نوشته شده توسط : سیمین

هتل رجینه ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره رجینه ایروان ارمنستان است. که در حومه نزدیک به ورزشگاه هرازدان، مسجد آبی و یادمان نسلکشی ارمنستان قرار گرفته است. هتل رجینه ایروان ارمنستان دارای ۶۰ اتاق بزرگ و شیک که هر کدام امکانات عالی نظیر مینی بار,  سشوار, دسترسی به اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران ملکه این هتل دارای بهترین غذاهای اروپایی و تخصص از منطقه ایروان و بین المللی همراه با کافی شاپی از انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل رجینه ایروان ارمنستان یکی از هتل های مورد علاقه میدان جمهوری است که مرکز شهر در حدود ۵ کیلومتری و نزدیک ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی ۵۰۰ متر این هتل قرار دارد. مسافران تور ارمنستاندر فضای عمومی هتل هم می توانند از اینترنت استفاده کنند. 

امکانات هتل رجینه ایروان ارمنستان:

خدمات شاتل (هزینه اضافه)، میز پذیرش ۲۴ ساعته، نرخ ارز،نگهداری چمدان، دستگاه خودپرداز, خدمات دربان مخصوص مسافرانتور ارمنستان ، خدمات اتو، امکانات ضیافت، مرکز کسب و کار، فکس, کپی، ایمنی جعبه سپرده گذاری، اتاق غیر سیگاری، امکانات برای مهمانان معلول، رستوران, کافه, . پارکینگ رایگان و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل شیراک ایروان ارمنستان

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل شیراک ایروان ارمنستان است که در مرکز ایروان، در خیابان خرناتسی و در نزدیکی پارک بچه ها قرار گرفته است. هتل شیراک ایروان ارمنستان دارای 100 اتاق خوب تمیز است که هر کدام با رنگ آمیزی کرم روشن و بژ طراحی شده اند و دارای امکانات خوب و مناسب برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای متنوع و غذاهای سنتی ارمنستان مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. فاصله هتل شیراک ایروان ارمنستان تا موزه تاریخی ایروان و مسجد کبود 5 دقیقه و میدان جمهوری نیز در 2 متر است. مسافران تور ارمنستانمی توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل تجربه کنند.

امکانات هتل شیراک ایروان ارمنستان:

رستوران با انواع غذاهای سنتی ارمنستان، بار، اینترنت رایگان، تهویه، لاندری، نگهداری از بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان

از بهترین و مناسب ترین هتل های 3 ستاره ارمنستان هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان است که در مرکز 5 کیلومتری سیتی سنتر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای 15 اتاق تمیز و مناسب و با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل دارای استخری سر پوشیده و تمیز است که مسافران تور ارمنستان از ساعت 6 بعد از ظهر می توانند به آنجا بروند و اوقات خوشی را سپری کنند. هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان دارای باغی زیبا و سر سبز که در آن آلاچیق هایی موجود است که مسافران تور ارمنستان می توانند به سرو صبحانه به آنجا بروند. هتل دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان می باشد و در نزدیکی باغ وحش,  ایستگاه اصلی راه آهن و فرودگاه می باشد.

امکانات هتل گرین پالاس ایروان ارمنستان:

باغ، تراس، استخر، سونا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ارمنستان، رستوران، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، سوییت ماه عسل، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان تابستان 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان تعطیلات مرداد 95

تور ارمنستان شهریور 95

تور ارمنستان تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه یکی از هتل های شیک و زیبای 5 ستاره روسیه است که از نظر مکانی در موقیعت مناسبی قرار گرفته است. هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه 312 اتاق شیک و مدرن با امکاناتی عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. رستوران شیک این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و اروپایی و کافی شاپی با انواع دسر ها می باشد. امکانات تفریحی این هتل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی و ... برای مسافران تور روسیه می باشد. هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو در نزدیکی مرکز شهر مسکو و همچنین در نزدیکی 4 ایستگاه مترو قرار گرفته است. مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل سفر خوشی را به جای می گذارند.

