نوشته شده توسط : سیمین

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال پلازا ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ارمنستان هتل 4 ستاره رویال پلازا ارمنستان می باشد که در قلب شهر در نزدیکی موزه به نام مارتیروس ساریان و موزه به نام هوهاننس تومانیان قرار گرفته است. هتل رویال پلازا ارمنستان دارای 84 اتاق لوکس با امکانات عالی و مجهز که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. از خصوصیات خوب این هتل این است که در نزدیکی هتل رستورانها، دیسکوها، بارها و کافه ها قرار دارند تا مسافران تور ارمنستان با کمی قدم زدن به آنجا بروند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آکواریوم دبی

از زیباترین و جذاب ترین مکان های دیدنی دبی آکواریوم آن است که جزء بزرگ ترین آکواریوم در جهان است. در این آکواریوم ده میلیون لیتر آب و بیش از سی و سه هزار نوع جانور آبزی, باغ  وحش دریایی, مانند اختاپوسهای بزرگ دریایی،کروکودیلها،سمورهای آبی،شیر ماهی،اسب آبی و .... می باشد. در قسمت دیگر آکواریوم دبی انواع سوسمارها،مارهای خزنده و مارمولکها وجود دارند. این آکواریوم دارای طول پنجاه متر و عرض بیست متر و ارتفاع یازده متر نیز هست. مسافران تور دبی سوار بر قایق میتوانند بر روی اب حرکت کنند و از منظره زیبای آکواریوم لذت ببرند. تونل این آکواریوم دارای طول چهل و هشت متر است و شما در این تونل میتوانید به تماشای این آکواریو بزرگ بپردازید. 

 

 

 

مطالب مرتبط:

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

تور دبی تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95 

تور دبی مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: آکواریوم دبی,دیدنی های دبی,اماکن دیدنی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

باغ پرندگان کیش

از مکان های جذاب و دیدنی جزیره کیش باغ پرندگان است. باغ پرندگان کیش با بيش از 57 گونه پرنده از جمله پليكان، شترمرغ، طوطي ماكائو، انواع گوناگون لك لك، توكان، توركو، قو، پنگوئن آفريقايي و گونه هاي نادر، چون تمساح پوزه كوتاه که از آمريكاي جنوبي تا استراليا و از شرق تا آفريقا بوده اند در این مکان موجود می باشد و مسافران تور کیش می توانند از آنجا دیدن نمایند. این مکان برای همه گروخ سنی مناسب است و مسافران تور کیش به همراه کودکان خود می توانند به آنجا رفته و اوقات خوشی را سپری کنند. 

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: باغ پرندگان کیش,دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرامیس کیش

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره کیش هتل آرامیس است که در  مقابل بازار پردیس 1 کیش قرار گرفته است.هتل آرامیس کیش دارای اتاق های تمیز و زیبا با امکانات بالا نظیر ميني بار, تلویزیون, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران این هتل نوساز دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسرها و نوشیدنی ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل از نظر مکانی بسیار مناسب مسافران تور کیش می باشد زیرا مسافران با کمی قدم زدن می توانند به مراکز خرید و مکان های تفریحی بروند. 

 

امکانات هتل آرامیس کیش:

 کافی نت ، رستوران ، رستوران فست فود ، کافی شاپ ، سالن همایش ، کتابخانه ، اینترنت بی سیم برای مسافران تور کیش ، فضای سبز ، تاکسی سرویس ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید ، خشکشویی ، نمازخانه, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل صدف کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش هتل صدف است که در نزدیکی میدان امیر کبیر کیش قرار گرفته است. هتل صدف کیش دارای آبشارهای عظیم و چشم اندازی فوق العاده و فضای سبز زیبا و همچنین کوه ۲۷ متری  برای مسافران تور کیش فراهم کرده است. اتاق های این هتل بسیار مدرن و تمیز و مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران کوه نور و رستوران ایتالیایی کولیزه هتل صدف کیش دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع و دسرهای خوش مزه می باشد. از امکانات تفریحی این هتل شامل سالن بیلیارد, سالن ورزشی, بیلیارد و... که مخصوص مسافران تور کیش می باشد.  هتل صدف کیش سفر خوشی را برای مسافران تور کیش آرزرو می کند.

