نوشته شده توسط : سیمین

جت اسکی در جزیره کیش

ابتدا نوع كلوپي را كه قصد اجاره جت اسكی از آن را داريد مورد بررسي قرار دهيد، چرا كه بتوانيد بيشترين سرويس را از آنان دريافت كنيدسپس نوع جت اسكی چه از نظر قيمت و چه از نظر قدرت موتور و مدل آن، كه با آن بتوانيد بهترين لذت را ببريد را انتخواب كنيدشما بايد قوانين دريافت و شرايط لازم را دارا باشيد و مو به مو آن را رعايت كنيد كه خدايي ناكرده مشكلي براي خود و ديگران باعث نشويد.

_اسکی.jpg


شرايط دريافت جت اسکی در جزیره کیش 
1. به افراد كمتر از 20 سال جت اسكي داده نميشود مگر با همراهي مربي كلوپ و يا همراه بالاي بيست سال اجاره كننده
2. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيري ميشود.
3.  ظرفيت جت اسكي تا 2 نفر ميباشد
4. پوشيدن جليقه نجات الزاميست
5.  به يك گروه، دو دستگاه جت اسكی بطور همزمان داده نميشود، اتفاقات قبلي و حوادث جاني كه باعث فوت و يا نقص عضو گرديده دليل كافي براي انجام اين مهم گرديده.
6. آقايان با پوشش شلوارك و نهايتا با مايو پاچه دار(لطفا همراه بياوريد) و خانمها از لباس بادگيري كه كلوپ در اختيار آنان قرار ميدهد ميتوانند استفاده كنند، خانمها مجبور به پوشيدن لباس بادگير نيستند و فقط به جهت خيس نشدن مانتو و پوشش آنان ميتوانند از بادگير مخصوص استفاده كنند
7. پر كردن فرم مربوطه و امضاء آن و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها
8. پرداخت هزينه جت اسكی و گرو گذاشتن كارت ملي و يا مبلغ يكصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عيبهاي فني دستگاه به عهده كلوپ ميباشد، و ضمانت دريافتي بابت جبران قسمتي از خساراتي كه ناشي از عدم توجه اجاره كننده و احيانا تصادفات و يا جريمه هاست ميباشد).

2013-Yamaha-FX-SHO-EU-Eclipse-Black-Action-006.jpg

جت اسکی در کیش

مقرراتي كه اجاره كننده ملزم به رعايت آن ميباشد
1. فاصله گرفتن تا شعاع 100 متري از هر شيئي روي آب، نظير، قايقها، كشتيها، اسكله، سواحل، شناگران، جت اسكی سواران ديگر، و حتي زباله هاي شناور بر روي سطح دريا (توضيحات بيشتر را ميتوانيد شفاها از مسئول مربوطه بپرسيد). 
2. بصورت موازي با ساحل تا فاصله 100 متري راندن، خلاف و خطر آفرين است مگر هنگام شروع و يا خاتمه مدت سواري
3. منطقه اي را كه مسئول جت اسكی هنگام سوارشدن، جهت راندن به شما تفهيم ميكند را بايد دقيقا رعايت كنيد
4. حركات آكروباتيك و دور درجا زدن ممنوع ميباشد و در صورت مشاهده آن باعث استرداد دستگاه و سوختن تايم باقي مانده و حتي جريمه نقدي خواهد شد

شنا کیش

ورزش شنا در کیش یكی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم استفردی كه شنا می كند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كند بلكه در اثر شنا كردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد. ورزش شنا ورزشی است كه از سن نوزادی تا سن كهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور كلی ورزشی است كه هیجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوی و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود كه فرد انرژیی بیشتری برای انجام كارهای روزانه خود كسب كند. 

_کیش.jpg

 


طریقه علمی برنزه شدن 
تا اینجا به نظر می رسد كه آفتاب فقط دشمن پوست است، و ماباید تا آنجا كه می توانیم خود را دور از آن نگه داریم. در صورتی كه آثار میكروب كش اشعه ماورای بنفش خورشید بر كسی پوشیده نیست.

 

_کیش_1.jpg

 

همچنین همه پزشكان تایید می كنند كه اشعه خورشید در تسریع جریان خون تاثیر زیادی دارد اما مساله مهم این است كه تنها وسیله برنزه شدن، علیرغم عقیده عده زیادی از مردم خوابیدن در جلوی اشعه سوزان آفتاب نیست، و برعكس پیاده روی و گردش، توپ بازی و تفریحات دسته جمعی مختلف، آن هم نه در وسط روز، بلكه ابتدا صبح و عصر، و سپس در نزدیكیهای ظهر یا از ساعت 3 ظهر به بعد، می تواند ضمن تامین سلامت روحی و جسمی، پوست بدن شما را برنزه كند. 
اما اگر قرار است یك نفر تنها به وسیله خوابیدن در زیر اشعه خورشید پوست بدن خود را قهوه ای كند، بایستی طی روزهای مدیدی ( زیادی) به كار بپردازد. به این ترتیب كه روز اول فقط چند دقیقه( آن هم نه در وسط روز) در آفتاب بخواند. و روزهای بعد، هر بار یك دقیقه به مدت قبلی اضافه نماید. همچنین فراموش نشود، كه پوست صورت انسان به مناسبت حساسیت خاصی كه دارد ، باید حتی الامكان در نیم سایه قرار گیرد.


چه مدت باید آفتاب به ما بتابد؟ 
برای اشخاص مختلف مدت آفتاب گرفتن را از 20 الی 50 ساعت تعیین كرده اند. البته این امر حتی الامكان نباید در مدت كمتر از 25 روز انجام پذیرد. و هرگز نباید در عرض یك سال بیش از 50 سال بدن را به دست اشعه سوزان آفتاب سپرد. زیرا زیاده روی در این كار، علاوه بر ایجاد چین و چروك، پوست را خشك می سازد. 
اما چرا نباید حمام آفتاب گرفتن به طور مداوم انجام یابد؟ 
به این دلیل كه پوست ما در مقابل نور خورشید دو نوع واكنش نشان می دهد:  یكی ماده رنگی پوست كه در مقابل آفتاب رو به ازدیاد میگذارد و دیگری واكنش دفاعی اتوماتیكی یاخته هاست كه خود به خود ضخیم تر می گردند، و یك طبقه بسیار نازك شاخی روی پوست تشكیل می دهند. 
اما برای تشكیل این طبقه حداقل 10 روز وقت لازم است. روی این اصل حمام آفتاب گرفتن نمی تواند با عجله و شتابزدگی توام باشد. 

مسیر دوچرخه سواری کیش

یکی از طولانی ترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری كشور در جزیره كیش قرار دارد. مسیر ویژه دوچرخه سواری جزیره كیش سرتاسر این مسیر 75 كیلومتری كاملا مستقل ازمسیرهای اتومبیل رو بوده و بخش اصلی آن به موازات جاده جهان، در حاشیه نوار ساحلی احداث شده است

kish-road.jpg

 

مسیر دوچرخه سواری کیش-recreational cycling pathطبیعت بكر جزیره در بخش های جنوبی و غربی جزیره با چشم اندازهای زیبایی از دریا، سواحل، بوستان ها، نخلستان ها و پوشش گیاهی در دسترس همگان است. حركت با دوچرخه در مسیر ویژه، این امكان را به گردشگران كیش می دهد كه با سرعت كم و در سكوت این چشم اندازهای طبیعی را تماشا كنن در ایستگاههای ویژه به علاقمندان دوچرخه كرایه میدهند. این ایستگاهها در بخشهای مختلف جزیره مانند اسكله تفریحی , جنب بازار مرجان , فاز 2 صدف ,پرشین گلف و کشتی یونانی وجود دارد و به وسیله بخش خصوصی اداره می شود

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پارسیان کیش:

هتل 3 ستاره پارسیان در سال 1374 در جزیره زیبای بنا شده است. این هتل در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون قرار دارد. هتل پارسیان کیش 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و دارای استبال فرودگاهی می باشد. این هتل نزدیک به دریا می باشد و یکی از دلایل معروف بودن این هتل می توان به دسترسی آسان آن به اماکن و اسکله تفریحی در خدمات و امکانات مناسب آن اشاره کرد. در اطراف این هتل چشم انداز های زیبا و بی نظیر وجود دارد که این خود به تنهایی به جاذبه های این هتل می افزاید. هتل پارسیان از 100 آپارتمان و سوییت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. آپارتمان های دو خوابه هتل پارسیان کیش در میان هتل های جزیره کیش بی نظیر و بی همتا است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

