخشی از فرهنگ و هنر مالزی آشنا شوند و هم تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارد را با قیمت مناسب خریداری کنند . 

 

بازار محله چینی ها مالزی



محله چینی ها (خیابان پتالینگ) یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور میشود . این بازار تور مالزی عید 94  محل فروش اجناس بدلی و ارزان قیمت است و شما می توانید بدل اکثر اجناس مارک دار و معروف دنیا را در این بازار پیدا کنید . از انواع ساعت های مچی گرفته تا پوشاک ، لوازم تزئینی ، کیف و کفش و غیره. چانه زنی شیوه همیشگی و رسم معمول محله چینی ها میباشد ، فروشنده ها بابت اجناس خود هر قیمتی به شما مسافران تور مالزی نوروز 94 پیشنهاد کردند و هر چقدر هم به نظر شما ارزان بود باز هم جای چانه زدن و ارزانتر خریدن وجود دارد. خریداران این جنس ها بیشتر خارجی ها و بیشتر جهانگردان هستند چون برای خریدن یادگاری و سوغاتی با هزینه کم مناسب است. این بازار هر روز از 10 صبح تا 11 شب برای تور مالزی فروردین 94  برپاست . برای دسترسی به این بازار می توانید با قطار Putra LRT رفته و ایستگاه Pasar Seni  پیاده شوید و بعد از 10 دقیقه پیاده روی به این بازار میرسید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,بازارهای مالزی,ارزان ترین مراکز خرید مالزی,بهترین پاساژهای مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پورت دیکسون مالزی


پورت دیکسون که به اختصار پی دی نیز نامیده میشود . دارای خط ساحلی تقریبا صافی است که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درخت های کاسواریان سایه دار احاطه شده است . با امواج آرام تنگه مالاکا شستشو می یابد. سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون در اینجا برای گردشگران تور مالزی عید 94 شناخته شده اند. تلوک کمانگ در 9 مایلی جاده ساحلی واقع شده است یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است . مجموعه ای از اقامتگاههای 5ستاره و کلبه های ییلاقی  خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است . همچنین گدشگران تور مالزی فروردین 94 میتوانند در کنار ساحل چادر برپا کنند. پورت دیکسون معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی است. نزدیکی به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع آن را محلی برتر برای میزبانی کاری و تفریحی کرده است.

 

پارکهای دریایی مالزی

در پارکهای دریایی فعالت هایی مورد تشویق و تقویت قرار میگیرند که باعث تخریب محیط مرجانی محل نشوند. این فعالیت ها زیبایی و اعجاز دنیای زیر دریا را به بازدید کنندگان تور مالزی نوروز 94  تقدیم میکند. از جمله این فعالیت ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  •        غواصی با دستگاه تنفس
  •        غواصی ستحی آب
  •        عکاسی زیر آب
  •        شنا
  •        مشاهده و تحسین گیاهان و جانوران دریایی
  •        قایق سواری با قایق های بدون موتور همانند بادبانی و کایاک
  •        غذا دادن به ماهیان
  •        پیاده روی در تپه ها و طبیعت جزیره

مراکز پارک دریایی به عنوان مراکز آموزشی و حفاظتی عمل می کنند. بازدید کنندکان تور مالزی عید 94  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تپه های مرجانی و محیط دریایی باید با چنین دفاتری تماس حاصل کنند.

بازدید کنندگان تور مالزی 94  از پارکهای آبی باید وجه ناچیزی نیز پرداخت کنند که برای بزرگسالان 5رنجیت مالزی و برای کودکان 2.5 رنجیت میباشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی,اماکن دیدنی مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی,مکان های دیدنی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تریدرز کوالالامپور مالزی


این هتل تور مالزی عید 94 با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل تریدرز کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار می باشد و مسافران تور مالزی فروردین 94  می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران تور مالزی نوروز 94 می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات این هتل تور مالزی 94  می توان به صرافی ; خدمات کفش و واکس ; کرایه ماشین; فکس و کپی ; مراکز تجاری ; اتاقهای پاک و بدون سیگار ; انبار بار و چمدان , بار , منطقه بدون سیگار اشاره کرد.

 

 

هتل کروس کوالالامپور مالزی

این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. هتل کروس کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , استخر روباز , سونا می باشد و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد.

قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران تور مالزی فروردین 94 پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات این هتل تور مالزی نوروز 94 می توان به اتاق جلسه و ضیافت ; خشکشویی ; آرایشگاه ; صرافی ; فکس و کپی ; مراکز تجاری اشاره کرد.

 

هتل دیناستی کوالالامپور مالزی

این هتل تور مالزی 94 با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل دیناستی کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل : استخر روباز می باشد و مسافران تور مالزی فروردین 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند.  این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران تور مالزی عید 94 پذیرش می کند. از دیگر خدمات هتل می توان به اتاق جلسه و ضیافت ; خشکشویی ; آرایشگاه  ; صرافی ; بوتیک های متعدد ; کرایه ماشین ; فکس و کپی; مراکز تجاری اشاره کرد. همچنین گردشگران تور مالزی نوروز 94 می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند.

 

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

باغ وحش ملی کوالالامپور مالزی

این باغ وحش مانند دهکده ای که در میان جنگلها قرار دارد این باغ وحش بزرگ شامل چهار صد نوع پستاندار گوناگون است و در این باغ وحش انواع جانوران مانند پرندگان و خزندگان وجود دارند.انواع حیوانات مانند میمون،ببرها با نژادهای گوناگون و جود دارند شما گردشگران تور مالزی 94 میتوانید به اسب سواری یا فیل سواری بپردازید و شیرهای دریایی را تماشا کنید

 

 

 پارک آبی آفاموسا کوالالامپور مالزی

این مکان تفریحی دارای پارکهای تفریحی و دیدنی به مساحت پانصدو بیست و شش هکتار می باشد.که تفریحاتی مانند سوارکاری،بازیهای آبی،بالن سواری استخر موج،بازی تیرو کمان و آبشار دارد.رستوران درکنار دریاچه انواع غذاهای محلی و غربی را به گردشگران تورمالزی ارائه میدهد همچنین دارای فست فود است.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی , اماکن دیدنی مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , مکان های دیدنی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی که به سبک معماری اهرام مصر و داخل آن مانند مصر باستان طراحی گردیده است در درب وروردی این مرکز خرید مجسمه ی بزگ ابوالهول بنا شده است.این مرکز خرید مالزی یک سالن بیلیارد ،فروشگاه ،زمین اسکی روی یخ،و رستوران دارد. مسافران تورمالزی همه روزه می توانند از این مرکز خرید بازدید نمایند.

 

مرکز خرید پاویلیون مالزی

مرکز خرید پاویلیون از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور مالزی می باشد.این مرکز خرید که با دکورهای زیبا تزئین شده است دارای چهار صد و پنجاه فروشگاه است.این مرکز خرید بزرگ تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران دارد. مسافران تورمالزی همه روزه می توانند از این مرکز خرید بازدید نمایند.