امکانات هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه: 

استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بی سیم پر سرعت، اتاق جلسات، اتاق های مخصوص افراد معلول، مرکز نگهداری اطفال و کودکان، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ و.... برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لت مسکو روسیه

یکی از هتل عای شیک و زیبا روسیه هتل 4 ستاره لت مسکو روسیه است که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل لت مسکو روسیه می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ و ... مخصوص مسافران تور روسیه اشاره کرد که همه در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. خدمات زیبایی هتل بسیار مناسب برای مسافرانی است که می خواهند آرایش روسی را روی چهره ی خود امتحان کنند. رستوران های این هتل دارای غذاهای بین المللی و محلی و انواع دسر ها مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل لت مسکو روسیه:

اتاق های پاک و بدون دود، اتاق های ویژه معلولین, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی مخصوص مسافران تور روسیه ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ, خدمات زیبایی, اینترنت, رستوران,بار, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیهمی باشد. 

هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف ترین و زیبا ترین هتل های روسیه هتل 4 ستاره کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه است. هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق های مناسب با امکانات بالا در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. ماساژ درمانی در این هتل برای ریلکس کردن مسافران تور روسیه انجام می شود و از جمله امکانات دیگر  اتاق های پاک بدون سیگار، مینی بار, خدمات تهیه بلیط و ... می باشد. مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل و با قیمت مناسب می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل کازا لتو پریوات سنت پترزبورگ روسیه:

خانه داری, ترانسفر فرودگاه,  لباسشویی, خشکشویی , اتو کشی , خدمات تورها, فکس و کپی, خدمات تهیه بلیط , سرویس مستخدم, سرویس ایاب و ذهاب, ماساژ درمانی برای مسافران تور روسیه, اتاق های پاک بدون سیگار، مینی بار و... که مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه 

یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه است که در در خیابان  واسیلئوستروفسکی  امتداد رودخانه نوا قرار گرفته است. هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه دارای 214 اتاق زیبا و مجلل با امکاناتی نظیر تلوزیون ال سی دی ، ماهواره ، میز کار به همراه صندلی ارگونومیک ،وان حمام، اینترنت پر سرعت وای فای ،  گاوصندوق  ، تهویه مطبوع ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای مسافران تور روسیه می باشد. پردیس دانشگاه ایالتی و استادیوم پتروفسکی  از بناهای مشهور روسیه می باشد که به این هتل بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به مکان های دیدنی روسیه بروند. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی از جمله سالن بدن سازی و ماساژ دهی و.. نیز فراهم کرده است.

امکانات هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه:

سالن بدنسازی ، رستوران ها برای مسافران تور روسیه ، کافی شاپ ، پارکینگ رایگان, ارکینگ خصوصی, خدمات لباسشویی و خشک شویی و اتوشویی ، واکس کفش ، امکان برگزاری جلسات ، فکس و فتو کپی, رستوران انواع غذاهای محلی ، روسی ، مدیترانه ای ، شرقی ، اروپایی و .... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره روسیه,هتل های خوب روسیه,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر بازی سوچی روسیه

یکی از هیجان انگیز ترین و سرگرم کننده ترین مکان های روسیه شهر بازی سوچی روسیه است. مسافران تور روسیه از دروازه ی آتش ورود و داخل آن همه جا و همه چیز رنگ و بوی داستان های تخیلی روسی را نشان می دهد. شهر بازی سوچی روسیهدارای داستان های جن و پری، قلعه های باشکوه، جنگجویان افسانه ای، کلبه های رنگارنگ، جنگل طلسم شده ی مملو از موجودات عجیب و غریب، چشمه ی صلح و آرامش در قلب شهری بزرگ و یا ادیسه ی فضایی، معجزه ی پیشرفت علم و تکنولوژی و .... در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. همچنین مسافران تور روسیه می توانند از نمایش زیبای اسب ها در سرزمین بوگاتیرز و از پرش کوانتوم ، بلندترین و سریع ترین کاستر روسیه دیدن نمایند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری روسیه جنگل افسون شده رفته، بر روی بال های پرنده ی آتش سوار شده است و مسافران تور روسیه با رفتن به شهر بازی سوچی روسیهمی توانند زمان خوشی را سپری کنند.

