نوشته شده توسط : سیمین

برج دختر استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول برج دختر است که بر روی آب در جزیره ای بنا شده است. در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در ان ساخته شد و بعد از آن از این جزیره به عنوان تبعیدگاه مردم استفاده میشد و در چندین سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی از آن استفاده می کردندو امروزه با سرمایه گذاری هایی و باز سازی هایی که صورت گرفت به این قلعه تبدیل شد. امروزه مسافران تور استانبول برای گردش به آنجا رفته و از آنجا لذت می برند. برج دختر استانبول دارای رستوران و کافی شاپی است تا مسافران تور استانبول برای سرو غذا و نوشیدنی با چشم اندازی فوق العاده بروند. 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج دختر استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک آبی آکوالند آنتالیا

از مکان های کاملا جذاب و تفریحی آنتالیا پارک آبی آکوالند آنتالیا است که در منطقه کنیالتی که یک منطقه ساحلی است قرار گرفته است. پارک آبی آکوالند آنتالیا دارای سرسره هاس آبی متفاوت, بازی های مختلف,  برنامه های زنده, مسابقه های پر هیجان که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد همچنین مسافران تور آنتالیا برای تماشای دلفین ها در مکانی مجزا بروند. پارک آبی آکوالند آنتالیا مکان مناسبی و سر گرم کننده ای و برای گروه های سنی مختلفی می باشد.

 

پاموک کاله آنتالیا

یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین مکان های آنتالیا پاموک کاله است که توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا را جلب کرده است.پاموک کاله آنتالیا دارای آبشارها و غارهای طبیعی و استخرهای طبیعی بسیار زیبا و همچنین تراس های از جنس سنگ های رسوبی می باشد که به دلیل رسوب باقی مانده و وجود چشمه های آب گرم شکل خاصی به خود گرفته است. در پاموک کاله آنتالیا 17 چشمه آب گرم با دمای حدود 212 درجه سانتی گراد وجود دارد که حتی تصور شنا کردن در چنین چشمه هایی آن هم با دمای 212 درجه کاملا غیر ممکن است. اما آبی که از صخره های زیبای پاموک کاله آنتالیا به سمت پایین سرازیر شده اند دارای دمای 35 درجه سانتی گراد می باشند که حوضچه هایی پایین این صخره ها را پر می کند. همچنین به دلیل وجود رسوب و املاح اطراف پاموک کاله این منطقه شبیه پنبه شده است که این منطقه را بسیار دیدنی کرده است و مسافران تور آنتالیا با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را سپری کنند. پاموک کاله آنتالیا به دلیل وجود سنگ های آهکی متخلخل به قلعه پنبه ای شهرت دارد و همچنین آب های روان این منطقه باعث ته نشین شدن کانی های کربناتی شده که آن ها را به شکل تراس های طبقه طبقه در آورده است و با رودخانه مندرس در تماس است و در نزدیکی دریای اژه قرار دارد و دارای آب و هوایی معتدل می باشد. حوضچه های آهکی این منطقه خاصیت درمانی نیز دارد و بری بیماری های قلبی , فشار خون , بیماری های پوستی , بیماری های گوارشی و... بسیار خوب می باشد و به همین دلیل بسیاری از مسافران تور آنتالیا به آنجا برای درمان می روند.

 

غار دامالاش آنتالیا

 

غار دامالاش آنتالیا مكان بسیار زیبا و دیدنی براي مسافران تور آنتالیا می باشد كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای مسافران تور آنتالیا جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای مسافران تور آنتالیا امکان پذیر است. 

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

روستای ساناهین ارمنستان

یکی از بهترین مکان های دیدنی ارمنستان روستای ساناهین ارمنستان است که در شمال استان لوری که  بخشی از شهر آلاوردی می باشد قرارگرفته است که از طریق تله کابین با این شهر پیوند دارد. ساناهین در زبان ارمنی به معنای «کهنتر از آن یکی» می باشد و منظور از آن، قدیمی‌تر بودن صومعه ساناهین از صومعه هاغپات است. در این شهر صومعه معروفی قرار دارد که به همراه صومعه هاغپات که در نزدیکی آن است در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارند و عمده شهرت این شهر به دلیل وجود این صومعه می باشد. این صومعه در قرن ۱۰ میلادی ساخته شد و به عنوان محلی برای آموزش تذهیب و خوش‌نویسی بوده است که بسیار مورد توجه مسافران تور ارمنستان قرار دارد. روستای ساناهین و هاغپات بر روی دو دشت و در دو طرف دره ای ژرف قرار گرفته اند و مسافران تور ارمنستان می توانند از آنجا دیدن نمایند.

 

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان است. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه یکی از قیمی ترین کلیساهای ارمنستان می باشد.