مرکز خرید ایکیا مالزی

مرکز خرید ایکیا مالزی که در منطقه ی دامنسرا واقع شده است انواع لوازم خانگی و مبلمان را عرضه میکند.و تمام لوازم آشپز خانه و نهار خوری را به گردشگران تور مالزی 94 عرضه می کند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,بازارهای مالزی,ارزان ترین مراکز خرید مالزی,بهترین پاساژهای مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی


یکی از مجموعه تفریحی ها در کوالا سان وی لاگون کوالالامپور مالزی می باشد که بیشتر به خاطر پارک آبی آن معروف گردیده است. این مجموعه توریستی و تفریحی بزرگ در سال 1993 افتتاح گردیده و از سال 2007 تا سال 2010 برنده بهترین مرکز تفریحی آسیا شده است .

در واقع این مکان يك معدن قديمي است که  با داشتن ورزش هاي آبي مختلف ، سواركاري و انواع سرگرمي ها ، رستوران ها و امكانات تفريحي فراوان ، توریست های بسیاری را به خود جذب کرده و  باعث جلب توجه مسافران تور مالزی می شود. مركز خريد بزرگي در نزدیکی این مجموعه قرار دارد كه پیرامید ناميده  می شود که اکثر برندهای معروف و معتبر در آن یافت می شود.

این مجموعه توریستی تورمالزی در بندر سان وی و منطقه پتالینگ جایا درغرب شهر کوالالامپور واقع گردیده و از مرکز حدود 15 دقیقه فاصله دارد. مسیر رفتن با خودرو شخصی به این منطقه  از اتوبان فدرال و در مسیر دامنسرا به پوچونگ می باشد. ایستگاه سوبانگ جایا نزدیک ترین ایستگاه قطار شهری کی تی ام است و کلانا جایا نزدیکترین ایستگاه قطار پوترا ال آر تی به این ایستگاه است.

سان وی لاگون از 5 پارک مجزا تشکیل شده است که هریک از ان ها یک مجموعه بزرگ از سرگرمی ها می باشد. 
1- پارک آبی
2- پارک سرگرمی ها
3- پارک بی نهایت
4- پارک حیوانات ( باغ وحش )
5- پارک وحشت

پارک آبی سان وی لاگون مالزی شامل بیش از 80 وسیله و سرسره آبی می باشد که گردشگران تور مالزی 94 می توانند از آن ها لذت ببرند. سرسره آبی سرعتی، سرسره های لوله ای مارپیچی، موج سواری بر روی موجهای مصنوعی بلند، موج سواری با تخته های موج سواری قسمتی از تفریحات پارک آبی کوالالامپور می باشند. پارک آبی مالزی محیطی بسیار سرسبز و جنگلی دارد و این تفاوت بارز آن با پارک آبی وایلد وادی دبی و پارک آبی آتلانتیس دبی است.

ورودیه به پارک و هر کدام از مجموعه ها تفاوت دارد. بلیط های معمولی تنها شامل 3 محوطه پارک آبی ، سرگرم کننده و محوطه مربوط به حیاط می باشد.  قیمت پایه 80 رینگیت می باشد که باید مبلغ 10 رینگیت هم برای خرید مواد غذایی شارژ می شود زیرا بردن هرگونه مواد غذایی و آب به داخل محوطه پارک ممنوع می باشد و قبل از ورود کلیه وسایل با دقت بازرسی می شود با نصب برچسب و دستبند مخصوص متمایز می گردد . برای نگهداری وسایل اضافه کمد هایی هم در ورودی پارک موجود می باشد که با پرداخت 2 رینگیت می توان از آن ها استفاده کرد. قیمت بلیط اطفال 65 رینگیت می باشد و افراد بالاتر از 60 سال هم شامل تخفیف می شوند 
از دیگر امکانات عمومی این مجموعه برای میهمانان تورمالزی سالن های غذاخوری -سالن های بازی و ماساژ -پاتیناژ - سوپر مارکت- هتل در کنار مجموعه - مک دونالد - کی اف سی و غیره می باشد. امکانات صرافی و بانکی نیز در مرکز خرید وجود دارد.

ساعات کار همه روزه  از 10 صبح تا 6  بعد از ظهر می باشد و پذیرا شما گردشگران تورمالزی می باشد.

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی,دیدنی های مالزی,اماکن دیدنی مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی,مکان های دیدنی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی است حدود پانصد متر تا برجهای دوقلو مالزی فاصله دارد.اتاقهای هتل دو قسمت هستند بسیار مدرن و مجهز می باشند دارای حمام مجهز و اتاق کار هستند.این هتل تورمالزی دارای خدمات لباسشویی و خشکشویی،سونا،استخر ، زمین تنیس ،رستوران ممتاز با غذاهای ژاپنی و متنوع و تریا است.

 

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و  برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای این هتل تورمالزی بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را برای میهمانان تور مالزی 94 سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مرکز خرید پروفیلو استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول با 239  فروشگاه در 6 طبقه در سال ۱۹۹۸ در استانبول افتتاح گردید، امروزه وسعت این مرکز خرید را افزایش داده اند و جزء یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول به شمار می رود، فضای این مرکز به  ۱۱۷ هزار متر مربع تبدیل گشته است . در این مرکز خرید استانبول علاوه بر امکانات خرید، برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی در زمانهای مخصوص برای بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول 94 برگزار خواهد شد. سمینارهای رایگان پزشکی و علمی، برنامه های نقاشی و دوره های گوناگون آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید استانبول می باشد . مرکز خرید پروفیلو استانبول دارای 209 فروشگاه، 7 سالن سینما، 16 سالن بیلیارد، 20 خط بولینگ،  3 سالن تاتر و پارکینگ رایگان با ظرفیت 1300 اتومبیل، سالن ورزشی سرپوشیده ، استخر و پارک بازی کودکان «PAM» می باشد. روزانه تعداد بسیار زیادی از مسافران توراستانبول مشغول خرید در این مرکز می باشند و از امکانات آن لذت می برند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید پروفیلو استانبول,مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این خیابان که یکی از مراکز خرید اصلی استانبول است و انواع لباس ها و پارچه های ترک در خیابان عرضه می شود. و تمام گردشگران توراستانبول از این خیابان بازدید میکنند در این خیابان انواع فروشگاههای پوشاک زنانه مو مردانه،اسباب بازی برای کودکان و وسایل الکترونیکی است.معروفترین خیابان در استانبول است نام قبلی این خیابان (بزرگ خیابان )نام داشت.