_پارسیان_کیش.jpg

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها، آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی،اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

آدرس : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

_پارسیان_کیش_1.jpg

_پارسیان_کیش_2.jpg

_پارسیان_کیش_3.jpg

_پارسیان_کیش_4.jpg

_پارسیان_کیش_5.jpg

 

هتل بین اامللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

iran_hotel_1.jpg

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

iran_hotel_2.jpg

iran_hotel_3.jpg

iran_hotel_5.jpg

iran_hotel_4.jpg

iran_hotel_6.jpg

iran_hotel_7.jpg

 

هتل پالاس کیش

_پالاس_کیش.jpg

پروژه هتل پالاس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 10500 متر مربع و با زیر بنای 25048 متر طبق پروانه ساخت به شماره 4395/90 با به کارگیری ضوابط استاندارد هتل  طراحی و در حال اجرا می باشد این طبق آخرین اطلاعات دریافتی از مدیر اجرایی این پروژه قرار است در سال 1394 شروع بکار کند .وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید با بيش از 400 واحد تجاري و چندين كافي شاپ و رستوران گردان بزرگترين بازار جزيره زیبای کیش است. اين بازار در سال 1379 در زميني به وسعت 11.000 مترمربع واقع شده است.

8.jpg

 

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ ، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

trade_center_045.jpg

مسافرین جزیره کیش نمی‌توانند بی تفاوت از کنار این مجتمع تجاری عبور کنند و خریدی انجام ندهند ، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران جزیره را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها است و می‌توانید هرچه می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگی‌های مارک های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش همه شب رأس ساعت ۲۲مراسم قرعه کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گرد، و با جوائز نفیس از مسافران عزیز به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

بازار پارس خلیج فارس

اين مجتمع تجاری در شمال غربي جزيره در منطقه بومي‌نشين قرار دارد و در سال 1370 با 153 فروشگاه در 1 طبقه راه اندازی شده است. 

بازار پارس خلیج در شمال غرب جزیره کیش در منطقه بومی مسکونی جزیره در زمینی به مساحت ۱۲٬۲۷۱ متر‌مربع، در یک طبقه و در سال ۱۳۷۰ با معماری ایرانی به بهره برداری رسید.

-پارس-خلیج-1370295299_1.jpg

این بازار بلافاصله بعد از اعلام جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد احداث شد. بازار پارس خلیج بیش از ۱۵۰ غرفه دارد و در آن پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت،لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی عرضه میشود

بافت این قسمت از جزیره با بافت قسمت توریستی متفاوت است و نزدیکترین قسمتهای دیدنی به این بازار سواحل پارک و اسکله میرمهنا و یازار عربهای جزیره کیش می باشد.

 

-پارس-خلیج-1370295299.jpg

 

مراکز خرید کیش : سالانه بيش از يك ميليون نفر توریست به كيش سفر مي‌كنند كه از اين ميزان جمعيت، حدود ۱۵۰ هزار نفرگردشگر خارجي يا ايرانيان مهاجر هستند. بازارهاي كيش به واسطه فروش كالاهاي اصل خارجي جاذبه خاصي براي مسافراني كه بيشتر با هدف گردشگري به جزيره زیبای کیش  سفر مي كنند، دارد در حال حاضر جزيره كيش در حدود 11 بازار بين المللي و مركز تجاري و بازارچه دارد

بازارچه شهر چین

بازارچه شهر چین در کیش دوشعبه دارد .  این بازارچه از جمله بازرهای مناسبی است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند ؛ اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار مرکز خرید مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .

_شهر_کیش.jpg

کالاهای متنوع این مرکز خرید دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع لباس ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد .

_کیش.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدم و حوا

_و_حوا.jpg

هتل 5 ستاره آدم و حوا یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا است که در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل دارای 469 اتاق و سوییت دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم وحوا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است. با تور ترکیه سفر خوبی را تجربه می کنید.

_و_حوا2.jpg

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و...

 

_و_حوا3.jpg

_و_حوا5.jpg

_و_حوا4.jpg

هتل اترنو ترکیه

هتل 4 ستاره اترنو استانبول در مرکز شهر استانبول بنا شده است که نزدیک به میدان تقسیم است. این هتل از 63 اتاق تشکیل شده است که هر کدام از امکانات بالایی بر خور دار است. هتل اترنو با فرودگاه استانبول 20 کیلومتر فاصله دارد. در این هتل یک رستوران سرپوشیده و یک رستوران بین المللی ساخته شده است. این هتل به اینترنت رایگان مجهز می باشد. صبحانه در هتل به صورت بوفه ارایه می شود. در این هتل خدمات نگهداری اطفال نیز وجود دارد.در تور ترکیه هتل های خوبی وجور دارد.

_اترنو5.jpg_اترنو4.jpg

 

امکانات هتل اترنو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، تهویه، باغ، سرویس نگهداری کودکان، کرایه دوچرخه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل، صرافی، فکس و کپی، امکانات جلسه وضیافت، ترانسفر فرودگاه و...

 

_اترنو.jpg_اتر_نو2.jpg_اتر_نو3.jpg

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

.jpg 

هتل 5 ستاره آداکوله که یکی از مجلل ترین هتل های کوش آداسی می باشد. در سال ۱۹۹۰ درخلیجی زیبا و در کنار آب های نیلگون دریای مدیترانه احداث شده است. این هتل دارای 265 اتاق است. این هتل در سال ۲۰۰۶ بازسازی شده است. هتل در 14 کیلومتری شهر باستانی افسوس قرار گرفته است. هتل از فرودگاه عندان مندرسواقع در 18 کلیومتری جنوب مرکز شهر ازمیر، یک ساعت با ماشین فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما میهمانان تور ترکیه به ارمغان می آورد.

 

3.jpg4.jpg1.jpg

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، گاوصندوق، تهویه، بار، بوفه، خدمات خانه داری، مرکز تجارت، تنیس، مرکز بدنسازی، ماساژ، استخر روباز،سونا، استخر سر پوشیده، امکانات ورزشهای آبی و...

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الا کوالیتی آنتالیا

یکی از هتل های خوب آنتالیا هتل الا کوالیتی آنتالیا است. هتل 5 ستاره و لوکس آنتالیا می باشد این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای طراحی منحصر به فرد و دکوراسیونی مدرن می باشد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد. هتل تا مرکز شهر بلک به فاصله 2 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل دارای بالکن هایی با چشم اندازی زیبا می باشند و میهمانانمی توانند منظره مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و از سفر خود در این هتل لذت ببرند. در تور آنتالیا تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از میهمانانمی باشد.

امکانات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

 ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و ...  

 

_الا_کوالیتی_آنتالیا_2.jpg_الا_کوالیتی_آنتالیا_3.jpg_الا_کوالیتی_آنتالیا_4.jpg_الا_کوالیتی_آنتالیا_1.jpg

 

_گلف.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره آنتالیا هتل آدورا گلف ریزورت است.در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. این هتل 500 اتاق بسیار شیک دارد. هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر فاصله دارد. در بنای اصلی این هتل ۳۸اتاق بدون بالکن در نظر گرفته شده و بقیه ی اتاقها دارای بالکن اختصاصی زیبا می باشد. این هتل در حدود یک کیلومتری مرکز گلف ترکیه واقع شده است.بهترین سفر را با تور آنتالیا تجربه کنید.

_گلف2.jpg

_گلف4.jpg

_گلف1.jpg

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، آرایشگاه، عکاسی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، سالن آمفی تئاتر، کرایه اتومبیل، موسیقی زنده، اینترنت پر سرعت رایگان، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، سالن بازی، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و...

_گلف3.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا.jpg

لوکس ترین هتل 5 ستاره آنتالیا آرماس ریزورت که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد.در تور آنتالیابهترین هارا تجربه کنید.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا2.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا1.jpg

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه|، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و...

_آرماس_ریزورت_آنتالیا4.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا3.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سیهانگیر استانبول

مناسب ترین هتل سه ستاره سیهانگیر در 500  متری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل دارای 90 اتاق است که همه اتاق ها دارای امکانات کامل از جمله تلویزیون، مینی بار و حمام، سیستم تهویه و وای فای رایگان هستند. در تور استانبول فاصله مرکز فرهنگی آتاترک تا این هتل کمتر از 10 دقیقه پیاده روی است. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه با کیفیت بالای ترکی سرو می شود. این هتل دارای چشم انداز زیبای شهر می باشد. از مزیت های هتل موقعیت مکانی عالی هتل است که به دلیل نزدیکی به میدان تکسم و خیابان استقلال مسافرانبه راحتی می توانند به کلیه امکانات رفاهی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل سیهانگیر استانبول

رستوران، بار، فکس، کپی، اتاق جلسه، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، خدمات گردشگری، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، اجاره اتومبیل، آسانسور، روزنامه.