 

معبد گارنی ارمنستان

تاریخ ساخت معبد گارنی ارمنستان به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 کیلومتری جنوب شرقی ایروان واقع شده است که در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی خوب و مطبوعی که داراست برای شکار اختصاصی و ییلاق پادشاهان ارمنستان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از این عمارت حمام اختصاصی زیبا وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم می باشد. این حمام از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد است. بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده و ماهی های دریا نقاشی شده است. معبد گارنی ارمنستان دارای ططراحی نظیری از فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 9



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ارمنستان,اماکن دیدنی ارمنستان,مکان های دیدنی ارمنستان,جاذبه های گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال پلازا ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ارمنستان هتل 4 ستاره رویال پلازا ارمنستان می باشد که در قلب شهر در نزدیکی موزه به نام مارتیروس ساریان و موزه به نام هوهاننس تومانیان قرار گرفته است. هتل رویال پلازا ارمنستان دارای 84 اتاق لوکس با امکانات عالی و مجهز که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. از خصوصیات خوب این هتل این است که در نزدیکی هتل رستورانها، دیسکوها، بارها و کافه ها قرار دارند تا مسافران تور ارمنستان با کمی قدم زدن به آنجا بروند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سلطان هان استانبول

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سلطان هان است که در مجاورت مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول بسیار نزدیک است. هتل سلطان هان استانبول دارای 40 اتاق زیبا و مدرن و با شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصي و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور استانبول می توانند کودکان خود را در پارک بازی که هتل مخصوص کودکان ساخته جهت بازی کردن بگذارند تا کودکان ساعات خوشی را سپری کنند. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل برای مسافرانتور استانبول می باشد. ترانسفر رايگان یکی از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رايگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. 

 

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل کرآون پلازا هاربیه است که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول در نزدیکی مرکز نمایشگاه لطفی کردار, مرکز خرید جواهر همگی و مترو بسیار نزدیک می باشد. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و شیک با امکانات عالی از جمله اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول برای مسافران تور استانبول امکاناتی تفریحی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, زمین تنیس, زمین بیلیارد, گیم نت و ... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت در آنجا بگذرانند. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و سنتی همراه با کافی شاپی عالی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین مکانی سنتی بر بام هتل جهت سرو چای و قلیان می باشد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

رستوران، نمازخانه، لاندری، صندوق امانات ، فروشگاه، کافی نت و پارکینگ سرپوشیده ، ترانسفر رایگان فرودگاه, خدمات خانه داری,  زمین تنیس, زمین بیلیارد برای مسافران تور استانبول, سالن ورزشی, پارک کودکان, استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, گیم نت و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره بارسلو ارسین توپکاپی است که در منطقه فاتح و در قلب شهر قدیمی استانبول قرار گرفته است. این هتل فاصله کمی با جاذبه های گردشگری استانبول نظیر سلطان‌احمد و گرند بازار دارد و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند با کمی قدم زدن به انجا بروند. معماری و طراحی اتاق‌های هتل بسیار زیبا با امکانات خوب مانند: مبلمان مدرن و رنگ‌آمیزی ملایم و روشن، حمام اختصاصی با وان و سشوار، سیستم تهویه و گرمایش، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار، مینی‌بار، اینترنت وای فای و ... می باشد. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول دارای چشم‌اندازی به دیوارهایی است که در زمان حکومت روم شرقی از شهر محافظت می‌کردند که این نما توجه بسیاری از مسافرانتور استانبول را به خود جلب کرده است.

 

امکانات هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول:

خدمات خانه داری مخصوص مسافران تور استانبول، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه و تاکسی سرویس, استخر شنا، صندلی حمام آفتاب، جکوزی، سونا، حمام بخار ترکی, سالن بدنسازی و.... که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آکواریوم دبی

از زیباترین و جذاب ترین مکان های دیدنی دبی آکواریوم آن است که جزء بزرگ ترین آکواریوم در جهان است. در این آکواریوم ده میلیون لیتر آب و بیش از سی و سه هزار نوع جانور آبزی, باغ  وحش دریایی, مانند اختاپوسهای بزرگ دریایی،کروکودیلها،سمورهای آبی،شیر ماهی،اسب آبی و .... می باشد. در قسمت دیگر آکواریوم دبی انواع سوسمارها،مارهای خزنده و مارمولکها وجود دارند. این آکواریوم دارای طول پنجاه متر و عرض بیست متر و ارتفاع یازده متر نیز هست. مسافران تور دبی سوار بر قایق میتوانند بر روی اب حرکت کنند و از منظره زیبای آکواریوم لذت ببرند. تونل این آکواریوم دارای طول چهل و هشت متر است و شما در این تونل میتوانید به تماشای این آکواریو بزرگ بپردازید. 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

تور دبی مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آکواریوم دبی,دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

باغ پرندگان کیش

از مکان های جذاب و دیدنی جزیره کیش باغ پرندگان است. باغ پرندگان کیش با بيش از 57 گونه پرنده از جمله پليكان، شترمرغ، طوطي ماكائو، انواع گوناگون لك لك، توكان، توركو، قو، پنگوئن آفريقايي و گونه هاي نادر، چون تمساح پوزه كوتاه که از آمريكاي جنوبي تا استراليا و از شرق تا آفريقا بوده اند در این مکان موجود می باشد و مسافران تور کیش می توانند از آنجا دیدن نمایند. این مکان برای همه گروخ سنی مناسب است و مسافران تور کیش به همراه کودکان خود می توانند به آنجا رفته و اوقات خوشی را سپری کنند. 

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: باغ پرندگان کیش,دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرامیس کیش

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره کیش هتل آرامیس است که در  مقابل بازار پردیس 1 کیش قرار گرفته است.هتل آرامیس کیش دارای اتاق های تمیز و زیبا با امکانات بالا نظیر ميني بار, تلویزیون, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران این هتل نوساز دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسرها و نوشیدنی ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل از نظر مکانی بسیار مناسب مسافران تور کیش می باشد زیرا مسافران با کمی قدم زدن می توانند به مراکز خرید و مکان های تفریحی بروند. 