خیابان استقلال استانبول

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: خیابان استقلال استانبول,مراکز خرید استانبول,بازار های استانبول,بهترین بازارهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 مسجد ایا صوفیه استانبول

مسجد ایاصوفیه یا حاجیاسوفیا در سال 523 میلادی و در دوره امپراتوری بیزانس ها به دستور امپراطور کنستانتین اول ساخته شده است در این محل در ابتدا کلیسایی بوده است که هم اکنون هیچ اثاری از این کلیسا با قی نمانده است کلیسا در زمان ساخت ایاصوفیه عبادتگاه مسیحیان بوده است پس از تبدیل ترکیه به جمهوری و به حکومت رسیدن آتاتورک ایاصوفیه تبدیل به موزه گردید و هم اکنون به صورت موزه استفاده میشود.و گردشگران توراستانبول را سالانه به خود جذب میکند ارتفاع گنبد این مسجد به اندازه 55 متر و قطر آن سی و یک متر نیز می باشد.

 

این مسجد که در شهر استانبول واقع شده است در سال 1916 میلادی به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و پس از مرگ ایشان او را در همان مسجد دفن کرده و مسجد به نام او سلطان احمد نامگذاری شد این مسجد در یکی از قدیمی ترین مناطق استانبول واقع شده است.مسجد سلطان احمد استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است و تا ساحل بسفر فقط چند قدم فاصله دارد.مناره های زیبای مسجد از دریا در حال درخشش هستند این مسجد بزرگ دارای شش مناره است که در مقابل کلیسای ایاصوفیه بنا شده است و گردشگران توراستانبول را سالانه به خود جذب میکند

مسجد سلطان احمد استانبول

 

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به شمار می رود ، در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ، توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سبک معماری این مسجد مانند سایر کارهای او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل دسته ساخته شده است که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می شد. او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. شاید یکی از دلایلش این باشد که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. در تور استانبول 94 می توانید از این مسجد دیدن نمایید

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول دارای ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. گردشگران توراستانبول برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از زیباترین منظره‌ها باشید.

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره شهر استانبول به شمار می رود که در قلب شهر استانبول واقع گردیده است و توسط جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر استانبول احاطه گردیده است. هتل آلمینا استانبول شامل 25 اتاق است و تمامی اتاق ها شامل امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی، بخاری، تهویه مطبوع، سشوار ،تجهیزات چای و قهوه، مینی بار، تلفن ،امنیت الکترونیکی و حمام خصوصی می باشند. میهمانان توراستانبول می توانند صبحانه را در تراس زیبای این هتل میل نمایند و از چشم انداز فوق العاده زیبایی که از دریای مرمره و مسجد آبی دارد لذت ببرند . در چند متری هتل مکان های تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، میدان اسب دوانی، بازار بزرگ، موزه باستان شناسی و ... وجود دارد که میهمانان توراستانبول می توانند پیاده از آن ها دیدن نمایند.

از دیگر امکانات این هتل تور استانبول 94 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاقهای پاک و بدون سیگار، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، کفش و واکس، تورها، فکس و کپی، اتاق و امکانات خاص برای معلولین، اتاقهای خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، سونا، استخر، حمام ترکی و بخار، سرویس نگهداری از کودکان. این هتل تمامی امکانات را برای آسایش و راحتی شما میهمانان گرامی توراستانبول فراهم نموده است تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید

 هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلمینا استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این هتل سه ستاره که مانند سبک های قدیمی در دوره هخامنشیان طراحی شده است بسیار زیبا و تمیز استو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است هتل لوتوس کیش در سال 90 تاسیس گردید این هتل بین المللی دارای لابی به مساحت هزار متر مربع است رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را به میهمانان تورکیش ارئه میدهد.هتل دارای دو آسانسور،مینی بار و کافی شاپ است و این هتل تور کیش 94 دارای 72 اتاق است .فضای سبز و باغ این هتل مساحتی به اندازه 1200 متر مربع نیز دارد.هتل لوتوس در قدیم به نام هتل لاله بود است که هتل بازسازی شده و در سال 90 گشایش یافت

هتل لوتوس کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل لوتوس کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , ارزان ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره کیش یه کشتی در سواحل نیلگون کیش قرار دارد در تابستان سال چهل و پنج بومیان جزیره کیش در روستای باغو کشتی به گل نشسته ای را دیدند که پس از سالها نتوانستند دلیل به گل نشستن این کشتی را بیابند اما گفته می شود که به دلیل نبودن فانوس دریایی و مه آلود بودن این اتفاق در این ساحل رخ داده است این کشتی هر ساله گردشگران تورکیش زیادی را به خود جلب می کند.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک سیمرغ یکی دیگر از پارک های ساحلی تورکیش می باشد. این پارک در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است.

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

دراین پارک ساحلی فضاهايي برای تفریح كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي قرار داده شده است.

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگران تور کیش 94 جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار دامون کیش
اين بازار در سال 1391 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح گردید و به عنوان یک مرکز خرید زیبا در کیش رقم خورد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در 2 طبقه ساخته شده که دارای 110 واحد تجاری و خدماتی است و با وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون محبوبیت زیادی بین شهروندان و گردشگران تورکیش را دارا میباشد

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش

 


بازار ونوس کیش یکی از بازار های قدیمی جزیره میباشد و تقریبان 15 سال سابقه دارد. این بازار قدیمی دارای دو طبقه میباشد که در طبقه 1 آن فروشگاه و در طبقه 2 این بازار واحدهای اداری و خدماتی وجود دارد . این بازار بیشتر عرضه کننده البسه زنانه میباشد . بازار ونوس واقع در خیابان سنایی کیش و جنب بازار مریم میباشد و گردشگران تورکیش می توانند در تمامی روزها از آن بازدید نمایند


بازار پارس خلیج کیش یکی از بازارهای مناطقه آزاد کیش است. این بازار جنب بازار عربهای کیش و در منطقه ی بومی نشین جزیره واقع شده است و دارای 150 غرفه میباشد که در این غرفه ها انواع لوازم خانگی ، پوشاک و آرایشی عرضه می شود. فاصله این بازار کمی از شهر دور است. و گردشگران تور کیش 94 می توانند در تمامی روزها از آن بازدید نمایند


بازار مرجان کیش قبل از ساحل مرجان قرار دارد و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است . بازار مرجان کیش جنب هتل سیمرغ ، شباویز و کوثر و پارک دلفینهای کیش بنا شده و تقریبا از مرکز شهر دور  است . در بازار پوشاک با قیمت مناسب عرضه میشود . گردشگران تورکیش می توانند در تمامی روزها از آن بازدید نمایند

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,ارزان ترین مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پرواز با گلایدر در کیش

 یکی از آرزو های دیرینه ی انسان ها این بود که بتوانند در آسمان ها به پرواز بپردازند امروزه این آرزو به حقیقت پیوسته است و در جزیره کیش نیز این امکان فراهم گشته است یكی از تفریحات لذتبخش برای گردشگران تورکیش و به ویژه جوانان پرواز با هواپیمای بدون موتور (گلایدر) بر بالای آسمان جزیره کیش است. علاوه بر این كه پرواز با گلایدر فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از آرزوهای دیرینه انسان می باشد، به علاقمندان پرواز در تور کیش 94 امكان میدهد كه زیبایی های این جزیره را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند. 