Cihangir2.jpgCihangir1.jpg

_آرسیما_استانبول_5.jpg

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آرسیما است که  در منطقه شیشلی واقع شده است.این هتل به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. در این هتل یک صرافی برای دسترسی میهمانان وجود دارد. در هتل آرسیما تور استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای برای مسافران در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند.

_آرسیما_استانبول_2.jpg

.jpg

امکانان هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا و...

_آرسیما_استانبول_3.jpg

_آرسیما_استانبول_4.jpg

 

_آزیاده_استانبول5.jpg

مجلل ترین هتل 4 ستاره استانبول آزیاده است که نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق مجلل تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. تور استانبول بهترین ها را برای مسافران خود فراهم می کند.

_آزیاده_استانبول.jpg

_آزیاده_استانبول1.jpg

_آزیاده_استانبول2.jpg

_آزیاده_استانبول3.jpg

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ال بوستان روتانا

_بوستان_روتانا.jpg

مجلل ترین هتل 5 ستاره  دبی هتل ال بوستان روتانا است که در ۱کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی احداث شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت کاملا مجهز تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز هم وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس مسافران تور دبی نوروز 95 وجود دارد. این هتل نزدیک به باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی می باشد. از منطقه دیره 5 دقیقه با این هتل فاصله است.مسافران تور دبی نوروز 95 با رفتن به هتل ال بوستان روتانا می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

_بوستان_روتانا3.jpg

_بوستان_روتانا1.jpg

_بوستان_روتانا2.jpg

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی نوروز 95، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و...

_بوستان_روتانا4.jpg

 

هتل ارکید دبی

_ارکید_دبی.jpg

یکی از هتل های خوب دبی هتل 3 ستاره ارکید است که در منطقه دیره و در خیابان الرقه قرار دارد. این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر واقع شده است.هتل ارکید دارای 84 اتاق بسیار شیک است. همچنین برج ساعت در 200 متری هتل قرار دارد.فاصله فرودگاه بین المللی دبی تا فرودگاه 5 دقیقه است. این هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا نزدیک می باشد.با تور دبی سفر خوبی را تجربه کنید.

_ارکید_دبی1.jpg

2.jpg

امکانات هتل ارکید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، سونا,اینترنت و...

_ارکید_دبی3.jpg

_ارکید_دبی4.jpg

هتل آتلانتیس دبی

_آتلانتیس.jpg

مجلل ترین هتل دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا بنا شده است. این هتل 23 طبقه عظیم از 1600 اتاق بسیار زیبا و سوییت های شیک تشکیل شده است. این هتل دارای یک فضای مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های بزرگ و رودخانه خروشان است. باشگاه گلف  Emirates در کیلومتری هتل و بازار دبی در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین فاصله دارد.در هتل آتلانتیس تور دبی انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم موجود است.

Atlantis3.jpg

Atlantis2.jpg

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

رستوران های عالی، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی،گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...

Atlantis4.jpg

Atlantis5.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

_سنتراگرندسامویی_تایلند11.jpg

هتل 5 ستاره سنترا گرند سامویی یکی از لوکس ترین هتل های تایلند می باشد. که دارای موقعیت ساحلی بوده و در منطقه چاونگ قرا دارد.اطراف این هتل 5 ستاره با شکوه درختان و فضای سبز قرار دارد و دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد .ازامکانات خوب هتل سنترا گرند سامویی تایلند برای مسافران تور تایلند شامل رستوران و بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری ، سالن بازی، بوفه و صبحانه ، محل نگهداری کودکان،  آرایشگاه و سالن زیبایی میباشد. همچنین هتل سنترا گرند سامویی برای ورزشکاران نیز امکاناتی نظیر استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اتاق بخار ، سالن بدنسازی ف ماساژ ، زمین تنیس ، میز پینگ پنگ و ورزشهای آبی را فراهم کرده است. از امکانات دیگر اتاق های هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن،  مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق , صندوق امانات، بالکن، دستگاه دی وی دی پلیر و رادیو میباشد.هدف کادر هتل سنترا گرند سامویی ، جلب رضایت مسافران تور تایلند و تور سامویی بوده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه می باشد.

 

 

_سنترا_گرند_سامویی22.jpg

 

هتل لمردین سامویی تایلند

_لمردین_11.jpg

شیک ترین هتل ۵ ستاره تایلند هتل لمردین سامویی  است. این هتل امکانات لوکس و فوق‌العاده ای را در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است. از امکانات هتل لمردین سامویی می توان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این هتل 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه دی وی دی پایر و رادیو میباشد.

 هتل لمردین در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ و پوکت فانتاسیمی باشد .یکی از امکانات خوب این هتل ساحل اختصاصی ریزورت است که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد،و این امکان را به شما می دهد که از ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد به دور باشید.این هتل دارای ۱۰رستوران شیک و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مسافران تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه خوب شروع کرده و سپس از مکان های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_22.jpg

 

هتل رویال پارادایز پوکت تایلند

_رویال_پارادایز1.jpg

یکی از لوکس ترین هتل های تایلند هتل رویال پارادایز پوکت است که از موقعیت مکانی بسیار زیبایی در ساحل پاتونگ برخوردار است و فقط چند دقیقه پیاده تا مرکز خرید جونگ سایکلون و خیابان پر جنب و جوش بانگلا و 10 کیلومتر با مرکز خرید سنترال فستیوال و پوکت فانتاسی واقع شده است. یک استخر در فضای باز، 8 رستوران مختلف و یک پارکینگ رایگان در اختیار مسافران تور تایلند قرار دارد. اتاق های مجلل آن با رنگ های زیبا، مبلمان کلاسیک طرح چوب، اتاق نشیمن راحت و بالکنی خصوصی با منظره ی استخر یا جنگل سرسبز تزئین شده است.اتاقهای این هتل دارای تلویزیون با کانالهای شهری، مینی بار، گاوصندوق، چای و قهوه ساز است. مرکز آب گرم هتل با ارائه لیستی از ماساژ و معالجات بدن، مکان مناسبی جهت استراحت میهمانان تور تایلند به شمار میرود. برای مسافرانی که به ورزش علاقه مند هستند، ورزشهای آبی متنوعی فراهم شده است. 4 رستوران هتل، با سرو انواع خوراکهای تایلندی، چینی، عربی و بوفه خوراکهای بین المللی و آسیایی از میهمانان پذیرایی میکنند.

_رویال_پارادایز22.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آریا مشهد

2.jpg

بهترین هتل 3 ستاره مشهد هتل آریا است. که در خیابان امام رضا (ع) با فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است. مسافرانتور مشهد نوروز 95 می توا نند در این هتل با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. خدمات این هتل به صورت فولبرد در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می گیرد.

1.jpg

.jpg

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت درون شهری و برون شهری، آسانسور، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، خدامات خانه داری، اینترنت در لابی و...

_آپادانا_مشهد3.jpg

شیک ترین هتل مشهد هتل 4 ستاره آپادانا است که در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد واقع شده است.فاصله فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل می باشد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور مشهدقرار می دهد.

_آپادانا_مشهد1.jpg

_آپادانا_مشهد4.jpg

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

_آپادانا_مشهد2.jpg

_آپادانا_مشهد.jpg

هتل اترک مشهد

4.jpg

یکی از هتل های شیک مشهد هتل 4 ستاره اترک می باشد که در مجاورت حرم مطهر امام رضا واقع شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه لوکس، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته بسیار راحت تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. مسافران تور مشهد نوروز 95 می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

.jpg

3.jpg

_1.jpg

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران با غذاهای متنوع برای مسافران تور مشهد نوروز 95، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حرق، فروشگاه، ماهواره، تاکسی سرویس، لاندری، کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

5.jpg

_2.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آزادی مشهد

هتل 4 ستاره آزادی مشهد که به هتل بانک صادرات معروف است در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم حدود ۵ دقیقه می باشد.این هتل میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد خود می باشد.