 

امکانات هتل آرامیس کیش:

 کافی نت ، رستوران ، رستوران فست فود ، کافی شاپ ، سالن همایش ، کتابخانه ، اینترنت بی سیم برای مسافران تور کیش ، فضای سبز ، تاکسی سرویس ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید ، خشکشویی ، نمازخانه, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل صدف کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش هتل صدف است که در نزدیکی میدان امیر کبیر کیش قرار گرفته است. هتل صدف کیش دارای آبشارهای عظیم و چشم اندازی فوق العاده و فضای سبز زیبا و همچنین کوه ۲۷ متری  برای مسافران تور کیش فراهم کرده است. اتاق های این هتل بسیار مدرن و تمیز و مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران کوه نور و رستوران ایتالیایی کولیزه هتل صدف کیش دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع و دسرهای خوش مزه می باشد. از امکانات تفریحی این هتل شامل سالن بیلیارد, سالن ورزشی, بیلیارد و... که مخصوص مسافران تور کیش می باشد.  هتل صدف کیش سفر خوشی را برای مسافران تور کیش آرزرو می کند.

 

امکانات هتل صدف کیش:

استخر، بیلیارد ، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران کوه نور برای مسافران تور کیش، لابی ، سالن همایش، کافی نت ، اینترنت بی سیم ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل گاردنيا کیش

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش هتل گاردنيا است که دارای چشم اندازی زیبا و سر سبز می باشد. هتل گاردنيا کیش هتل تازی تاسیس شده که در سال 87 تا 93 می باشد. این هتل دارای 2 فاز می باشد که فاز 2 دارای رستوران و کافی شاپی با انواع نوشیدنی ها و دسر های خوشمزه برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل چون به ساحل دریا بسیار نزدیک است آن را هتل ساحلی می نامند. این هتل سرویس های بازدید از مراکز خرید را راحتی مسافران تور کیش فراهم کرده است. هتل گاردنيا کیش برای مسافران تور کیش امکانات تفریحی نظیر تخفیف ۵۰ درصدی جنگل شادی شبهای شایان، تخفیف ۳۰ درصدی غواصیی بانوان، تخفیف ۳۰ درصدی رنت اتومبیل با راننده و یا بدون راننده، تخفیف ۳۰ درصدی جت اسکی و تفریحات روی آب، تخفیف کرایه دوچرخه تا ۳۰ درصد و تخفیف بهره مندی از کافی شاپ گاردنیا به میزان ۳۰ درصد فراهم کرده است.

 

امکانات هتل گاردنيا کیش:

رستوران با انواع غذاها بین المللی, کافی شاپ, اینترنت, سرویس رایگان فرودگاه, دوچرخه, اسکوتر برقی مخصوص مسافران تور کیش, سالن بیلیارد و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه

از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه است که بر روی یک تپه خیره کننده در بخش "آنیتپ" شهر قرار گرفته است. مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه بنیانگذار جمهوری ترکیه که در سال سال ۱۹۴۴ بنا شد و در 1953 کامل شده است. ایم مقبره بنایی است ساده که حیاط بزرگی پوشیده با کفپوش های موزاییکی که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا دیدن نمایند. مسافران تور ترکیه با رفتن به این مکان می توانند سفر خوشی را به جای بگذارند.

 

مطالب مرتبط:

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

تئاتر بولشوی مسکو روسیه

در حال حاضر در مسکو روسیه بیش از صد تئاتر وجود دارد یکی از قدیمی ترین و مشهورترین تئاترهای اروپا تئاتر بولشوی مسکوروسیه است که جرء مهم ترین تالار و از افتخارات فرهنگ و هنر روسیه می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای تماشای رقص به آنجا بروند. تئاتر بولشوی مسکو روسیه از مشهور ترین تالار های جهان برای هنر های اپرا و باله می باشد. این تالار در سال 1776 احداث و سه بار در سال های 1805,1812 و 1853 آتش گرفت. دیدن از سالن زیرزمینی به ارتفاع شش طبقه برای مسافران تور روسیه بسیار جالب است. بنای ستون دار بی نظیر آن در مرکز مسکو روسیه نمونه معماری کلاسیک روسیه است. بالشوی تئاتر – تئاتر ملی روسیه، حافظ سنن روسی و مرکز فرهنگ موزیکال جهان است. آلبرت کاووس معمار نامدار تنها کسی بود که توانست سالن تماشاچیان را به شکل یک ساز بزرگ موزیکال طراحی کند در ساخت سقف از چوب به جای آهن استفاده کرده، نقاشی های سقف نیز از تخته های چوبی درست شد. در تئاتر بولشوی مسکو روسیه بیش از ۲۵۰۰ نفر در بالشوی تئاتر کار می کنند و حدود ۹۰۰ هنرمند اپرا ، کر ، باله ، ارکستر ، گروههای پانتومیم و کر کودکان به فعالیت مشغولند و تاثیر زیادی بر مسافران تور روسیه گذاشته است. 

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

 



:: برچسب‌ها: تئاتر بولشوی مسکو روسیه,دیدنی های روسیه,اماکن دیدنی روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا در منطقه بلک احداث شده است. این هتل در مجموع  460 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. پذیرش هتل از میهمانان تور آنتالیا به صورت شبانه روزی می باشد. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد.