با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری ، آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش  تاسیس گردیده است. علاقمندان جهت آموزش پرواز با گلایدر می توانند در این آموزشگاه ثبت نام کرده و پس از انجام تمرین ها و طی کردن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. 

آموزش پرواز با گلایدر جزیره کیش 

در پارک ساحلی مقابل کشتی پله هایی تعبیه شده است که ورود به سایت را آسان می گرداند و به راحتی می توان با شنا کردن بر سطح در عرض چند دقیقه به زنجیر لنگر رسید.همچنین از حفره شمالی آن می توان از درون این کشتی بازدید کرد. البته مسافران تورکیش باید دقت نمایند که ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن بسیار خطر ناک است. 

سایت سمبارون کیش: 

در غرب کیش و مابین جزیره کیش و هندورابی سایتی زیبا قرار دارد که به سایت سمبارون کیش معروف است . همچنین این سایت از زیبا ترین ریفهای مرجانی اطراف کیش می باشد که در صورت اینکه  اوضاع جوی مساعد باشد و دسترسی به این نقطه، شما گردشگران تورکیش می توانید یکی از زیبا ترین لحظات غواصی خود را در خلیج فارس تجربه کنید. از طریق اجاره روزانه قایق از بندرگاه کیش می توان به سایت سمبارون دسترسی داشت و همچنین دسترسی به هنگام بازگشت از هندورابی امکان پذیر می باشد. سمبارون تا کیش 10 و تا هندورابی 7 کیلومتر فاصله دارد. 

این تپه زیر آبی عمق 10 تا 12 متری داشته و در این نقطه گونه های متفاوتی از آبزیان خلیج فارس سکنا گزیده اند.

پرواز با گلایدر در کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پرواز با گلایدر در کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

ab anbare qeshm

در شهر قشم آب انبار بی بی قشم وجود دارد که از آثار دیدنی و تاریخی شهر قشم است. اولین آب انبار قشم در سال ۱۲۰۲ هجری قمری بوسیله همسر شیخ عبدالله حاکم وقت جزیرهقشم که به نام صوغیه بود، ساخته شده است. چندین بار سقف این آب انبار ترمیم شده و هم اکنون که از عمر این بنا سالها می گذرد، مردم بومی منطقه از این آب انبار هنوز هم استفاده می کنند. معماری آب انبار بسیار جالب و دیدنی است، درون آب انبار مخزن بزرگی برای تمیز نگه داشتن آب وجود دارد. درون آب انبار به صورت مناسبی بازسازی و ترمیم شده است.

 

 

 

 

 

 

 جنگل دریایی حرا قشم

 

 

نوع حرا كه اسم علمي و اصلی آن به حكيم و فيلسوف ايراني ابوعلي سینا نسبت داده شده است .  درختچه‌اي می باشد که در اندازه‌هاي مختلف 3 تا 6 متر، با شاخ و برگ سبز رنگ روشن می باشد. حرا درختي می باشد که در آب شورزي در زمان مد دريا تا گلوگاه داخل آب می رود و با خاصيت تصفيه‌اي كه پوست درخت دارد قسمت شيرين آب دريا را جذب کرده  و نمك آن را جدا و دفع مي‌كند. در تنگه خوران مابین جزيره قشم و  قسمتی از ساحل استان هرمزگان جنگل دريايي حرا در وسعتی تقریبا 90000 هكتار ایجاد شده است كه تنوع زيستي زیادی دارد و زيستگاه مناسبی برای پرندگان مناطق گرمسيري محسوب می شود.  منطقه حفاظت شده حرا نام ذخيرگاه زيستركره جهاني را همراه دارد.

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های قشم , مکان های دیدنی قشم , اماکن دیدنی قشم , جاذبه های گردشگری قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

معبد بودای خوابیده تایلند (بودای لمیده)

 

معبد بودای خوابیده (Wat Pho) یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین معبدهای تایلند به حساب می اید که ترکیبی از تاریخ و علم پزشکی سنتی تایلند می باشد. این معبد زیبا مرکزی برای مدیتیشن و آموزش ماساژ سنتی استفاده می شود. بیشتر از هزار مجسمه بودا در این معبد وجود دارند و بیشتر شهرت آن، به دلیل وجود مجسمه بودای لمیده طلایی ( Gold Reclining Buddha ) به طول چهل و شش متر و ارتفاع پانزده متر میباشد. این معبد در جوار مجموعه گرند پالاس قرار دارد.

 


معبد بودای خوابیده (بودای لمیده)

 

 

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند دارای بیشتر از 300 مدل آثار هنری ساخته دست داخل بطری های شیشه ای می باشد که نتیجه زحمتهای مجسمه ساز آلمانی پیتر بدلایس است. ماکت های کوچک مینیاتوری از آثار توریستی جهان، معبدها، کلیساها،  کاخ ها و کشتی ها از آثاری می باشد که در این بطری های شیشه ای درست شده است.

 

مطالب مرتبط :

قیمت پایه تور تایلند لحظه آخری

تور تایلند 94

تور لحظه آخری تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,اماکن دیدنی تایلند,مکان های دیدنی تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل دوآنجیت پوکت تایلند

هتل دوآنجیت پوکت تایلند در ناحیه آب گرم دوانجیت در منطقه استوایی در نزدیکی ساحل پوتنگ بنا شده است  و خدمات رفاهی و تفریحی را  برای میهمانان و مسافران تورتایلند خود تدارک دیده است . اتاقهای هتل دوآنجیت پوکت تایلند دارای دکوراسیون چوبی تیره رنگ و تجهیزاتی مانند: اینترنت بیسیم می باشند. میهمانان و مسافران می توانند با شنا در استخر،صرف  نوشیدنی خنک یا در ماساژ مرکز آب گرم رفع خستگی نمایند و استراحت کنند. میهمانان عزیزی که علاقمند به تفریحات آبی، در زمانی کوتاه می توانند پیاده روی کنند و به ساحل برسند.

 

 

 

 

 

هتل ویستا یکی از هتل های 4 ستاره تایلند میباشد که شامل امکانات تفریحی مانند استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم و همچنین دارای اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP میباشد . امکانات ورزشی این هتل شامل مرکز بدنسازی ، کرایه دوچرخه است . دیگر امکاناتی که برای رفاه مسافران تور تایلند نوروز 94 در نظر گرفته شده شامل خدمات ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، خدمات تورها و فکس و کپی میباشد.