-آزادی1.jpg

-آزادی5.jpg

امکانات هتل آزادی مشهد:

این هتل بزرگ دارای رستوران,پارکينگ,اينترنت در لابي که بدون پرداخت هزينه و رايگان می باشد و همچنین در اتاق های این هتل وای فای وجود دارد و بدون هزینه جداگانه می باشد و همچنین اتاق دو تخته و آپارتمان یک خوابه که داراي دو تخت وظرفيت سه نفر اضافه را دارد.مسافران تور مشهد نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-آزادی.jpg

اتاق های بزرگ هم این هتل دارد که مانند:سوئیت سه تخته که داراي سه تخت وظرفيت يک نفر اضافه را دارد و همچنین آپارتمان دو خوابه که داراي چهار تخت وظرفيت دو نفر اضافه را دارد .همچنین نکته ای که باید یادآوری کنیم این است که برای همکاران بانک صادرات بنا بر عنوان رئیس هیئت امناء، مدیر منابع انسانی به عنوان نایب رئیس و مدیر امور خدمات و پشتیبانی، رئیس اداره کل حسابداری و بودجه، رئیس اداره کل رفاه، سرپرست شعب خراسان رضوی و مدیریت هتل می باشند برای ارائه خدمات به همکاران بانکی تسهیلات و تخفیفات خاصی در نظر گرفته شده است .

-آزادی3.jpg

-آزادی6.jpg

-آزادی7.jpg


هتل سینور مشهد

هتل 4 ستاره سینور مشهد تازه تاسیس که در سال ۹۳ راه اندازی شده است و دارای ۲۲ طبقه و مجموعا ۳۰۰ واحد مجزا میباشد. فاصله این هتل گرچه به نزدیکی خیلی از هتل های دیگر نیست ولی ۱۰۰۰ متر آنقدر ها هم زیاد نیست و زائران تور مشهد با چند دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مشرف شوند. همچنین فاصله مناسب هتل سینور مشهد تا مراکزی همچون بازار رضا و یا فرودگاه و دیگر مکان های مهم مشهد دلیلی مناسب برای انتخاب این هتل می باشد. به زودی مجموعه ای آبی در این هتل راه اندازی خواهد شدو این هتل همچنین دارای روف گاردن و کافی شاپی شیک برای سرویس رسانی به مسافران تور مشهد نوروز 95می باشد.

-سینور1.jpg

امکانات هتل سینور مشهد:

فروشگاه و غرفه، پاركينگ، تراس، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، تلويزيون در لابي، اتاق عقد، فروشگاه سوغاتي، آرايشگاه زنانه، صندوق امانات، لابي، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، كافي شاپ، رستوران، رستوران فضاي باز، كافي شاپ ۲۴ ساعته درتور مشهد نوروز 95، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، اتاق ميهماني و جلسات كاري، سالن بدنسازي، استخر، اسپا، سونا خشك، سونا بخار، جكوزي، استخر كودكان، ماساژ، امكانات ورزش هاي آبي، سالن بيليارد، استخر فضاي بسته، اتاق غير سيگاري ها، اتاق براي سيگاري ها، حمام تركي، اينترنت در لابي، اينترنت در اتاق، شبكه پخش فيلم داخلي، امكان شارژ وسايل الكترونيكي در لابي، تلويزيون LED و LCD در لابي از دیگر امکانات این هتل هستند که مسافران تور مشهد میتوانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند. 

-سینور5.jpg

-سینور2.jpg

-سینور3.jpg

-سینور4.jpg

جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل ۴ ستاره کلاب فالکندر قلب آنتالیا واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد این هتل در ۱۷ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. هتل کلاب فالکن تنها ۵ کیلومتر تا مکان تاریخی و معروف Kaleici واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

-کلاب-فالکن1.jpg

-کلاب-فالکن3.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا :

هتل کلاب فالکن دارای اتاق های بسیار لوکس و زیبا با امکانات مدرن برای مهمانان تور آنتالیا نوروز 95می باشد.اتاق های هتل مجهز به صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کند. از فعالیت های ورزشی هتل می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ و بازی دارت اشاره کرد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر مسافران تور آنتالیا و فرزندانشان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.از جمله امکانات و خدماتی که هتل ارائه می دهد می توان به لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، آسانسور ، انبار بار و چمدان و فروشگاه اشاره کرد.

-کلاب-فالکن6.jpg

-کلاب-فالکن2.jpg

-کلاب-فالکن7.jpg

-کلاب-فالکن8.jpg

 


هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا  با نمای زیبا و رو به دریا  بودن  اتاق ها توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند.

-توریست1.jpg

 

امکانات هتل توریست آنتالیا :

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران از این هتل راضی باشند. اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان می باشد و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و دامادان نیز دارد.در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا نوروز 95 در نظر گرفته اند. رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان در وعده :صبحانه ,نهار و شام  میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-توریست2.jpg

-توریست3.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گاردنیا کیش

هتل 4 ستاره گاردنیا کیش درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و خدمات منحصر به فردی به میهمانان وگردشگران تور کیش ارائه می دهد قیمت هتل گاردنیا کیش بسیار مناسب میباشد. هتل گاردنیا ما بین میدان امیر کبیر و حافظ و در بلوار هرمزواقع شده است. هتل گاردنیا کیشدر دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . هتل در فاصله ۸ دقیقه ای تا مراکز خرید کیش واقع شده است. سویتهای لوکس هتل گاردنیا  کیش با امکانات کامل رفاهی جزوهتل های ساحلی کیش بشمار می اید با توجه به خدمات مناسب وقیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرفدارترین هتل های ساحلی کیش میباشد.

-گاردنیا1.jpg

-گاردنیا5.png

امکانات هتل گاردنیا کیش:

مجموعه اقامتی و رفاهی هتل گاردنیا کیش با هدف اسکان و خدمات رسانی به میهمانان و گردشگران جزیره زیبای کیش در زمینی به وسعت تقریبی ۱۰٫۰۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۷ در ۳ فاز ساختمانی با مجوز احداث هتل با درجه کیفی و خدمات رسانی ۴ ستاره برای مسافران تور کیش طراحی و شروع به ساخت گردید . فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های مجلل با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید . فاز ۲ مجموعه گاردنیا شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و۳۶ باب اتاق شامل انواع اتاق ها در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید.

-گاردنیا-3.jpg

-گاردنیا4.jpg

اتاق های هتل گاردنیا شامل اتاقهای ۲ تخته  ۳ تخته  سویتهای ۴ تخته میباشد. علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل وجود دارد.صبحانه برای مهمانان تور کیش عزیز به صورت بوفه می باشد. از امکانات ویژه هتل می توان به : استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، ۲۰% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، ۵۰ % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش اشاره کرد.از دیگرخدمات و امکانات هتل گاردنیا کیش می توان به بازدید از دیدنی های کیش ، و بندر گاه باستان ، بازدید از اکواریوم طبعی وکلبه هور و اینترنت وایرلس رایگان اشاره کرد.

-گارد-نیا-کیش2.jpg


هتل آریان کیش

هتل ۴ ستاره آریان کیش واقع در میدان امیرکبیر و در بخش تجاری جزیره کیش با داشتن ۵ اتاق ۲ تخته ، ۴۴ اتاق ۳ تخته ، ۹ اتاق ۴ تخته و ۱۱ سوئیت رویال و امکانات و خدمات رفاهی پذیرای گردشگران تور کیش می باشد .این هتل در ضلع شرقی بازار مرواید می باشد .اگر قصد خرید و گردشگری در کیش را دارید هتل آریان کیش از بازارهای جزیره کیش ، مرکز تجاری ، زیتون ، بازار پردیس و پانیذ فاصله کمی دارد و با داشتن موقعیت عالی در جزیره کیش یکی از بهترین هتل های کیش برای اقامت و گردشگری در تور کیش نوروز 95می باشد .فاصله هتل آریان کیش از فرودگاه کیش در حدود ۷ کیلومتر است.

-آریان1.png

-آریان2.png

امکانات هتل آریان کیش:

هتل آریان کیش اتاق های مناسبی دارد که :
اتاق ها داراي تخت به تعداد و ظرفيت نفر اضافه ندارد و مجهز به:تلفن, تلويزيون , يخچال ,مبلمان ,سرو يس فرنگي و حمام و...میباشد. همچنین با داشتن کافی شاپ در طبقه همکف با ظرفیت ۳۰ نفر که با ظرفیت ۱۲۰ نفر به صورت بوفه نیزدر اختیار مسافران گرامی تور کیش نوروز 95می باشد.برای راحتی میهمانان در هتل آریان کیش ترتیبی داده شده که میهمانان  می توانند صبحانه خود را در اتاق های خود میل نمایند و رستوران هتل آریان کیش نیز در تمامی وعده های غذایی در خدمت میهمانان تور کیشمی باشد .