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لتونیا ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، خدمات درمانی، سالن بازی، ترانسفر، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،بوفه صبحانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، گاو صندوق، بالکن، بار، استخر سرپوشیده،سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه،استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با این هتل تور آنتالیا فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

_مردان_پالاس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل)، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مردان_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بلیس آنتالیا

هتل بلیس آنتالیا در موقعيت خوبي در منطقه بلک واقع شده و مکاني ايده آل براي گردشگران تور آنتالیا است. هتل بليس تنها 30 کيلومتر از مرکز شهر آنتاليا فاصله دارد و با موقعيت بي نظيرش دسترسي بسيار خوبي به جاذبه های گردشگری شهر آنتالیادارد. هتل بليس در سال1992 افتتاح شد و در سال 2013 بازسازي کامل انجام شده است. محوطه ی این هتل ۵ ستاره در بلک، از درختان زیبا و تنومند کاج پوشیده شده تا در تمام فصول سال سبز رنگ باشد. در هتل بليس ، خدمات عالي و امکانات فوق العاده اقامتي فراموش نشدني را براي مسافران رقم مي زند. برخي از امکانات هتل بليس عبارتند از: پارکينگ ، امکانات برگزاري جلسات ، ترانسفر فرودگاهي ، فضاي مخصوص کشيدن سيگار و اجاره ي خودرو است. هتل بليس از ميان 556 اتاق هر کدام از اتاق ها دارای تلویزیون ال ای دی ودارای بالکن خصوصی می باشند که مسافران به دلخواه اتاق مد نظر را انتخاب می کنند. 

امکانات هتل بلیس آنتالیا:

از امکانات این هتل  رستوران, خدمات 24 ساعته در اتاق, کافي شاپ, ترانسفر فرودگاهي, آسانسور, فروشگاه, نگهداري از کودک, بار, اتاق هاي خانوادگي, بار در استخر, گاو صندوق در اتاق, محل کشيدن سيگار می باشد و همچنین امکانات ورزشی استخر (سرباز و سر پوشیده), سونا, جکوزي, پارک آبي, ماساژ, محل بازي کودکان, سالن بدنسازي, باغ وحش, ورزش هاي آبي ،کارائوکه ,موج سواری ,دارت و از دیگر خدمات این هتل کافی نت ، اینترنت بی سیم رایگان، بار ، باغ وحش و...


مسافران تور آنتالیا می توانند در این هتل سفر خوب و به یاد ماندنی داشته باشند.

هتل کایا پلازو آنتالیا

هتل کایا پلازو اوقات خوشی را برای شما در سواحل زیبای بلک به ارمغان میاورد. در این مکان یک ساختمان مرتفع ۲۰۰ متری است که اختصاص به هتل کایا پلازو دارد. این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند در هنگام استراحت و اقامت خود نیز دریا را ببینید. هتل کایا پلازو درست در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است که توریست ها از طریق فرودگاهآنتالیا به آن جا می روند. اگر دوست دارید از بلک دیدن کنید و بعد به سراغ آنتالیا بروید جای نگرانی نیست چون می توانید به راحتی با طی کردن ۱۸ کیلومتر به آنتالیا میرسید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا:

علاقمندان به گلف، به دلیل نزدیکی این هتل به باشگاه گلف کاریا، هرگز اقامت در این هتل را از دست نمی دهند. ترانسفر های فرودگاهی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعتی و غیره، همه از جمله خدمات این هتل معتبر است.دکوراسیون اتاق های هتل کایا پلازو قابل قبول است و مبلمان های آن مدرن و زیبا است. گردشگران تور آنتالیا نیز می توانند از وای فای رایگان در این هتل استفاده کنند. در برخی اتاق ها تراسی وجود دارد که به استخر مشرف است و طبیعت زیبای محوطه ی هتل درست در روبروی آن قرار می گیرد.این هتل دارای ۶۳۹ اتاق است.

 

در اوقات فراغت خود می توانید از امکانات ورزشی نظیر غواصی، تنیس روی میز، گلف، و سالن بدنسازی در هتل کایا پلازو بهره مند شوید. همچنین مجموعه ی اسپا شامل سالن آبگرم و سالن زیبایی، سونا و ماساژ نیز در اختیار شماست. برای راحتی بیشتر والدین در این هتل امکان نگهداری کودکان و مراقبت از آن ها به خوبی فراهم است.رستوران هتل دارای منوی انعطاف پذیر است که می توانید از انواع غذاهای محلی، ترکی و بین المللی در آن دیدن کرده و مورد استفاده قرار دهید.برای اقامت خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ هتل حتما استفاده کنید و لذت ببرید.

 از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل کایا پلازو نیز می توان به استخری سر باز که در فصول مختلف پر آب است نام برد.همچنین تراس مشرف به باغ و باغی زیبا و پر طراوت از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره در ساحل بلک است. استخر سرپوشیده از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا میباشد. ساحل اختصاصی هتل برای توریست هایی است که می خواهند از بودن در کنار دریا لذت ببرند. اتاق بازی نیز برای کودکان شما فراهم آمده تا آنان نیز بتوانند از سفر لذت ببرند. همچنین سرگرمی های مختلفی برای کودکان، نوجوانان نیز فراهم شده است.از دیگر امکانات هتل کایا پلازو  می توان به سالن زیبایی، سالن سخنرانی و همایش و سالن جلسه نیز اشاره داشت. همچنین امکاناتی نظیر فاکس، کپی، باربری، خدمات اتوکشی و خشک شویی و تمیز کردن و حتی صرافی نیز اشاره کرد. در این هتل می توانید ناهار خود را به طور بسته بندی شده از بوفه دریافت کنید و غذای خود را در اتاق شخصی تان در آرامش بیشتری میل بفرمایید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تیر 95 

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش ، در قلب مراکز تجاری و تفریحی کیش قرار دارد که هرسال مسافران زیادی به آنجا سفر می کنند.اگر به دنبال هتلی با امکانات مناسب هستید هتل 3 ستاره سارا کیش را به شما پیشنهاد می دهیم. دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه فقط 10 دقیقه است. هتل سارا کیش در 4 طبقه و 72 اتاق در سال 1388 تاسیس شده است.