 

امکانات هتل صدف کیش:

استخر، بیلیارد ، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران کوه نور برای مسافران تور کیش، لابی ، سالن همایش، کافی نت ، اینترنت بی سیم ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل گاردنيا کیش

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش هتل گاردنيا است که دارای چشم اندازی زیبا و سر سبز می باشد. هتل گاردنيا کیش هتل تازی تاسیس شده که در سال 87 تا 93 می باشد. این هتل دارای 2 فاز می باشد که فاز 2 دارای رستوران و کافی شاپی با انواع نوشیدنی ها و دسر های خوشمزه برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل چون به ساحل دریا بسیار نزدیک است آن را هتل ساحلی می نامند. این هتل سرویس های بازدید از مراکز خرید را راحتی مسافران تور کیش فراهم کرده است. هتل گاردنيا کیش برای مسافران تور کیش امکانات تفریحی نظیر تخفیف ۵۰ درصدی جنگل شادی شبهای شایان، تخفیف ۳۰ درصدی غواصیی بانوان، تخفیف ۳۰ درصدی رنت اتومبیل با راننده و یا بدون راننده، تخفیف ۳۰ درصدی جت اسکی و تفریحات روی آب، تخفیف کرایه دوچرخه تا ۳۰ درصد و تخفیف بهره مندی از کافی شاپ گاردنیا به میزان ۳۰ درصد فراهم کرده است.

 

امکانات هتل گاردنيا کیش:

رستوران با انواع غذاها بین المللی, کافی شاپ, اینترنت, سرویس رایگان فرودگاه, دوچرخه, اسکوتر برقی مخصوص مسافران تور کیش, سالن بیلیارد و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه

از مکان های دیدنی و جذاب ترکیه مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه است که بر روی یک تپه خیره کننده در بخش "آنیتپ" شهر قرار گرفته است. مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه بنیانگذار جمهوری ترکیه که در سال سال ۱۹۴۴ بنا شد و در 1953 کامل شده است. ایم مقبره بنایی است ساده که حیاط بزرگی پوشیده با کفپوش های موزاییکی که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا دیدن نمایند. مسافران تور ترکیه با رفتن به این مکان می توانند سفر خوشی را به جای بگذارند.

 

مطالب مرتبط:

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مقبره آتاتورک آنکارا ترکیه,دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

تئاتر بولشوی مسکو روسیه

در حال حاضر در مسکو روسیه بیش از صد تئاتر وجود دارد یکی از قدیمی ترین و مشهورترین تئاترهای اروپا تئاتر بولشوی مسکوروسیه است که جرء مهم ترین تالار و از افتخارات فرهنگ و هنر روسیه می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای تماشای رقص به آنجا بروند. تئاتر بولشوی مسکو روسیه از مشهور ترین تالار های جهان برای هنر های اپرا و باله می باشد. این تالار در سال 1776 احداث و سه بار در سال های 1805,1812 و 1853 آتش گرفت. دیدن از سالن زیرزمینی به ارتفاع شش طبقه برای مسافران تور روسیه بسیار جالب است. بنای ستون دار بی نظیر آن در مرکز مسکو روسیه نمونه معماری کلاسیک روسیه است. بالشوی تئاتر – تئاتر ملی روسیه، حافظ سنن روسی و مرکز فرهنگ موزیکال جهان است. آلبرت کاووس معمار نامدار تنها کسی بود که توانست سالن تماشاچیان را به شکل یک ساز بزرگ موزیکال طراحی کند در ساخت سقف از چوب به جای آهن استفاده کرده، نقاشی های سقف نیز از تخته های چوبی درست شد. در تئاتر بولشوی مسکو روسیه بیش از ۲۵۰۰ نفر در بالشوی تئاتر کار می کنند و حدود ۹۰۰ هنرمند اپرا ، کر ، باله ، ارکستر ، گروههای پانتومیم و کر کودکان به فعالیت مشغولند و تاثیر زیادی بر مسافران تور روسیه گذاشته است. 