-آریان3.jpg

-آریان7.png

-آریان9.png

 

رستوران های خاص جزیره کیش مانند خانه اسپاگتی و … نیز در فاصله کمی از هتل آریان کیش قرار دارد و اگر طرفدار غذاهای متفاوت هستید می توانید در فاصله کمی از هتل آریان کیش به رستوران های خوبی بروید .

-آریان6.jpg

-آریان-11.png

جهت رزرو و خریدتور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور کیش نوروز 95

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل زوریخ استانبول

از هتل ۴ ستاره زوریخ استانبول تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی بیازیت دقیقه ای بیش راه نیست. این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

-زوریخ-1.jpg

-زوریخ2.jpg

امکانات اتاق ها ی هتل زوریخ استانبول :

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا مسافران تور استانبول نوروز 95را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است مهمان داران با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول استقبال می کنند .

-زوریخ5.jpg

 

-زوریخ4.jpg

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این تور استانبول نوروز 95 امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد .مسافران تور استانبول با اقامت در هتل زوریخ استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-زوریخ6.jpg

-زوریخ7.jpg

-زوریخ8.jpg

 


هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است، هتل ۴ ستاره مانسول بوتیک استانبول در مرکز استانبول است. این هتل به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد.کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید. علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.

_مانسول1.jpg

اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

-مانسول2.jpg

فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است. در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول :

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها از هر نوعی که بخواهید می توانید امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز می شود. حمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل به طور هر روز و ۲۴ ساعته انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری تور استانبول نوروز 95 سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید. آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مانسول3.jpg

-مانسول8.jpg

-مانسول5.jpg

_مانسول7.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیامی باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 را به خود جذب میکند.

_باستانی_پرگا_آنتالیا.jpg

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

_باستانی_پرگا_آنتالیا_2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره وو استانبول در سال 2007 در فاصله 5 کیلومتری از دریای مرمره بنا شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق تشکیل شده است. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد و اتاق های آن دارای شیشه های دوجداره می باشد. این هتل در کنار فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل وو استانبول به اینترنت وای فای مجهز می باشد. ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل قرار گرفته است. در نزدیکی هتل مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته دارد. این هتل تا مرکز شهر استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. بناهای دیدنی و تاریخی استانبول از جمله ایاصوفیه و مسجد کبود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.     

_وو_استانبول_1.jpg

_وو_استانبول_2.jpg

_وو_استانبول_3.jpg

_وو_استانبول_4.jpg

_وو_استانبول_5.jpg

امکانات هتل وو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، ترانسفر فرودگاه، امکانات جلسه و ضیافت، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ،مرکز بدنسازی، حمام ترکی و بخار و... 

_وو_استانبول_6.jpg

_وو_استانبول_7.jpg

_وو_استانبول_8.jpg

_وو_استانبول_9.jpg

_وو_استانبول_10.jpg


هتل 5 ستاره هیلتون استانبول در نیمه ی اروپایی استانبول و مشرف به تنگه بسفر بنا شده است. این هتل 24 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک و 3 کیلومتر با دریا فاصله دارد. هتل هیلتون استانبول از 15 سوییت و 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق EXECUTIVE و 431 اتاق استاندارد که مجموعا 498 اتاق می باشد تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای پنجره های بزرگ، محل نشیمن جداگانه، حمام مرمری و پرده های ضخیم می باشد. از امکانات این هتل میتوان به اتاق های بالکن دار، حمام سنتی ترکی، استخر روباز و محل آفتاب گیری اختصاصی و نیز 7 سالن غذاخوری مختلف اشاره کرد. فاصله میدان تقسیم تا این هتل به صورت پیاده 5 دقیقه می باشد. در مرکز سلامت این هتل به صورت 24 ساعته کلاس های اروبیک، اسکواش و تنیس برگزار می کند. در 400 متری این هتل مرکز کنفرانس استانبول و در 3.5 کیلومتری آن کاخ توپکاپی قرار گرفته است. ایستگاه متروی عثمان بای 10 دقیقه با هتل هیلتون فاصله دارد.

 

_هیلتون_استانبول_2.jpg

_هیلتون_استانبول_3.jpg

_هیلتون_استانبول_4.jpg

_هیلتون_استانبول_5.jpg

_هیلتون_استانبول_6.jpg

 امکانات هتل هیلتون استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران های مختلف، خشکشویی و اتوشویی، سیستم حرارتی و برودتی مرکزی، صندوق امانات، سال کنفرانس، فضای سبز، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن آرایشی، مراکز خرید و...

امکانات ورزشی: استخر کودکان، استخر روباز، حمام ترکی، ماساژ، سونا، سالن فیتنس، زمین تنیس، استخر سرپوشیده، اسکواش، جکوزی، ماساژ، کلاس های اروبیک

امکانات اتاق ها: تلویزیون، تلفن، بالکن، صندوق امانات، حمام، سرویس حمام و سشوار، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و...

_هیلتون_استانبول_7.jpg

_هیلتون_استانبول_8.jpg

_هیلتون_استانبول_9.jpg

_هیلتون_استانبول_10.jpg

_هیلتون_استانبول_11.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ارکید دبی :

هتل 3 ستاره ارکید دبی در منطقه دیره و در مکانی مناسب در خیابان الرقه بنا شده است. این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر واقع شده است. این هتل در مجموع از 84 اتاق تشکیل شده است. همچنین برج ساعت در 200 متری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. این هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا نزدیک می باشد.هتل همچنین با داشتن باشگاه های شبانه متعدد وتریاهای  مفرح از مزیت خاصی برخوردار می باشد.

Orchid1.jpg

Orchid2.jpg

امکانات هتل ارکید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار،  خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی،کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی،سونا و...

Orchid3.jpg

Orchid4.jpg

Orchid5.jpg

 


هتل 4ستاره آواری دبی :

هتل 4ستاره آواری دبی در منطقه دیره و در نزدیکی میدان ساعت و خیابان مهم و شلوغ الرقه بنا شده است. این هتل در مجموع از 178 اتاق تشکیل شده است که مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. ایستگاه مترو الرقه تنها چند قدم با این هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 5 کیلومتری از هتل واقع شده است. سرویس رفت و برگشت رایگان به پارک ساحلی الممزر ، فرودگاه و تعدادی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات رفاهی می باشد که هتل در اختیار میهمانان قرار می دهد.

Avari1.jpg

Avari2.jpg

 

 

امکانات هتل آواری دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، اینترنت وایرلس، بار، صندلی های مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی,  صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، فکس و کپی، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاه رایگان، استخر روباز،سونا، جکوزی و...

Avari3.jpg

Avari4.jpg

Avari5.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کوهستان پارک شادی مشهد

_شادی_مشهد_1.jpg

كوهستان پارك شادی مجموعه‌ای است زیبا و دیدنی كه در مجاورت پارك جنگلی وكیل‌آباد قرار دارد و از سال 1370 ساخت آن شروع و در

مساحتی به بزرگی 18 هکتار ساخته شده است. کوهستان پارک شادیمشهد از مجموعه هایی است که  مورد بازدید مردم از هر قشری بوده

ودر اصل تفرجگاهی چند منظوره ای است که بیشتر کسانی که به مشهد سفر میکنند اوقات فراقت خود را در این مکان به شادی و سرگرمی

میگذرانند .کوهستان پارک شادی مشهد دارای شهر بازی ،موتور سواری ،آبشار ،تاب کودک،  گاو وحشی ،قایقرانی، کالسکه سواری،

تاپ خانواده و کودک،دستگاههای طوفان و بسیاری دیگر از بازیها و سرگرمی ها، برای کوچک و بزرگ میباشد.از خصوصیات ویژه پارک شادی

مشهد این است که تجهیزات موجود در این مجموعه از قبیل اورژانس یا فوریت های پزشکی ،نمازخانه،رستوران,استراحتگاه های

خانوادگی،فروشگاههای مختلف،تعمیرگاه و پارکینگ و....هیچگونه مشکل و کمبودی را برای مسافران تور مشهد باقی نمیگذارد.در این مجموعه

انواع وسایل تفریحی و سرگرمی به منظور استفاده علاقه‌مندان فراهم شده است. كوهستان پارك شادی می‌تواند اوقات خوشی را برای زائران

تور مشهد مقدس ایجاد كند.