خدمات هتل سارا کیش :

سارا کیش شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا ، فست فود ، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) و.. می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95

تور کیش تیر 95 

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سارا کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پیگال ریزورت کوش آداسی، ترکیه     

هتل پیگال ریزورت کوش آداسی در منطقه  کوش آداسی، ترکیه قرار دارد. شما گردشگران تور ترکیه  هتلی با امکانات متوسط رزور کنید می توانید به یک هتل سه ستاره به نام هتل پیگال ریزورت سر بزنید. این هتل در فاصله ی ۳٫۵ کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد.دو فرودگاه در نزدیکی این محل وجود دارد یکی فرودگاه ازمیر با فاصله ۶۵ کیلومتر و یکی دیگر فرودگاه بودروم با فاصله ۱۷۰ کیلومتر، اولین فرودگاه هایی هستند که به این هتل راه دارند.

اتاق های این هتل دونفره هستند و از جمله امکانات اتاق ها سشوار ، سیستم صوتی و تصویری، تهویه مطبوع و تراس و بالکن اشاره کرد. لابی هتل بزرگ است  و در داخل هتل مراکز تجاری وجود دارد به طوری که می توانید در این فروشگاه ها هر چه دوست دارید خریداری کنید. امکانات دیگر آن می توان به رخت کن، صندوق امن و تلویزیون اشاره کرد. بچه ها نیز می توانند در اتاق مخصوص کودکان بازی کنند. این اتاق مخصوص کودکان 4 تا 12 ساله است.

امکانات هتل پیگال ریزورت کوش آداسی :

استخری سرباز در فضای این هتل بنا شده است و همچنین می توانید از حمام آفتاب در کنار ساحل اختصاصی این هتل استفاده کنید. این هتل دارای یک باغ است که می توانید برای تفریح و استراحت از گردش در آن لذت ببرید همچنین برای علاقمندان به ورزش، زمین تنیس، بیلیارد ،تنیس رومیز در اختیار می باشد. 

شما گردشگران با اقامت در هتل پیگال ریزورت کوش آداسی  از سفر خود لذت ببرید.

هتل ددمان آنکارا, ترکیه

هتل ددمان هتلی ۵ ستاره در مرکز شهر آنکارا، واقع شده است و اقامتی خوب و با آرامش را برای گردشگران تور ترکیه به وجود می آورد. این هتل جذاب، در موقعیتی مرکزی ومسکونی بی سر و صدایی قرار گرفته و دسترسی عالی ای را به اقصی نقاط فراهم آورده است. همجواری هتل با اماکن دولتی، سفارتخانه ها و مراکز اداری، تجاری از دیگر امتیازات هتل محسوب می شود.

امکانات هتل ددمان آنکارا:

اتاق های هتل ددمان آنکارا با طراحی شیک و مدرن, پذیرای مهمانان و گردشگران تور ترکیه می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن،بالکن ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. مهمانان هتل ددمان می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند.

فضای داخلی هتل ددمان ، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت مهمانان تور ترکیه تبدیل شده است. هتل، خدمات فوق العاده ای را تدارک دیده است. مهمانان تور ترکیه می توانند با صرف نوشیدنی مورد علاقه خود و یا بهره مندی از خدمات مرکز آب گرم و آبتنی در استخر سرپوشیده هتل، رفع خستگی نمایند. امکانات گسترده برگزاری کنفرانس ها، ملاقات ها و سمینار ها نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. رستوران های شیک هتل ددمان، با سرو انواع خوراکهای خوشمزه ترکی و بین المللی از مهمانان تور ترکیه پذیرایی می کنند. از امکانات رفاهی ورزشی هتل ددمان ، می توان به یک مرکز آب گرم با حمام ترکی و سونا، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، جکوزی, ماساژ، بیلیارد، زمین گلف و یک ورزشگاه کاملا مجهز اشاره کرد.این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور ترکیه به ارمغان می آورد.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران  میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تیر 95 

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدنیس آنتالیا

هتل 4 ستاره آدنیس آنتالیا در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است . در شهر آنتالیا هتل های لوکسی در حال ساخت است ,هتل های آنتالیا را می توان با بهترین هتل های دنیا مقایسه کرد .هتل آدنیس در گروه هتل های ۴ ستاره آنتالیا است که در ساحل Konyaalti واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

 

امکانات هتل آدنیس آنتالیا:

این هتل ۴ ستاره دارای اتاق های لوکس، سوئیت ،اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها دارای چشم انداز زیبا به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرینتور آنتالیا را به همراه دارد وهمچنین اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. تریای هتل آدنیس در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی می کند.