 

کاخ کرملین مسکو روسیه

از زیبا ترین و بزرگ ترین کاخ های روسیه کاخ کرملین است که در هسته مرکزی شهر مسکو «ارگ» یا «کرملین» است. کاخ کرملین روسیه که می‌توان آن را مروارید معماری و یادبود تاریخی روسیه معاصر نامید از چهار قصر زیبا و چهار کلیسا مجلل تشکیل شده ‌که به منظور اسکان رئیس جمهور روسیه استفاده می‌گردد. این کاخ دارای 800 اتاق جداگانه از جمله تالارها، سالن‎ها، رخت‎کن، راهرو و اتاق‎های اختصاصی برای اعضای شخص اول مملکت، اتاق مطبوعات و اتاق‎هایی برای خدمه فنی است و کرملین جایی است که تمام راه‎های روسیه به آنجا ختم می‎شود. دیوارهای کرملین و برج‌ها در سال‌های 1485 تا 1495 توسط استادان ایتالیایی ساخته شدند که توجه بسیاری از مسافران تور روسیه را به خود جلب کرده است. زوایای ناهماهنگ مثلثی شکل دیوارکاخ کرملین روسیه محوطه‌ای به مساحت 275000 متر مربع (68 جریب) را در بر می‌گیرد. کف پوش برخی تالارهای کاخ کرملین روسیه از پارکت است که از 20 نوع چوب‌های گوناگون درست شده و چنین پارکتی یادآور نقش و نگار حک شده بر فرش است. در طی مدت 160 سال این کاخ تغییرات زیادب کرده است. در اینجا ایوان مخوف و استالین حکومت کردند، «ناپلئون» از کرملین آتش‎گرفتن مسکو را تماشا کرد، «لنین» دیکتاتوری پرولتاریا را شکل داد، «گورباچف» مبتکر دگرگون‎سازی بود، «یلتسین» سعی کرد اصلاحات را به انجام برساند و «ولادیمیر پوتین» در راه به انجام رساندن اصلاحات و قراردادن روسیه در ردیف 10 کشور پیشرفته جهان تلاش کرد. کاخ کرملین روسیه در روزهای پنجشنبه باز نیست و مسافران تور روسیه می توانند در روزهای دیگر از انجا دیدن نمایند و عکاسی داخل کاخ های آن ممنوع می باشد.

کلیسای جامع سنت باسیل روسیه

از زیبا ترین و بهترین جاذبه های گردشگری روسیه کلیسای جامع سنت باسیل است که در میدان سرخ قرار گرفته است.کلیسای جامع سنت باسیل روسیه دارای هشت کلیسا با گنبد های افسانه ای و رنگارنگ بسیار زیبا، دور تا دور کلیسای چادری شکل مرکزی حلقه زده اند.  در سال 1552 همزمان با پیروزی نیروهای روسیه به فرماندهی ایوان مخوف بر تاتارها در جبهه شرقی ، ساخت این کلیسا به افتخار این پیروزی آغاز شد در آن زمان تزار دستور ساخت این بنا را داد که برای ساخت آن بهترین معماران دنیا گرد هم آمدند و این بنای عظیم را ساختند و پس از اتمام کار تزار آنه را به خوبی تشویق کرد و از آنها پرسید که آیا می توانند بنایی مانند آن را دوباره بسازند که معماران که خوشحال شدند گفتند بله می توانیم, تزار دستور داد که چشمان تمامی آنها را در بیاورند تا هرگز دیگر نتوانند بنایی مانند آن را بسازند و آن بنا همیشه یگانه باقی بماند ولی ۳۰۰ سال بعد یک کلیسای دیگر شبیه به همین کلیسا در شهر سنت پیترز بورگ یا همان لنین گراد ساخته شد. کلیسای سن باسیل روسیه بر روی بلندی ساخته شده است تا از هر سو در دید باشد. و از موقعیت استراتژیکی خوبی برخوردار می باشد. هر ساله جشن های ملی و روز سال نو و مراسم رسمی کشوری در محوطه این کلیسا یا همان کرملین برگزار می شود. مسافران تور روسیه می توانند لحظات خوبی را با رفتن به این مکان سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه تابستان 95