_شادی_مشهد_2.jpg

_شادی_مشهد_3.jpg

 


خانه ملک مشهد

_ملک_مشهد_4.jpg

خانه ملک مربوط به اواخر دوره قاجار است و در مشهد، ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۷۷ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایرانبه ثبت رسیده است .این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است. خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

_ملک_مشهد_3.jpg

_ملک_مشهد_1.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره سینور مشهد :

هتل 4 ستاره سینور مشهد در خیابن 17 شهریور مشهد احداث شده است. این هتل 20 طبقه در مجموع از 300 اتاق تشکیل شده است. حرم مطهر رضوی در فاصله 1000 متری از این هتل قرار گرفته است. بازار رضا مشهد در مجاورت هتل واقع شده است. فرودگاه مشهد 4 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. اینترنت هتل برای میهمانان تور مشهدبه صورت رایگان می باشد.

هتل سینور 1

 

امکانات هتل سینور مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و واحد، کافی شاپ، صندوق امانات، اعلام حریق، فضای سبز، نمازخانه، فروشگاه، آسانسور، لاندری، تاکسی سرویس، روم سرویس، کافی شاپ، ماهواره و...

هتل سینور 3

هتل سینور 4

 


هتل 3 ستاره عرش مشهد :

هتل 3 ستاره عرش مشهد در سال 1388 افتتاح شد. این هتلنزدیک به حرم مطهر حضرت رضا می باشد. هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل برای رفاه میهمانان تور مشهد خود روزانه سرویس های رایگان به حرم مطهر در نظر گرفته است.این هتل نوساز با 16 نوبت سرویس دهی از میهمانان تور مشهد خود پذیرایی می کند.

هتل عرش1

امکانات هتل عرش مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در واحد و لابی، پایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، ماهواره، کافی نت، فروشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل عرش2

هتل عرش3

 مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد واقع گردیده . هتل اعیان مشهد با امکانات مناسب و کادری مجرب افتخار دارد میزبان شایسته ای برای زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) باشد. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.هتل اعیان میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

_اعیان_مشهد_1.jpg

_اعیان_مشهد.jpg

امکانات هتل اعیان مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ،  صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا،صندوق امانات، مرکز خرید و...

_اعیان_مشهد_7.jpg

_اعیان_مشهد_6.jpg


هتل 3 ستاره اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین هتل های مشهد و فاصله  بسیار کمی از حرم امام رضا(ع) قرار دارد.این هتل در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس احداث شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. . ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهدخود بجا می گذارد.

_اطلس_مشهد_5.jpg

_اطلس_مشهد_4.jpg

امکانات هتل اطلس مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی،آسانسور،  سالن ورزشی، فروشگاه، گشت درون شهری و برون شهری، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_اطلس_مشهد_3.jpg

_اطلس_مشهد_1.jpg

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد :

 

_شرق_2.jpg

 

_شرق_1.jpg

 

 

مجتمع تجاری الماس شرق با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع ، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهرمشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است «الماس شرق» یک مجموعه تجاری و تفریحی است که می‌تواند یک روز شاد را برای مسافران تور مشهد بسازد.این مجتمع  شامل۱۲۳۸باب واحد تجاری ، یک کافی شاپ، یک رستوران فست فود، شهربازی، آب‌نما جامپینــگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، مجموعه‌های اداری مرتبط، بازار چینی‌ها، نمایندگی های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک،۵بانک رسـمی و آژانس های هواپیمایی و ... می‌باشد. این بازار بزرگ در شش طبقه واقع شده‌است که نمایی از معماری مدرن و اسلامی را به نمایش گذاشته‌که گنبد بزرگ و بسیار زیبایش، شبیه به الماس تراشیده شده‌ است. این بازار به فروش لوازم خانگی٬ البسه و پوشاک٬ لوازم صوتی و تصویری اختصاص دارد. در این مجتمع شبکه بیسیم - وای فای - عمومی وجود دارد.

مجتمع تجاری الماس شرق در نشانی مشهد انتهای بلوار خیام واقع است.

 

_شرق_7.jpg

 

_شرق_6.jpg


مجتمع تجاری خیام مشهد 

_تجاری_خیام1.jpg

یکی از اماکنی که در برنامه روزانه زائرین حرم امام رضا (ع) وجود دارد ، بازار است و به دلیل وجود فرهنگ خاص در زمینه کسب تجارت و ارتباطات

اجتماعی همواره دارای اهمیت زیادی بوده است. مشهد علاوه بر مراکز متنوع قدیمی دارای بازارهای محلی است که به زائران خدمت رسانی

میکنند. مرکز تجاری خیام مشهد در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است . این

مرکز تجاری همچنین دارای معماری خاصی می باشد و دارای تسهیلات ویژه ای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس

باربری می باشد . در این مرکز 196 واحد تجاری مشغول فعالیت بوده و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را عرضه می دارند . از جمله

امکانات این مجموعه می توان به : تالار پذیرایی ، کافی نت ، بانک ، نمایندگی شرکت های بازرگانی ، رستوران ، کافی شاپ ، بیمه و حمل و نقل

بین المللی ، نمازخانه اشاره کرد.

_تجاری_خیام.jpg

مسافران تور مشهد می توانند برای خرید سوغات از این مجتمع تجاری دیدن فرمایند.

 مطالب مرتبط :

مجتمع تجاری خیام مشهد 

_تجاری_خیام1.jpg

یکی از اماکنی که در برنامه روزانه زائرین حرم امام رضا (ع) وجود دارد ، بازار است و به دلیل وجود فرهنگ خاص در زمینه کسب تجارت و ارتباطات

اجتماعی همواره دارای اهمیت زیادی بوده است. مشهد علاوه بر مراکز متنوع قدیمی دارای بازارهای محلی است که به زائران خدمت رسانی

میکنند. مرکز تجاری خیام مشهد در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است . این

مرکز تجاری همچنین دارای معماری خاصی می باشد و دارای تسهیلات ویژه ای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس

باربری می باشد . در این مرکز 196 واحد تجاری مشغول فعالیت بوده و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را عرضه می دارند . از جمله

امکانات این مجموعه می توان به : تالار پذیرایی ، کافی نت ، بانک ، نمایندگی شرکت های بازرگانی ، رستوران ، کافی شاپ ، بیمه و حمل و نقل

بین المللی ، نمازخانه اشاره کرد.

_تجاری_خیام.jpg

مسافران تور مشهد می توانند برای خرید سوغات از این مجتمع تجاری دیدن فرمایند.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل آیبیس ریور ساید بانکوک تایلند :

_آیبیس_ریور_ساید_بانکوک_تایلند_1.jpg

این هتل از لحاظ موقعیت در جنوب غربي بانكوك ،در كنار رودخانه "Chaopraya" واقع شده است و فاصله آن تا ایستگاه مترو 10 دقیقه میباشد . از این هتل تا ایستگاه مترو دارای سرویس رایگان میباشد. این هتل داراي امکاناتی چون استخر روباز ،خشكشويي و اينترنت مي باشد. اتاق ها این هتل داراي تلويزيون LCD،سشوار و يخچال برای رفاه حال مسافران تور تایلند میباشد. رستوران هتل با غذاهاي تايلندي و ساندويچ  پذيراي ميهمانان است. فاصله این هتل تا فرودگاه 30 دقیقه میباشد . همچنین جاذبه های گردشگری زیادی در اطراف این هتل قرار دارند. فاصله این هتل به مراکز خرید نیز نزدیک است .

_آیبیس_2.jpg

_آیبیس_3.jpg

_آیبیس_4.jpg


 

 

 


هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند :

 

_نورابوری_ریزورت_سامویی_تایلند1.jpg

 

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلندیک هتل 5 ستاره در سامویی تایلند میباشد که دارای 144 اتاق برای پذیرایی از مهمانان و توریستان میباشد. امکانات این هتل شامل رستوران و بار ، پارکینگ ، لاندری ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت درون شهری و برون شهری ، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان و همچنین امکانات ورزشی این هتل اتاق بخار و میز بیلیار  از دیگر امکانات این هتل تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و صندوق امانات میتوان اشاره کرد.این هتل مجلل دارای استخر در فضای باز و سرویس اینترنت بی سیم هستند. اتاق های هتل به سبک تایلندی طراحی شده اند و دارای تلویزیون هستند. این هتل دارای کارکنانی خونگرم می باشد که به گرمی از میهمانان تور تایلند استقبال می کنند. در رستوران هتل انواع غذاهای غربی و دریایی سرو می شود. این هتل دارای امکانات تفرحی برای استفاده میهمانان هم می باشد. مرکز خرید Chewang سه کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های تایلندی، فیلیپینی و انگلیسی صحبت می کنند.