 

امکانات رفاهی هتل آدنیس شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.میهمانان تور آنتالیا می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدنیس آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ دولما باغچه استانبول

کاخ دولما باغچه واقع در استانبول ترکیه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به فرمان سلطان عبدالمجید اول، سی و یکمین پادشاه عثمانی، بنا شده است. کاخ دولما باغچه در مساحت ۴۵ هزار متر مربع و در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی کاخ دولما باغچه به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده شده است. این کاخ 600 متری در ساحل اروپایی تنگه بسفر قرارگرفته است. وجود سالن بزرگ در این کاخ با 56 ستون داخل آن و چلچراغ شکیل با 750 لامپ زیبا نمونه ای از شگفتی های معماری در استانبول ترکیه است و برای گردشگران تور استانبول که  به تاریخ  علاقمند اند مکان جذاب و به یاد ماندنی می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ دولما باغچه استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پورت نیچر آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Port Nature Hotel

هتل 5 ستاره پورت نیچر آنتالیا Antalya Port Nature Hotel در سال 2014 میلادی و در زمینی به مساحت 50.000 هزار متر مربع در  منطقه بلک آنتالیا بنا شده است.هتل در 6 طبقه و در مجموع از 612 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل حدود 40 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 50 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا و 90 کیلومتر از مرکز شهر آلانیا فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است. 5 رستوران این هتل آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند و این هتل یکی از هتل های نوساز آنتالیا می باشد.

-پورت-نیچر-آنتالیا.gif

امکانات و تصاویر هتل پورت نیچر آنتالیا:

رستوران بین المللی،مرکز تناسب اندام، استخر،پارک آبي،فروشگاه،طلافروشي،بوتيک،پزشک،رنت کار، اسپا،جکوزي،سونا،اینترنت بی سیم رایگان،تهویه مطبوع،حمام سنتی ترکی و بخار،انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت،ايروبيک،تنيس،بسکتبال،گاو صندوق،صندوق امانات و...

-پورت-نیچر-آنتالیا-1.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-2.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-3.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-4.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-5.gif

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره وو کرملین پالاس آنتالیا در زمینی به مساحت 75000 متر مربع و در ساحل لارا- کندو بنا شده است. این هتل 6 طبقه در مجموع از ۸۵۰ اتاق تشکیل شده است که پذیرای میهمانان تور آنتالیا میباشد. هتل وو کرملین پالاس ۲۰ دقیقه و حدود ۳۰ کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد. هتل به اینترنت وای فای مجهز می باشد.

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل وو کرملین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، بولینگ، اسکواش، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا.jpg

 

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین گلف، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_5.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لارا وورد آنتالیا 

هتل لارا وورد آنتالیا در گروه هتل های ۳ ستاره  آنتالیا می باشد هتل لارا وورد در ۲۰۰ متری ساحل لارا قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی و چشم انداز طبیعی خوبی برخوردار است. این هتل ۳ ستاره فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد وهمچنین تنها ۱۵ دقیقه تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب می کند.

امکانات هتل لارا وورد آنتالیا:

هتل لارا وورد دارای اتاق هایی با امکانات ویژه معلولین و سوئیت خانودگی که با  طراحی کاملا منحصر به فرد و با چیدمان عالی مبلمان تزیین شده است و مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع، صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد. کارکنان پذیرش  هتل لارا وورد ، شبانه روز پاسخگوی گردشگرانم تور آنتالیا می باشند. میهمانان میتوانند داخل هتل و یا در رستوران فضای باز آن به صرف انواع غذای های ترکی و بین المللی بپردازند.ازجمله  امکانات دیگر باشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی ، پينگ پنگ، بازی دارت و ماهیگیری به رایگان استفاده کنند و مسافران تور آنتالیا می توانند از خدمات این هتل لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لارا وورد آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد. 

 

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با  طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی  به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان  جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول با ساختمانی منحنی شکل و زیبا امکانات لوکسی در راستای 5 ستاره ی با ارزش  خود به شما ارائه می نماید. هتل کنراد از جمله ۴۰۰ هتل برتر جهان است دارای چشم اندازی وسیع و بسیار زیبا به تنگه بسفر می باشد.از هتل کنراد تنها ۲۲ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید که گردشگران تور استانبول را به خود جذب میکند.

امکانات هتل کنراد استانبول:

 هتل دارای دو استخر زیبای داخلی و خارجی است که می توانید اوقات خوشی در آن ها سپری نمایید. ٢٧ اتاق کنفرانس، اتاق‌های سرویس‌دهی، سالن پذیرایی از مهمان تور استانبول، لابی‌های بزرگ، مکانی برای صرف قهوه در زمان استراحت کنفرانس ،مرکز کاری و تجاری ٢۴ ساعته،آخرین فناوری‌های روز مثل قفل‌های الکترونیکی، پروژکتورهای LCD ، تابلوهای الکتریکی، اینترنت بی‌سیم ، شارژر، لابی با پذیرش و چک‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و رخت‌کن،سیستم تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، سلمانی، کافه، بار و پارکینگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزینه‌ی اضافی از جمله امکانات هتل لوکس کنرادمی باشند.

اتاق های مدرن هتل کنراد همگی مجهز بوده و استراحتی آرام را برای شما به همراه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به لوازم آرایش مارک دار تلویزیون LCD ، قفل های الکترونیکی،گیرنده ماهواره،حمام لوکس وان دار،سشوار، خط تلفن مستقیم،رادیو ،اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار و ... اشاره نمود.دیگر خدماتی که در ساعات تفریح می توانید استفاده نمایید شامل باشگاه سلامتی با سونا ، حمام بخار، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و یک باشگاه، ۳ زمین تنیس نیز در ساختمان می باشد.در رستوران مزه و مونه هتل کنراد انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.مسافران تور استانبول با اقامت در هتل کنراد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد. این هتل هتلی ساحلی می باشد که برای میهمانان خود امکان دوچرخه سواری را فراهم آورده است و از سوییت های زیبا و مجهز تشکیل شده است. رستوران این هتل با انواع غذاهای متنوع آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. این هتل تا فرودگاه جزیره حدود 15 دقیقه فاصله دارد.