 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

تور روسیه تعطیلات مرداد 95

تور روسیه تعطیلات شهریور 95

 تور روسیه شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های روسیه,اماکن دیدنی روسیه,جاذبه های گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ترنج کیش

 

آدرس

کیش - میدان جاسک - ابتدای جاده جهان

امکانات

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، اینترنت در لابی،

توضیحات

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است .

دلایل انتخاب

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) و همچنین رستوران ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا – ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد.در ساخت این مجموعه تمام تلاشهای انجام گرفته گروه مهندسین سازه ، مشاور ، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا هتل دوستار محیط زیست باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد و از میهمانان گرانقدر هم انتظار می رود با توجه به اینکه اعتقاد عوامل مجموعه بر این است که شما در اصل میهمان طبیعت هستید موارد حفظ محیط زیست را کامل و جامع عمل نمایید. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان فراهم آید. از جمله غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و...

 

 

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

 شما می توانید در تور کیش در بهترین هتل های آن اقامت کنید و از جاذبه های دیدنی آن دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید.

هتل بین اامللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

iran_hotel_1.jpg

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

iran_hotel_2.jpg

iran_hotel_3.jpg

iran_hotel_5.jpg

iran_hotel_4.jpg

iran_hotel_6.jpg

iran_hotel_7.jpg

هتل شایگان کیش

_شایگان.jpg  

ic_staron.png

نوع هتل: 5 ستاره تاپ        تعداد اتاق ها : 140

آدرس : کیش،ابتدای بلوار رودکی 

 

 

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار دارد.

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

هتل  زیبای شايگان كيش با مشرف بودن عمده اتاقها به آبهای نيلگون خليج همیشه  فارس و رنگ آميزی متنوع طبقات موجب گرديده مهمانان از رضایت خاطر بیشتری از این هتل یاد نمایند.  هتل شایگان کیش با دسترسی پياده 2 تا 5 دقيقه ای به بازارهای پانيذ و مرکز تجاري پرديس از جايگاه ويژه ای برخوردار است.   



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید با بيش از 400 واحد تجاري و چندين كافي شاپ و رستوران گردان بزرگترين بازار جزيره زیبای کیش است. اين بازار در سال 1379 در زميني به وسعت 11.000 مترمربع واقع شده است.

8.jpg نوع نوع

 

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ ، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

trade_center_045.jpg

مسافرین جزیره کیش نمی‌توانند بی تفاوت از کنار این مجتمع تجاری عبور کنند و خریدی انجام ندهند ، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران جزیره را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها است و می‌توانید هرچه می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگی‌های مارک های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش همه شب رأس ساعت ۲۲مراسم قرعه کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گرد، و با جوائز نفیس از مسافران عزیز به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

بازار پردیس کیش 1

بازار پردیس کیش این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش است که به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده است ا ين مرکز خرید در زميني به وسعت 12.000 مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشند و غرفه های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه میکنند .

_پردیس_کیش_1.jpg

 

به علاوه اینها در پردیس ۱ چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد .
اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس ۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان ...
در کل پردیس ۱ میتواند بازاری باشد برای جلب توجه همه اقشار جامعه که به مروارید خلیج همیشگی فارس سفر میکنند .

_پردیس_کیش1.jpg

به علاوه اینها در پردیس یک چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد. در این بازار همه روزه ساعت 10 شب مراسم قرعه کشی به همراه موزیک و برنامه‌های شاد و ارایه جوایز نفیس به برندگان که از بین خریداران این بازار می باشند اجرا می گردد
همچنین لازم به ذکر است این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد.

بازار پردیس کیش 2

بازار پردیس ۲ یکی ازمدرنترین و منحصر به فرد ترین بازارهای جزیره کیش است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزو طراز اولهای بازارهای جزیره ی زیبای کیش محسوب میشود .