_نورابوری2.jpg

_نورابوری_3.jpg

_نورابوری4.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران رنگایا در پوکت :

_رنگایا.jpg

رستوران Rengaya پوکت یکی از این رستورانهای شیک و مجلل میباشد که با ارایه ی غذاهای لذیذ لحظات خوبی از سفر را برای گردشگران تورتایلند فراهم خواهد کرد.مسافران با خوردن یک فنجان از Tom Yam Goong (سوپ میگوی تند) و Gaeng Phed Yang (اردک سرخ شده در ادویه کاری قرمز) مزه واقعی غذا را در این رستوران درک میکنند.رستوران Rengaya پوکت،یک رستوران با غذاهای بسیار عالی ژاپنی, غذاهای دریایی و انواع استیک  میباشد.همچنین با کارمندانی بسیار ماهر در تمام زمینه های رستوران داری لحظات خوشی را برای مسافران  تور تایلند فراهم میکنند.

_رنگایا1.jpg

 


رستوران بلوچ :

_بلوچ.jpg

رستوران بلوچ یکی از موفق ترین و بهترین رستوران های هندی در پوکت می باشد که غذای تایلندی و هندی را به مراجعین خود ارائه می کند. دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک هندی می باشد. این رستوران دکوراسیون خاصی دارد.وجود کارکنان تایلندی و غذای هندی در کنار هم یک نکته جالب در این رستوران میباشد. اما مسافرین تورتایلند نباید نگران باشند چون مشکلی در سرویس دهی و ارائه خدمات بوجود نخواهد آمد و به تمام نیازهای مسافرین در این رستوران توجه می شود.

_بلوچ11.jpg

_بلوچ2.jpg

_بلوچ3.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند نوروز 95

تور تایلند زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های تایلند,بهترین رستوران های تایلند,معروف ترین رستوران های تایلند,رستوران های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

 

 

 

 

_شایگان_کیش_5.jpg

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش نوروز 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های این هتل تور کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امباسادر دبی,هتل های 3 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دی میدان دبی

_دی_میدان_دبی_1.jpg

هتل دی میدان دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و اولین هتل 5 ستاره جهان است. هتل دی میدان هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد و تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل از 284 اتاق تشکیل شده است که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. همچنین همه اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشند که رو به زمین اسب سواری است. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. برای میهمانان تور دبی سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد.

آدرس هتل دی میدان دبی : The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز برای میهمانان تور دبی ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_دی_میدان_دبی_2.jpg

_دی_میدان_دبی_3.jpg

_دی_میدان_دبی_4.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی

_ریتز_کارلتن_دبی_1.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جمیرا بیچ در کنار مارینا واقع شده است. این هتل شامل 294 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند. رستوران این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود . در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی در نظر گرفته می شود که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.  به این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات نزدیک است به طوریکه مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به این مکان های برسند. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ریتز کارلتن دبی : The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه)، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.

_ریتز_کارلتن_دبی_2.jpg

_ریتز_کارلتن_دبی_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کشتی یونانی :

اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و sطول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشست متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است .ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبوده فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين 1338 تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام های  "سيروس فارس" ، "همدان" در تردد بوده است. بومیان جزیره می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد. در تور کیش سری هم به این کشتی تاریخی بزنید

 

_یونانی.jpg


اما آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران تور کیش  و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز میپردازند.

 

شهر حریر :

_حریر_4.jpg

شهر حریره با قدمت 800 ساله بازمانده شهر پیشین کیش است و در میانه کرانه شمالی جزیره قرار دارد.

گستره پستی و بلندی‌ها و خرابه‌های شهر قدیمی حریره حدود ۱۲۰هکتار وسعت دارد. این وسعت بازگو کننده این مطلب است که روزگاری شهری بزرگ و آباد در این منطقه وجود داشته و جمعیت کثیری را در خود جای می‌داده است.

دوران طلایی شهر حریره کیش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجری قمری بوده‌است. آن چه امروزه از این شهر بر جای مانده حجمی از معماری شهری است.

اما کمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌های سالمی بر جای مانده است جز در پاره‌ای موارد که پوشش‌های تاقی شکل سنگی از گزند تخریب در امان مانده‌اند.

حریره از جاذبه‌های کم‌نظیر جزیره تور کیش است که روزگاری بندر مهم و مرکز ارتباطی میان هند و چین با ایران و اروپا بوده و امروزه بقایای آن بصورت پشته‌های خاکی بزرگ بجا مانده است .

این شهر در حال حاضر به صورت پشته‌های بزرگی از بناهای سنگی از ملاط ساروج وگچ دیده می‌شود و پهنه آثار آن 3 کیلومتر در یک کیلومتر تخمین زده می‌شود.

با کاوش‌های باستان‌شناسان، مجموعه‌های خانه اعیانی، حمام و محدوده صنعتی و مسجد آن برای بازدید گردشگران تور کیش  مهیا شده است.

بقایای شهر حریره در امتداد ساختمان‌های بندرگاه و دفاتر آن، قابل رویت است. طبق نظر سازمان میراث فرهنگی، شهر حریره 800 سال قدمت دارد.

بندر شهر تاریخی حریره، یک شهر یک‌پارچه و متمرکز با معماری برونگرا بوده و از معماری دفاعی و درونگرای دیگر شهرهای تاریخی ایران در آن نشانی نیست.

انتخاب این بخش از جزیره برای ایجاد شهر حریره طبیعی‌ترین و معقول‌ترین انتخاب بوده است. و هر ساله توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید

به این دلیل که ساحل صخره‌ای مرتفع آن از سطح دریا تقریبا 10 متر بلندتر است و وجود 3 خلیج و دماغه که نقش بندرگاه طبیعی دارد و همچنین دریای نسبتاً آرامتری از دیگر کرانه‌ها و سواحل جزیره خود عامل شکل‌یری شهر در ساحل شمالی شده است.

 

_حریر_3.jpg

_حریر.jpg

 

خانه اعیانی کیش :

یکی دیگر از جاذبه های جزیره کیش می باشد که زیاد به آن توجه نمی شود اما یادگار خانه های باستانی و چند خانواری است که در بیشتر شهرستان های یزد و کاشان به چشم می خورد و دارای وسعت زیادی می باشد. آثاری که در این خانه به جا مانده از جمله کاشی های ستاره ای شکل، مانند کاشی هایی هستند که در دوره ایلخانی در بناهایی چون سلطانیه و تخت سلیمان استفاده شده است. همین امر نشان می دهد که این عمارت متعلق به یکی از افراد ثروتمند کیش می باشد. در تور کیش سری هم به این بنای تاریخی بزنید

 

_اعیانی_کیش_5.jpg

_اعیانی_کیش.jpg

_اعیانی_کیش_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره در بین مسافران تور کیش می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

 

هتل 4 ستاره سارا کیش که در سال 1388 در مراکز تفریحی و تجاری کیش بنا شد. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل تور کیش می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

 

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور کیش همراه شوید.

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 


 

 

هتل ستاره طلایی کیش

_ستاره_طلایی_کیش_1.jpg

هتل ستاره طلایی کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل کمی از مراکز خرید دور است از این رو امکانی که هتل برای میهمانان گرامی تور کیش خود قرار داده سرویس بازار است که موجبات راحتی گردشگران تور کیش را فراهم میکند. اتاق های این هتل بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش به برخی از مراکز تفریحی کیش بسیار نزدیک است از جمله پارک آهوان که فاصله کمی تا این هتل دارد.  این هتل از آرامش بسیار خوبی برخوردار است و و مهیمانان تور کیش می توانند تعطیلات خوبی را در آن سپری کنند.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

_ستاره_طلایی_کیش_2.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_3.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_4.jpg

_ستاره_طلایی_کیش_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

دره کوپرولو پارک طبیعی آنتالیا :

دره کوپرولو که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود یک دره باریک و عمیق است .این دره زیبا 14 کیلومتر طول و 400 متر عمق دارد . در امتداد این دره رودخانه کوپرو قرار گرفته است . در این منطقه انواع خوراک های ماهی به توریست های تور آنتالیا ارائه می شود .