از امکانات هتل آبادگران کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار و ... برای اقامت و راحتی مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل آبادگران کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آبادگران کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش نزدیکی آن به بازارها و مراکز خرید می باشد . این هتل همچنین روبروی پاساژ مروارید کیش قرار دارد و نزدیک به دریا می باشد. این هتل تا فرودگاه جزیره 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل پانیذ دارای صبحانه و نهار و شام می باشد و شامل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک برای میهمانان تور کیش است. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد. هتل پانیذ به شکل بلوک از هم جدا می باشند و به سبک اسپانیایی طراحی شده است . در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان می باشد.

از امکانات هتل پانیذ کیش برای مسافران تور کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و ... اشاره نمود.

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

 هتل شانگری لا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و از لحاظ جغرافیایی در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو توجه گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید این هتل در مرکز شهر واقع شده است و به وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد ، این هتل تا فرودگاه بین المللی 40 دقیقه و تا مرکز کنوانسیون بین المللی  5 دقیقه پیاده فاصله دارد.    

هتل شانگری لا دبی از  704 اتاق استاندارد ، پاک و بدون دخانیات ، اتاق هایی ویژه معولان و سوئیت لوکس ورویایی تشکیل شده است که همه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ،حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. و اتاق ها از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل برخوردارند.

امکانات هتل شانگری لا دبی :

استخر روباز، استخرسرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، زمین تنیس، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات لاندری، خدمات واکس کفش، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی مسافران تور دبی ، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، دستگاه خود پرداز، خدمات گردشگری، کرایه اتومبیل، باغ، بار، رستوران، محل مخصوص کشیدن سیگار، انبار بار و چمدان، سرویس نگه داری از کودک، پارکینگ و ... 

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی


مطالب مرتبط :

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شانگری لا دبی,هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بردبی بنا شده است. این هتل از 441 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های منعددی می باشد که این امکان را به مسافران تور دبی می دهد تا با آرامش خاطر در آنجا خرید کنند . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 40 کیلومتر می باشد . از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی می توان به نزدیکی آن به ایستگاه مترو اشاره کرد.

امکانات هتل مدیا روتانا دبی :

استخر روباز ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی ،اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، 5 رستران لوکس ، بار ، کافی شاپ ، کلاب کودکان ، سرویس نگه داری از کودک ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، سالن کنفرانس و ...

هتل مدیا روتانا دبی

 

هتل مدیا روتانا دبی

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدیا روتانا دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های 5 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک این هتل تور کیش لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

-مارینا-پارک_4.jpg

 

 

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای تور کیشمی باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس بنا شده است. این هتل یک هتل نو ساز به شمار می رود که هر ساله توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید . این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان برای مسافران تور کیش مي باشند.

امکانات هتل ونوس کیش :

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه برای مسافران تور کیش ، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

 

هتل سه ستاره تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات خوبی را در آن بگذرانید. صبحانه و ناهار و شام شما در این هتل فراهم است و می توانید از کیفیت آن ها نهایت استفاده را ببرید. اگر از طریق خطوط هوایی وارد کیش شوید سرویس های این هتل تور کیش برای خوش آمد گویی در فرودگاه حضور خواهند داشت و از طرفی به ساکنین این هتل تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود.

_تماشا_کیش_6.jpg

امکانات هتل تماشا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.ت برای استفاده از امکانات و اقامت هتل با تور کیش همراه شوید .

 

_تماشا_کیش.jpg

_تماشا_کیش_4.jpg

_تماشا_کیش_1.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش در قدیمی ترین محله جزیره کیش ( سفین قدیم ) قرار دارد. این بنا که به همت بوميان كيش راه اندازي شده است قدمتی 200 ساله دارد و دارای 200 متر مربع مساحت می باشد که از 15 اتاق و 2 حياط مجلسي و خانوادگي تشکیل شده است.

این خانه به منظور معرفي تاريخ، فرهنگ، آداب و رسوم، نحوه زندگي و صنايع دستي بوميان كيش و توسعه گردشگري، قديمي ترين خانه سفين قديم با موافقت سازمان منطقه آزاد كيش به خانه مردم شناسي بوميان کیش تبديل گردید که نمادی از اصالت میهمان نوازی مردمان جزیره کیش است. در تور کیش می توانید سری هم به این بنای تاریخی بزنید

خانه مردم شناسی براي بوميان كيش بویژه اهالی سفین قدیم به واسطه گذراندن دوران مكتب خانه و فراگيري قرآن داراي جايگاه ويژه اي می باشد و به حاج عبدا.. بن شاهين يكي از سرشناس ترين و محبوب ترين اشخاص بومي كيش تعلق داشته است،  این شخص تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی آن زمان بود که به حرفه نجاری و گلافی ( لنج سازی ) نیز مهارت داشت و این منزل را از سه نسل قبل از خود به ارث برده بود.

يك هزار بافت سنتي و معماري اين خانه با وسايل و امكانات سنتي آن در 60 سال گذشته حفظ شده و بخش هايي از آن با استفاده از مصالح بومي بازسازي گردیده است. حیاط مجلس دارای دو ایوان و دو اتاق بزرگ برای پذیرایی از میهمانانو گردشگران تور کیش است، زنان در گذشته در این حیاط رفت و آمد نداشتند ولی حیاط خانوادگی یا همان ( زنانه) متعلق به زنان و دختران خانه بوده و مردان غریبه اجازه ورود به این محوطه را نداشتند.