_پردیس_کیش_2.jpg


در این بازار اغلب برندهای معروف پوشاک های خارجی غرفه دارند و به همین دلیل پردیس ۲ یکی از بازارهایی است که اغلب افراد ثروتمند میتوانند از آنجا خرید کنند و خیلی ها با دیدن قیمتهای اجناس بازار پردیس کیش این بازار فرار را بر قرار ترجیح داده و فورا از بازار خارج میشوند . . در سال1378 افتتاح گرديد. مساحت اين بازار 22.000 متر مربع بوده و در3 طبقه و با 230 واحد تجاري و 10 واحد اداري و دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .در شرق جزيره و در نوار سياحتي واقع گرديده است.

_پردیس_کیش2.jpg

.
همچنین در این بازار نیمکتهای فراوان و فضای سبز هم وجود دارد تا مشتریان بتوانند ساعتی در آنجا استراحت کنند و سپس به خریدهایشان بپردازند .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ... برای میهمانان تور کیش می باشد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش یک کشتی قدیمی عظیم الجثه می باشد که در غرب جزیره و در سواحل نیلگون کیش قرار دارد که هر ساله توجه گردشگران تور کیش بسیاری را به خود جلب می نماید. اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و طول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و اما هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك کردن آن شدند، زیرا عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود.  دلیل به گل نشستن کشتی به طور کلی مشخص نیست ولی ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . بومیان جزیره می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد.

غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است و چون این کشتی در غرب جزیره قرار دارد منظره ای فوق العاده از غروب آفتاب را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کشتی یونانی کیش,دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آریس پلازا دبی

هتل آریس پلازا دبی

هتل آریس پلازا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در قلب البرشا واقع گردیده است. از این هتل تا امارات مال تنها 5 دقیقه پیاده روی فاصله است. این هتل از 337 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، حمام و سشوار می باشند. در رستوران "دیدون" انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل تا پارک آبی وادی 10 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 14/5 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل آریس پلازا دبی : Barsha 1 - Behind Mall of the Emirates, Al Barsha, PO box 390531 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آریس پلازا دبی :

استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، باشگاه کودکان، رستوران، اسنک بار، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فروشگاه، اتاق وی آی پی، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

هتل آریس پلازا دبی

هتل آریس پلازا دبی

هتل آریس پلازا دبی

 

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جزیره نخل جمیرا بنا شده است. این هتل 23 طبقه عظیم دارای 1600 اتاق و سوییت لوکس و مجلل می باشد. هتل آتلانتیس دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان است. در نزدیکی هتل باشگاه گلف  Emirates قرار دارد که به فاصله 3 کیلومتری از هتل واقع شده است. این هتل با بازار دبی حدود 20 دقیقه ای با ماشین فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه می باشد. اتاقهای آتلانتیس در انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم به میهمانان تور دبی ارائه می شود.

 

امکانات هتل آتلانتیس پالم دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قلب دیره و در مکانی مناسب در خیابان شیک Al Rigga واقع شده است،این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر قرار گرفته است از این بسیار مورد توجه گردشگران تور دبی می باشد. هتل ارکید دبی دارای 84 اتاق تمیز میباشد. رستوران بین المللی هتل، که در پخت خوراکهای قاره ای و دریایی محلی مهارت دارد انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور دبی سرو می کند. همچنین با استفاده از سرویس ترانسفر هتل گردشگران تور دبی قادرند به یکی از سواحل زیبای عمومی دبی دست یابند. این هتل از لحاظ دسترسی به اقصی نقاط ناحیه پررفت و آمد دیره در مکانی عالی واقع شده و به راحتی میتوان از هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا دست یافت.

امکانات هتل ارکید دبی :

رستوران، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، پذیرش شبانه روزی ، باشگاه های شبانه متعدد ، تریاهای مفرح ، استخر واقع در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا ، اتاق بخار و ...

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

 

مطالب مرتبط :

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارکید دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()