 

_کوپرولو_پارک_طبیعی_آنتالیا_2.jpg

 

دروازه هادریان آنتالیا :

 

_هادریان_آنتالیا.jpg

 

یکی از آثار به جای مانده از زمان رومیان دروازه هادریان است که به معنای 3 دروازه می باشد . این دروازه شامل دیوار بلندی است که قسمتی از آن به عنوان موج شکن بوده و شهر را از طوفانهای سهمگین حفظ می‌کرده است. دروازه هادریان به وسیله امپراطور روم  بنا نهاده شد . برج شمالی این دروازه به دوره سقلجوقیان نیز باز میگردد و حال یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا محسوب می گردد .

_هادریان_آنتالیا_2.jpg

 

کشتی کروز آنتالیا :

کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات شهر توریستی آنتالیا می باشد که برای گردشگران تور آنتالیا قطعا خوشایند خواهد بود.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی اطراف را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

 

_کروز_آنتالیا.jpg

_کروز_آنتالیا_2.jpg

 

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا :

پارک ملی کوه های المپوس بیگ در فاصله 15 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا قرار دارد که نام آن را برگرفته از نام  کوه های المپوس این شهر گرفتهشده است. این پارک متشکل از درختان مو , درختان ساحلی , کاج های بلند , انجیرهای وحشی , خرزهره های بسیار زیبا و.... می باشد و همچنین سواحل بی نظیر آن باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا شده است.این پارک تقریبا 33400 مترمربع وسعت دارد که دارای تفرجگاه هایی به نام های کارقی جاک , توپچام , کوچوک چاتلی جاک , بیوک چاتلی جاک و 325 چادر است که محل استراحت گردشگران تور آنتالیا می باشد. از دیگر جاذبه های این پارک که توجه گردشگران را به خود جلب می کند ساحل المپوس , چیرالی و ساحل یانارتاش می باشد. همچنین شهرهای باستانی زیبا و پلاژهای طبیعی بی نظیر و زیبایی که در قسمت غربی ساحل دریای مدیترانه قرار دارند توجه تمام گردشگران را به سمت خود جلب می کند.

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا.jpg

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا_2.jpg

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا 5 ستاره درسال 2005 ميلادي با مساحتي بالغ بر40000 مترمربعدر سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع از 557 اتاق تشکیل شده است. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا با ماشین 15 دقیقه است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.

_دلفین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه ، تهویه، بار، باغ، گرمایش، کتابخانه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_دلفین_پالاس_آنتالیا.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_3.jpg

 

هتل 5 ستاره رویال پالم آنتالیا در سال 1996 در منطقه کمر در زمینی به وسعت 43000 متر مربع بنا شده است. این هتل در مجموع از 212 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل رویال پالم در سال 2008 به صورت کامل بازسازی شده است. این هتل تور آنتالیا با مرکز شهرآنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس پرسرعت مجهز می باشد. استخر این هتل 4000 متر مربع می باشد.

امکانات هتل رویال پالم آنتالیا:

ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه، تهویه، اینترنت وایرلس پر سرعت رایگان، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، صندوق امانات، رستوران، بار، سالن بدنسازی، استخر های روباز و سرپوشیده (کودکان و بزرگسالان)، سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، کلاب کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رویال_پالم_آنتالیا.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_5.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_2.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول در سال 2009 در منطقه بایرام پاشا استانبول افتتاح شد. این مرکز خرید به دلیل داشتن شهربازی های مختلف , آکواریوم ترکوازو ,موزه یخی و سرزمین ژوراسیک, رستوران ها و فست فودهای معتبر از جاذبه های گردشگری در تور استانبول محسوب شده و از پاساژهای پر بازدید می باشد. در مرکز خرید فوروم مغازه های لباس، کیف و کفش ، لوازم آرایش و سایر کالاهای مورد نیاز شما موجود می باشد و بیش از 280 مارک مشهور بین المللی در این مرکز شعبه دارند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز و آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشد. 

 

_خرید_فرم.jpg

_خرید_فرم1.jpg

 

 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در سال 2011 در منطقه باکرکوی استانبول افتتاح شد. در این مرکز خرید مدرن و زیبا 300 مارک ملی و بین المللی برای میهمانان تور استانبول ارائه می شود. برندهای معروف زارا ، مارکس ، اسپنسر ،ماسیمو دوتی ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه می باشند . در این مرکز خرید انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف، کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و آرایشی و … به فروش می رسد. علاوه بر این، در این مرکز خرید۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت وجود دارد و یک طبقه مخصوص برای رستوران و فست فود در نظر گرفته شده که یک تراس بزرگ با چشم انداز جذاب و تماشایی از دریای مرمره دارد. سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … از دیگر امکانات مارمارا فروم است . شما می توانید برای خرید از این پاساژ با تور استانبول همراه شوید .

_فرم_2.jpg

_فرم.jpg

 

 

 

مرکز خرید جواهر استانبول

 

مرکز خرید جواهر استانبول در اکتبر در شیسلی استانبول افتتاح شد . این مرکز خرید با  343 فروشگاه دارای 10 طبقه می باشد که 6 طبقه آن تجاری و 4 طبقه آن پارکینگ سرپوشیده به ظرفیت 2500 خودرو می باشد . تا قبل از گشایش مرکز خرید فروم، مرکز خرید جواهر استانبول به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان شناخته میشد و طبق آمار، روزانه نزدیک به 200 هزار نفر و گردشگران تور استانبول از آن بازدید می کنند.

در این مرکز خرید 14 رستوران منحصر به فرد، 10 سینما و سالن تئاتر، 34 فست فود، رستوران و فضاهای دیگری چون سینمای کودکان، سالن های بولینگ، لوناپارک (راه‌آهن پیج‌وخم‌دار) و... قرار دارد. صرف انواع غذاهای محلی و مطرح کشورهای مختلف، سرگرمی و تفریح، گذراندن ساعاتی خوش،  برنامه های فرهنگی هنری و اجتماعی و هوای مناسب و مطبوع باعث حضور تعداد بی شماری از مردم و گردشگران تور استانبول به این مرکز شده است.

 

_خرید_جواهر_2.jpg

 

_خرید_جواهر.jpg

 

 

 مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رافلز استانبول

_رافلز_استانبول_1.jpg

هتل رافلز استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. این هتل در مرکز زورلو، در منطقه بشیکتاش و در فاصله 6 کیلومتری میدان تکسیم استانبول واقع شده است. هتل رافلز شامل 185 اتاق مدرن و زیبا می باشد که هر اتاق بالکن زیبا و بزرگی دارد که نمای زیبایی از شهر را به میهمانان تور استانبول هدیه می دهد. همچنین تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... می باشد. از نظر دسترسی به مراکز خرید، هتل رافلز در نزدیکی مرکز خرید زورلو می باشد و از این رو از نظر دسترسی به مراکز خرید از موقعیت خوبی برخوردار است. از لحاظ دسترسی به جاذبه های توریستی نیز هتل تا کاخ سیرگان 2/4 و تا پل بسفر 5/5 کیلومتر فاصله دارد. از این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 30/6 کیلومتر راه است که مسافران تور استانبول می توانند با پرداخت هزینه اضافه به سمت فرودگاه ترانسفر شوند.

 آدرس هتل رافلز استانبول : Zorlu Center Besiktas, Besiktas, 34340 Istanbul, Turkey

امکانات هتل رافلز استانبول :

استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور استانبول ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، آسانسور.

_رافلز_استانبول_2.jpg

_رافلز_استانبول_3.jpg

 

هتل گریون استانبول

_گریون_استانبول_1.jpg

هتل گریون استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 4 کیلومتر می باشد و در 3/2 کیلومتری مرکز CNR واقع گردیده است. همچنین در ساعات مشخصی از روز به سمت فرودگاه آتاترک ترانسفر رایگان وجود دارد. این هتل دارای 252 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه، سشوار و ... می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند هر روز صبحانه مفصلی را در رستوران گلدن هرن این هتل میل نمایند و از فضای زیبای آن لذت ببرند.

آدرس هتل گریون استانبول : Merkez Mah. Sanayi Cad. No:9 Yenibosna-Bahçelievler, Bahcelievler, 34197 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گریون استانبول

استخر سر پوشیده، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، خانه داری روزانه،آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم گرمایشی

_گریون_استانبول_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()