 

 

 

 

 

 

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

 

هتل آیبیس پوکت ، در موقعیت مناسبی قرار گرفته است. این هتل تا خیابان بنگلا حدود 10 دقیقه و 5 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. و همچنین فاصله اش تا فرودگاه تقریبا 45 دقیقه است. مراکز خرید و رستورانهای زیادی در نزدیکی این هتل قرار دارد . امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه ،و اتومبیل کرایه میباشد . غداهای رستوران هتل، با سلیقه ی مسافر درست می شود. مسافران و میهمانان در اتاق های مدرن و شیک استراحت کنند و از مراکز خرید اطراف دیدن کنند. فاصله هتل تا ساحل نیز بسیار کم می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان می باشند . نوشیدنی ها و خوراکی ها به صورت شبانه روز در اختیار مسافران و میهمانان تورتایلند عزیز در صورت نیاز قرار می گیرد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور تایلند 94

تور لحظه آخری تایلند

قیمت پایه تور تایلند لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,بهترین هتل های تایلند,ارزان ترین هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تورآنتالیا از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدم و حوا آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرماس ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا از بهترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر ساخته شده و قرار گرفته است. هتل آرماس ریزورت آنتالیا از ساحل دریا فقط 300 متر فاصله دارد . هتل با فرودگاه آنتالیا 55 km فاصله دارد. هتل با اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل آرماس ریزورت آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لبسشویی و خشکشویی , آرایشگاه که مسافران تورآنتالیا در مدت زمانه اقامت نیز آراسته باشند , کرایه دوچرخه , حمام سنتی ترکی , استخر فصلی و سرپوشیده , ورزش های آبی , سرویس مراقبت از کودکان , اتاق بازی کامپیوتری برای کودکان.

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرماس ریزورت آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا چهار ستاره

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در منطقه کمر قرار گرفته است. هتل باتونت گاردن آنتالیا دارای از 175 اتاق مرتب و تمییز می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 60 km از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. هتل باتونت گاردن آنتالیا تنها 10 دقیقه پیاده روی از دریا فاصله دارد. هتل مجهز به به اینترنت وایرلس می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 22 km با شهر باستانی لیکیا پاسه لیس و 70 km با پیست اسکی فاصله دارد. از امکانات دیگر هتل باتونت گاردن آنتالیا پارکینگ ویژه رایگان برای مسافران تورآنتالیا می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا دارای امکاناتی مانند : باغ زیبا برای استراحت و تفریح , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام ترکی , خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی که مسافران تورآنتالیا در مدت زمان اقامتشان نیز مرتب و آراسته باشند , آسانسور , رستوران و بوفه با غذاهای متنوع و نوشیدنی های مختلف و همچنین استخر روباز.

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل باتونت گاردن آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آستریا کلاب آنتالیا چهار ستاره

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. هتل 496 دارد .هتل آستریا کلاب آنتالیا 43 km  تا مرکز شهر زیبای آنتالیا فاصله دارد و 33 km  تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد و همینطور تا مرکز خرید بلک تنها 3 km فاصله دارد. هتل ساحل اختصاصی نیز برای خود دارد. هتل دارای امکاناتی مانند : سرویس شبانه روزی , رستوران با غذاهای متنوع , برنامه های ورزشی و تفریحی و سرگرم کننده , صرافی که مسافران تورآنتالیا مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهند , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , آسانسور , مرکز خرید , ترانسفر برای فرودگاه , سرویس مراقبت از کودکان عزیز , میز پینگ پنگ , والیبال ویژه ساحل , اتاق بیلیارد, اینترنت پر سرعت , سالن مجهز برای کنفرانس , امکانات کپی و فکس , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای مسافران تورآنتالیا   تدارک دیده شده است.تور آنتالیا نوروز 94 مسافران تور آنتالیا این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند.

هتل آستریا کلاب آنتالیا

 

هتل آستریا کلاب آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستریا کلاب آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امیرا استانبول ترکیه

هتل امیرا استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل امیرا استانبول ترکیه در یکی از مناطق خوب استانبول واقع شده است و به قسمت های اصلی شهر نیز نزدیک می باشد.اتاقهای هتل بسیار تمییز و مرتب می باشد و با دکوراسیونی زیبا طراحی و چیدمان شده است. هتل امیرا استانبول ترکیه دارای اینترنت وایرلس می باشد که در همه قسمت های هتل قابل استفاده است. پشت بام هتل امیرا استانبول ترکیه منظره ای دیدنی از شهر زیبای استانبول دارد.کارکنان هتل به صورت بیست و چهار ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات می باشند هتل امیرا استانبول ترکیه به مرکز شهر و مراکز دیدنی و گردشگری نزدیک می باشد و با پنج دقیقه پیاده روی به قسمتهای دیدنی شهر زیبای استانبول میتوانید برسید. به مسجد ایا صوفیه و مسجد آبی بسیار نزدیک هستید. تاکسی برای مسافران تورترکیههمیشه مهیا و آماده می باشد. از دیگر امکانات هتل امیرا : سالن کنفرانس برای جلسات مهم مسافران تورترکیه , سالن ورزشی , پارکینگ رایگان , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع , سرو صبحانه در اتاق , همچنین تسهیلاتی ویژه برای معلولین عزیز تا این عزیزان نیز در طول سفر خود از اقامتشان لذت ببرند.

 
مطالب مرتبط :
 


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل امیرا استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه چهار ستاره

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه در نزدیکی جاذبه های گردشگری استانبول ترکیه قرار گرفته است. هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه دارای 54 اتاق تمییز و مرتب می باشد. هتل برای خود یک صرافی دارد که مسافران تورترکیه می توانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند. همچنین هتل دارای سرویس مراقبت از کودکان عزیز نیز می باشد. هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه دارای استخری سرپوشیده مناسب فصول مختلف دارد. هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی که در مدت زمان اقامت مسافران تورترکیه آراسته و مرتب باشند. اتومبیل برای کرایه و همچنین سیستم فکس و کپی و آسانسور می باشد .

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه  پنج ستاره

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه واقع در میدان تقسیم می باشد که به خیابان استقلال بسیار نزدیک می باشد. وسایل حمل و نقل و همچنین مترو به هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه بسیار نزدیک می باشد. هتل تا فرودگاه آتاتورک بیست کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 390 اتاق می باشد که با طراحی زیبایی چیدمان شده است. هتل دارای اینترنت وایرلس می باشد که در همه بخش های هتل قابل استفاده می باشد. هتل دارای امکاناتی می باشد از قبیل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه , سرویس شبانه روزی , خدمات نگهداری از اطفال , فروشگاه که لوازم و مایحتاج و حتی سوغاتی نیز می توانید تهیه نمایید . مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لاندری , صرافی که می توانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام بدهید. آسانسور , استخر روباز و سرپوشیده , حمام سنتی ترکیه , حمام بخار , اینترنت رایگان , ترانسفر و بدرقه فرودگاهی , اتومبیل برای کرایه . , مسافران تورترکیهمی توانند از اتومبیل کرایه برای رفت و آمد و آسایش خود استفاده کنند. همچنین مسافران تورترکیه به علت نزدیک بودن هتل به مراکز خرید و خیابان استقلال می توانند سریعتر به خرید و گشت و تفریح خود بپردازند.

 هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه  چهار ستاره

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه در منطقه لاللی استانبول ترکیه واقع شده است. هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه در مجاور دیواره تاریخی شهر زیبای استانبول ترکیه واقع شده است. مسجد زیبا و تاریخی ایاصوفیه در یک km هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه قرار گرفته است. این هتل دارای 140 اتاق می باشد. در روبه روی این هتل ایستگاه تراموا قرار گرفته است که مسافران تور ترکیه می توانند از ترموا برای رفت و آمدشان به مرکز شهر استفاده نمایند. میدان تقسیم در چهار km هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه می باشد. هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه تا فرودگاه آتاتورک 12 km فاصله دارد. امکانات هتل : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس و پذیرش به صورت شبانه روزی , حمام سنتی و ترکی , اتاق ماساژ و اسپا , جکوزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , انبار , اینترنت رایگان , صرافی که مسافران تورترکیه می توانند مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهند. سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , سالن مجهز کنفرنس .

 هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه

هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایکبال دلوکس استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول در منطقه بشیکتاش استانبول و در مجاور آب ساخته شده است. پل بسفر در این منطقه وجود دارد، و از مناطق شهری معروف استانبول محسوب می شود. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر برای گردشگران توراستانبولمعانی متفاوتی را در ذهن ایجاد می کند و  تداعی کننده ارتباط گرم و معنوی میان سمت آسیایی و اروپایی شهر استانبول است . مسجد ارتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری و دیدنی خوب استانبول می باشد. رفت و آمد به این مسجد زیبا بسار آسان می باشد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد. به راحتی از میدان تقسیم با اتوبوس می توانید به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. چشم انداز تنگه بسفر با ساختمان مسجد ارتاکوی استانبول بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 مطالب مرتبط :

قیمت تور استانبول

تور استانبول لحظه آخری

مسجد ارتاکوی استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد ارتاکوی استانبول,مساجد استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اتمان امپریال استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول چهار ستاره

هتل اتمان امپریال استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول  به مراکز دیدنی مانند ایا صوفیه و گرند بازار و کاخ توپکاپی بسیار نزدیک می باشد و در مرکز شهر وقاع شده است. کلمه اتمان در واقع همان عثمان می باشد . خدمات و پرسنل و کیفیت و امکانات هتل بسیار خوب می باشد. زیرا هتل اتمان امپریال استانبول از جمله هتل های خوب استانبول می باشد. تنها نقطه ضعفی که هتل دارد این است که تاکسی تا مقابل درب هتل نمی تواند بیاید . صبحانه هتل مناسب و خوب است . اتاق های کوچکتر هتل قیمت پایین تری دارند . اتاقهای هتل اتمان امپریال استانبول تمییز و مرتب و برای اقامت خانوادگی مناسب می باشد. شاید اتاق های کوچک هتل که از قیمت پایین تری برخوردار هستند کیفیت مورد نظر شما را نداشته باشند . رستوران زیبای گراند هتل در هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و متنوع آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران توراستانبول می باشد که سرو غذا در رستوران گراند هتل را به شما پیشنهاد می کنیم . امکانات دیگر هتل اتمان امپریال استانبول صبحانه رایگان , اینترینت پر سرعت و اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس و جلسات , سرو غذا در اتاق ها , سرویس برای گشت و گذار به مراکز گردشگری مهیا می باشد.

هتل اتمان امپریال استانبول

 

هتل اتمان امپریال استانبول

هتل اتمان امپریال استانبول

 

 

هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا استانبول چهار ستاره

هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا استانبول هتلی تمییز و مرتب می باشد . همه اتاق های هتل سانتا پرا استانبول مجهز به سیستم تهویه هوا و اینترنت رایگان می باشند . هتل سانتا پرا استانبول دارای رستوران ویژه برای خود می باشد که با انواع غذاهای سنتی از میهمانان تور استانبول نوروز 94  خود پذیرایی می نماید . هتل سانتا پرا استانبول در بخش بیک اوغلو و در نزدیکی خیابان شلوغ و دیدنی استقلال و میدان تقسیم قرار دارد. اکثر اتاق های هتل سانتا پرا استانبول به سبک دوره عثمانی طراحی و چیدمان شده است و دارای پنجره های بسیار بزرگ و دارای پرده های ضخیم و ضد نور می باشند. همه اتاق ها دارای یخچال و تلویزیون و میز برای کار برای مسافران توراستانبول در نظر گرفته شده است . رزرویشن هتل سانتا پرا استانبول در طول 24 ساعت شبانه روز فعال هستند و می تواند پول شما را به ارز رایج شهر تبدیل نماید . همچنین می تواند سرویس ویژه و سریع برای رفتن به فرودگاه آتاتورک مهیا نماید. از هتل سانتا پرا استانبول می توانید با یک ربع پیاده روی به مراکز خرید استانبول و مراکز دیدنی بروید و از این مراکز بازدید نمایید.خدمات خشکشویی و اتوشویی و همچنین پارکینگ رایگان نیز هتل سانتا پرا استانبول برای خود مهیا کرده است.

هتل سانتا پرا استانبول

هتل سانتا پرا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چهار ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول سه ستاره

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول در بخش تاریخی و قدیمی استانبول قرار گرفته است و اخیرا بازسازی شده است. در نزدیکی ایستگاه تراموا , بازار بزرگ , مسجد و کاخ سیرکسی هتل آسکوک استانبول واقع شده است. هتل آسکوک استانبول با اتاقهای مدرن و مجهز همراه با اینترنت رایگان و حمام و تلویزیون می باشد. هتل آسکوک استانبول دارای تراسی که منظره تنگه بسفر را میتوان از این تراس دید دارد همچنین دارای سونا , استخر و حمام ترکی و خدمات و امکانات حمام ترکی می باشد. در این تراس با منظره زیبا می توانید از غذاهای مدیترانه ای و ترکی و لذیذ لذت ببرید.

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول

 

 

هتل بیاز کوگو استانبول

هتل بیاز کوگو استانبول سه ستاره

هتل بیاز کوگو استانبول

هتل بیاز کوگو استانبول هتلی سه ستاره می باشد که به بازار بزرگ بسیار نزدیک می باشد . اتاق های هتل بیاز کوگو استانبول دارای امکاناتی مانند : اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت و رستوران ترکی با غذاهای متنوع و لذیذ که آماده پذیرایی از میهمانان توراستانبولمی باشد. هتل بیاز کوگو استانبول دارای اتاقهایی با مبلمان چوبی و کف پارکت شده می باشد و پنجره های بزرگی که نمایی از شهر زیبای استانبول دیده می شود دارد. اتاقها دارای حمام و سشوار می باشد . در هتل بیاز کوگو استانبول در هر روز برای صبحانه می توانید از بوفه صبحانه که کامل می باشد و چای و شیرینی استفاده نمایید همچنین هتل دارای رستورانی است که دارای غذاهای متنوعی می باشد و آماده سرو برای میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد . هتل بیاز کوگو استانبول امکانات و خدمات اینترنت رایگان و خشکشویی و اتوشویی نیز دارد و امکان کرایه گرفتن اتومبیل برای بازدید از مناطق گردشگری شهر استانبول در هتل بیاز کوگو استانبول وجود دارد. هتل بیاز کوگو استانبول با فرودگاه آتاتورک فقط 15 دقیقه فاصله دارد. 