این خانه از بخش هایی مثل مجلس (اتاق مهمان مردان) ، اتاق زمستانی ، چندول (انبار خرما و محل استحصال شیره خرما ) ، مطبخ ( آشپزخانه ) ، بیت العود ( اتاق خواب ) ، بیت الافروخ ( مکتب خانه ) ، بیت القهوه ( اتاق مهمان زنان )  و ... تشکیل شده است.

خانه مردم شناسي بوميان كيش آماده پذيرايي از گردشگران تور کیش می باشد و مقرر شده در این خانه بصورت زنده شیوه معیشت و کار بومیان کیش در دوران قدیم به گردشگران معرفی شود. نژاد بوميان جزیره كيش، دراويدي، سومري، نورديك، سامي، سياه پوست و سفيد پوست می باشد .

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش

 

 

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش

آب های سطحی در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌گردند، به همین علت اين منطقه از سرسبزي خاصی برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز  احداث شده است. در اين مجموعه برای آسایش و راحتی گردشگران تور کیش نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز ایجاد شده است.

درخت سبز تقریبا با طول عمری بین 500 تا 600 سال كهنسال‌ترين درخت لور جزيره کیش محسوب می شود. بر روی شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نظر اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. بسیاری از مردم بر این باورند که اين درخت شگون دارد و به همين سبب به قصد برآورده شدن نيازهایشان و آرزوهاشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن گره می زنند. اگر شما گردشگران تور کیش نیز به این موضوع علاقه مندید سری به این درخت بزنید.

معروفترين درخت جزيره کیش، درخت لور يا انجير معابد می باشد. اين گونه درخت در نواحي جنوبي ايران رشد مي کند. پوست کهنسال درخت لور ، برگ‌ها و ريشه‌هايش که از بدنه اصلي آن آويزان هستند، آن را از ساير انواع درختان متمايز مي‌گرداند. ريشه اين درختان طوري رشد مي کند که همانند چتري بر روي زمين سايه افکنده و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند. می توانید در تور کیش سری هم به این درخت زیبا بزنید.

مجموعه درخت سبز کیش با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران تور کیش بنا شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبزش با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه خواهد برد. 

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پرلامری آنتالیا

هتل پرلامری آنتالیا

هتل پرلامری آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است . فاصله هتل تا مرکز شهر حدود 500 متر و تا فرودگاه 28 متر می باشد و در نزدیکی آن فروشگاه ها و مراکز تفریحی متعددی وجود دارد از این رو بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا می باشد. این هتل از یک ساختمان 8 طبقه تشکیل شده و دارای 60 اتاق می باشد . اتاق های هتل مجهز به تلویزون ، ماهواره ، میزکار ، حمام می باشد و اتاق های 4 ستاره این هتل دارای خط تلفن مستقیم ، گاوصندوق ، مینی‌بار ، دسترسی به اینترنت ، سیستم تهویه‌ی مطبوع هوا و تراس است . این هتل با صبحانه مفصل و برای ناهار و شام با غذاهای محلی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل پرلامری آنتالیا :

لابی با پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، تهویه‌ی مطبوع ، صرافی ، کافی شاپ ، بار ، رستوران ، اتاق کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم ، پارکینگ ، خدمات سرو غذا در اتاق ، خشک‌شویی و خدمات پزشکی استخر ،سونا و جکوزی و ... 

هتل پرلامری آنتالیا

 

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد. این هتل تور آنتالیا تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آنتالیادر فاصله 40 کیلومتری و مرکز شهر آنتالیا نیز 50  کیلومتری هتل قرار دارند.

_ورا_کلاب_آنتالیا.JPG

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ورا_کلاب_آنتالیا_5.jpg

_ورا_کلاب_آنتالیا_2.jpg

_ورا_کلاب_آنتالیا_4.jpg

_ورا_کلاب_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کنیالتی آنتالیا در مرکز شهر واقع گردیده است. این هتل از 334 اتاق تشکیل شده است و دارای خدمات نگهداری از کودکان نیز می باشد. هتل دارای اتاق جلسه مجهز است و اتومبیل کرایه بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا در اختیارشان قرار می گیرد. هتل دارای کتابخانه و فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت ،پینگ پنگ و غیره است .

 امکانات هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا :

رستوران , گاو صندوق , تراس , فروشگاه , بار , تهویه هوا , روزنامه , رستوران , رستوران با غذای بین المللی برای میهمانان تور آنتالیا ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، فکس/فتوکپی , خشکشویی , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز  ,  ...

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه ی کالی واقع شده است. این هتل دارای مساحت 760 متر مربع است و توسط باغ گیاه شناسی احاطه شده است. میهمانان تور آنتالیا میتوانند از فضای آرامش بخش باغ مرکبات و میوه های گرمسیری و گل های رنگارنگ آن لذت ببرند. هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای لوکس ، پارکینگ و اینترنت رایگان است. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون با ماهواره ، پارکت ،مبلمان ،حمام با جکوزی و مینی تریا می باشند. هتل تا بدر و ساحل دریای مرمر تنها پنج دقیقه فاصله دارد. همچنین از امتیازات دیگر هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکانهای تفریحی مانند دروازه هادریانوس ،کسیک مناره و پارک می باشد.

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل هادریانوس آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()