هتل بیاز کوگو استانبول

 

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول  سه ستاره

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول در منطقه سلطان احمد شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل امین سلطان استانبول 10 اتاق تمییز و مرتب برای خود دارد. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد تا مایحتاج مسافران تور استانبول 94مهیا شود. ترانسفر ویژه فرودگاهی از ویژگی های هتل امین سلطان استانبول می باشد. امکانات هتل امین سلطان استانبول شامل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , کافی نت , فروشگاه که مسافران توراستانبول لوازم مورد نیاز خود و حتی سوغاتی نیز تهیه نمایند , پارکینگ , سالن مجهز به وسایل ورزشی , گیم نت , جکوزی و سونا , زمین ویژه تنیس , میز بیلیارد , پارک بازی برای کودکان , فضای سبز که زمانی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید.

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد

 

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد آرامگاهی با گنبدی زرد و آبی رنگ می باشد که دارای ترکیبات بسیار زیبایی می باشد که آرامش دلنشینی را ایجاد کرده است . مسافران تور مشهد 94 از بازدیدکنندگان این آرامگاه زیارتی می باشند .پیر پالان دوز مشهد چشم داشتی به مال دنیا نداشت , انتخابش خدا بود و خداوند هم او را به جایگاه بزرگی رساند. آرامگاه پیر پالان دوز مشهد از زیارتگاه های قدیمی شهر مقدس مشهد می باشد. آرامگاه پیر پالان دوز مشهد در آغاز در انتهای خیابان نواب صفوی در دوره سلطان محمد خدابنده ایجاد شد , سپس این آرامگاه بعد از انقلاب بازسازی شد و حالا زیارتگاهی آرام بخش در فضایی زیبا می باشد که مسافران تورمشهد جذب این آرامگاه زیبا می شوند, آرامگاه پیر پالان دوز مشهد دارای گنبدی به شکل پیازی با ایوانی آجری و کاشی های فیروزه ای بسیار زیبا ساخته شده است و به شکل چهار ضلعی می باشد. آثاری از نقاشی هایی که به دوره صفویان مربوط می باشد بر روی سقف دیده می شود . به این دلیل پیر پالان دوز شهرت گرفته است که برای گذراندن معاش خود پالان دوزی می کرده است. این آرامگاه همانند آرامگاه حر عاملی  از 4 آرامگاهی می باشد که به حرم امام رضا (ع) نزدیک می باشد و در ضلع شرقیخیابان نواب صفوی واقع شده است. 

 مطالب مرتبط :

آرامگاه پیر پالان دوز مشهد

تور مشهد 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه پیر پالان دوز مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد از جاذبه های دیدنی زیبای مشهد می باشد که آب و هوای بسیار خوبی دارد که در نزدیکی میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته است که دارای انواع درختان و گیاهان طبیعی و متنوع می باشد. درخت زیبای اقاقیا و درخت زبان خشک بیشترین درختان پارک جنگلی طرق مشهد می باشد درختانی مانند: پهن برگ , افرا , نارون زیبای چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و دیگر درختان در پارک جنگلی طرق مشهد می باشد. در پارک جنگلی طرق کمپ وجود دارد که مکانی مخصوص چادر زدن , سرویسهای بهداشتی , زمین بازی ویژه کودکان و غیره می باشد. از وسیع ترین پارکهای مشهد پار ک طرق مشهد می باشد که مسافران تورمشهد از این پارک بازدید می کنند.

پارک جنگلی طرق مشهد

 

 

 

 

 

 

دریاچه چالیدره مشهد

 

دریاچه چالیدره مشهد شهر طرقبه از آبادی های بزرگ طوس قدیم می باشد و در بین رشته کوه های بینالود واقع شده است. دارای مراکز مختلف گردشگری و توریستی و از جمله مناطق با اب وهوای خوب مشهد محسوب می شود  . دریاچه چالیدره مشهدهم از مرکزهای توریستی شهر طرقبه مشهد می باشد و در سال میزبان افراد زیادی از کشور های اطراف خلیج فارس و دیگر کشور ها که به مشهد سفر می کنند می باشد و از لحاظ ارزی نقش مهمی در منطقه دارد.

 

 

 

 موزه آرامگاه نادری مشهد


باغ موزه نادری مشهد آرامگاه کنونی نادرشاه می باشد که در قسمت شمال غربی چهارراه شهدا (نادری قدیم) که بعد از آرامگاه امام رضا، از مکانهای دیدنی گردشگری شهر مشهد محسوب می‌شود. این موزه در یک باغ به وسعت ۱۴۴۰۰ متر مربع بنا شده است.  آرامگاه دارای بخش های مختلفی از جمله : سکوی با دوازده پله‌، مکان گور، پوشش خیمه ای بر روی قبر، سکویی بلند در نزدیک قبر با مجسمه نادرشاه سوار بر اسب می باشد که سه نفر دیگر به دنبالش می روند و غرفه فروش کتاب و 2 تالار برای موزه‌ وجود دارد . مجسمه نادر شاه سوار بر اسب توسط مجسمه ساز بزرگ ابولحسن صدیقی تراشیده شده است .  سنگهای مجسمه از کوهسنگی  مشهد می باشد. پوشش آرامگاه مانند چادر عشایری می باشد ، که نادر شاه در آن متولد و در آن هم کشته شده‌ . پوشش دیوارهای درونی آرامگاه هم از سنگهای مرمر به رنگاُخرایی مراغه استفاده شده تا قتل نادرشاه در درون چادر را بیشتر به یاد بیاورد.

 


مطالب مرتبط :

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پیست باگی کیش


پيست باگي کیش از دیگر تفریحات جالب و جذاب در جزیره زیبای کیش می باشد که مسافران تورکیش از علاقه مندان این ورزش تفریحی و مهیج می باشند .پیست باگی کیش با طول 400 متر با ماشينهای دو نفره، که از ميزبانان مسافران تور کیش 94 در جزيره كيش می باشد . تورهاي تفريحي ورزش جذاب باگي با راهنمای بسیار حرفه اي و با موتورهای چهار چرخ ATV ، در مسيرهاي جاذبه گردشگري کیش این باگی سواران عبور می کنند مانند : درخت سبز  , کلبه هور و كشتي يوناني . گردشگران تور کیش برای اطلاعات بیشتر با شماره 9312737 0764 می توانید تماس بگیرید.

پیست باگی کیش

 مطالب مرتبط :

پیست باگی کیش

قیمت پایه تور کیش لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پیست باگی کیش,تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,بهترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

شنا کیش

از جذاب ترین و محبوب ترین  ورزشها در جزیره کیش می باشد که در بین مردم و مسافران تور کیش 94 محبوبیت دارد . شخصی كه ورزش شنا می كند، به جز احساس نشاط و سر زندگی که دارد می توانید اثر شنا كردن را در جسم خود مانند مقاومت دستگاه گردش خون و تنفس،افزایش قدرت بدنی ،  انعطاف پذیری مفصل های شانه و مچ پا  را بالا می برد. این ورزش ورزشی است كه از سن پایین حتی نوزادی تا سن بالا برای كهنسالان می شود آن را انجام داد و عموما ورزشی می باشد كه اضطراب و تنش را كاهش داده، موجب قوی شدن عضلات می شود اندام بدن را نرم و انعطاف پذیر می کند و موجب می شود كه شخص انرژیی و انگیزه بیشتری برای انجام دادن كارهای روزانه خود بدست می آورد.

 

 

 

 

 

پارک تفریحی میرمهنا کیش

 

پارک تفریحی میر مهنا کیش در بخش ساحل شمال و شمال غربی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و بسیار دیدنی می باشد. اسکله تفریحی و  جذاب میرمهنا کیش در پارک تفریحی میر مهنا قرار گرفته است. پارک میر مهنا بزرگ می باشد و میدان جاسک در بخش ساحلی تا مسجد خاتم الانبیاء ادامه دارد . فقط اسکله تفریحی و ماهیگیری میر مهنا در بخش ساحلی موجب شده تا این پارک زیبا به دو فاز یک که از مسجد تا اسکله ماهیگیری و فاز بعدی از اسکله تا میدان جاسک تقسیم می گردد می باشد. مسافرین تورکیش از این جاذبه دیدنی و اسکله تفریحی کیش بازدید می کنند.

 

پارک تفریحی میرمهنا کیش

 

 

 

ورزشهای دریایی کیش

ورزشهای دریایی کیش شامل ورزشهای متنوع و آبی می باشد که از جاذبه های دیدنی و گردشگری جزیره کیش می باشد که در جزیره کیش می توانید از این جاذبه مهیج کیش لذت ببرید . جزیره زیبای کیش با آبهای آرامی که دارد توانسته برای علاقه مندان به ورزشهای آبی محیطی مناسب فراهم نماید تا مسافران و گردشگران تورکیشاز این جاذبه و فعالیت مهیج  و حتی غواصی و جت اسکی لذت ببرند. علاقه مندان به ورزش های آبی حتما در سفر به جزیره کیش از این جاذبه استفاده نمایند و سفری به یادماندنی را تجربه کنند. قابل توجه به علاقه مندان ورزش های آبی در جزیره کیش تفریحات و ورزش های آبی به نسبت دیگر تفریحات اندکی گرانتر می باشد. 

ورزشهای دریایی کیش

 

ورزشهای دریایی کیش

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مرکز تجاری کیش


مرکز تجاری کیش دارای چهار صد واحد تجاری می باشد که این مرکز تجاری دارای رستوران گردان و چند کافی شاپ می باشد که بزرگترین مرکز تجاری و بازار جزیره کیش می باشد . مرکز تجاری کیش دارای واحد های بزرگ و شیک دارد که انواع کیف و کفش و ساعت , لوازم بهداشتی و آرایشی , پوشاک , لوازم و وسایل صوتی و تصویری , مواد غذایی و خوراکی , آژانس مسافرتی , آژانس املاک و چند فست فود و کافی شاپ می باشد. مسافرین تورکیش اکثرا از بازدید کنندگان اصلی این مرکز تجاری می باشند . نورپردازی و طراحی این مرکز تجاری مسافران و گردشگران زیادی را جذب می کنند. این مرکز تجاری کیش با متنوع بودن فروشگاه های و مغازه ها مایحتاج خود را می توانید خریداری نمایید. در مرکز تجاری برندهای معروف و مارک های خارجی نیز وجود دارد. در هر شب ساعت 22 شب برنامه ویژه قرعه کشی و با اهداء جوایز به برندگان جوائز ویژه ای به مسافران تور کیش 94 اهداء می شود.

مرکز تجاری کیش

 

 

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد. این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعت کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است و مسافران و گردشگران تور کیش 94 از این بازار استقبال می کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,ارزان ترین مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کيش از جمله هتل های تمییز می باشد که مسافران تورکیش از جمله مسافران هتل آرامش کیش می باشند که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی ، موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ای داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش می باشد.

آدرس هتل آرامش کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , مقابل مرکز خرید زیتون , هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

 

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش هتلی دو ستاره و تمییز می باشد که بین میدان حافظ و میدان امیر کبیر می باشد.هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی کیش می باشد. هتل گاردینا کیش تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه فاصله دارد همچنین برای میهمانان و مسافران تور کیش نوروز 94 خود ترانسفر فرودگاهی دارد از امکانات دیگر هتل گاردینا کیش مهیا بودن اتومبیل برای مسافران برای رفتن به مراکز خرید , اینترنت رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه باستان ، کلبه هور , آکواریوم زیبا و طبیعی، کشتی جذاب یونانی،درخت سبز و پارک زیبای ساحلی مرجان می باشد. همچنین هتل گاردینا کیش برای علاقه مندان به ورزش تفریحی جت اسکی 30% تخفیف در نظر گرفته است. و همچنین 50 % جنگل زیبای شبهای شایان، 30 % غواصی برای بانوان و 30 % اجاره اتومبیل هم با راننده و هم بدون راننده , کرایه دوچرخه 30% تخفیف، 40 % برای تخفیف شام رستوران هتل داریوش، 35 % کافی شاپ گاردنیا و 20 % رستوران خوب گاردنیا که برای مسافران تورکیش خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است تا عزیزان بعد از گردش و بازدید از جاذبه های گردشگری کیش و هم بازدید از مراکز خرید کیش در این رستوران و کافی شاپ استراحت نمایند و از این فضا و غذاها لذت ببرند. هتل گاردینا کیش از جمله هتل های خوب کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد.

 

 آدرس هتل گاردینا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

 

 

 

 

 

هتل عالی قاپو کیش

 

هتل عالی قاپو کیش در پایان بلوار دریا و در فضایی به وسعت 3428 متر مربع احداث شده است. هتل عالی قاپو کیش دارای 28 اتاق تمییز و مرتب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات و خدمات مورد نیاز و رفاهی برای گردشگران و میهمانان تور کیش 94 مهیا کرده است . از دیگر امکانات هتل آپارتمان عالی قاپو : سرویس فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن داخل اتاق، مجهز به سیستم اعلام حریق می باشد. هتل عالی قاپو کیش به مراکز خرید و مراکز تفریحی بسیار نزدیک است. همچنین هتل عالی قاپو کیش به فرودگاه فقط ده دقیقه و به مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد و برای مسافران تورکیش بسیار مناسب می باشد. هتل عالی قاپو کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب می باشد.

 

هتل عالی قاپو کیش

مطالب مرتبط :

هتل آرامش کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()