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95

 



:: برچسب‌ها: تئاتر بولشوی مسکو روسیه,دیدنی های روسیه,اماکن دیدنی روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا در منطقه بلک احداث شده است. این هتل در مجموع  460 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. پذیرش هتل از میهمانان تور آنتالیا به صورت شبانه روزی می باشد. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد.

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لتونیا ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، خدمات درمانی، سالن بازی، ترانسفر، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،بوفه صبحانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، گاو صندوق، بالکن، بار، استخر سرپوشیده،سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه،استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با این هتل تور آنتالیا فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

_مردان_پالاس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل)، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مردان_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بلیس آنتالیا

هتل بلیس آنتالیا در موقعيت خوبي در منطقه بلک واقع شده و مکاني ايده آل براي گردشگران تور آنتالیا است. هتل بليس تنها 30 کيلومتر از مرکز شهر آنتاليا فاصله دارد و با موقعيت بي نظيرش دسترسي بسيار خوبي به جاذبه های گردشگری شهر آنتالیادارد. هتل بليس در سال1992 افتتاح شد و در سال 2013 بازسازي کامل انجام شده است. محوطه ی این هتل ۵ ستاره در بلک، از درختان زیبا و تنومند کاج پوشیده شده تا در تمام فصول سال سبز رنگ باشد. در هتل بليس ، خدمات عالي و امکانات فوق العاده اقامتي فراموش نشدني را براي مسافران رقم مي زند. برخي از امکانات هتل بليس عبارتند از: پارکينگ ، امکانات برگزاري جلسات ، ترانسفر فرودگاهي ، فضاي مخصوص کشيدن سيگار و اجاره ي خودرو است. هتل بليس از ميان 556 اتاق هر کدام از اتاق ها دارای تلویزیون ال ای دی ودارای بالکن خصوصی می باشند که مسافران به دلخواه اتاق مد نظر را انتخاب می کنند. 

امکانات هتل بلیس آنتالیا:

از امکانات این هتل  رستوران, خدمات 24 ساعته در اتاق, کافي شاپ, ترانسفر فرودگاهي, آسانسور, فروشگاه, نگهداري از کودک, بار, اتاق هاي خانوادگي, بار در استخر, گاو صندوق در اتاق, محل کشيدن سيگار می باشد و همچنین امکانات ورزشی استخر (سرباز و سر پوشیده), سونا, جکوزي, پارک آبي, ماساژ, محل بازي کودکان, سالن بدنسازي, باغ وحش, ورزش هاي آبي ،کارائوکه ,موج سواری ,دارت و از دیگر خدمات این هتل کافی نت ، اینترنت بی سیم رایگان، بار ، باغ وحش و...


مسافران تور آنتالیا می توانند در این هتل سفر خوب و به یاد ماندنی داشته باشند.

هتل کایا پلازو آنتالیا

هتل کایا پلازو اوقات خوشی را برای شما در سواحل زیبای بلک به ارمغان میاورد. در این مکان یک ساختمان مرتفع ۲۰۰ متری است که اختصاص به هتل کایا پلازو دارد. این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند در هنگام استراحت و اقامت خود نیز دریا را ببینید. هتل کایا پلازو درست در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است که توریست ها از طریق فرودگاهآنتالیا به آن جا می روند. اگر دوست دارید از بلک دیدن کنید و بعد به سراغ آنتالیا بروید جای نگرانی نیست چون می توانید به راحتی با طی کردن ۱۸ کیلومتر به آنتالیا میرسید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا:

علاقمندان به گلف، به دلیل نزدیکی این هتل به باشگاه گلف کاریا، هرگز اقامت در این هتل را از دست نمی دهند. ترانسفر های فرودگاهی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعتی و غیره، همه از جمله خدمات این هتل معتبر است.دکوراسیون اتاق های هتل کایا پلازو قابل قبول است و مبلمان های آن مدرن و زیبا است. گردشگران تور آنتالیا نیز می توانند از وای فای رایگان در این هتل استفاده کنند. در برخی اتاق ها تراسی وجود دارد که به استخر مشرف است و طبیعت زیبای محوطه ی هتل درست در روبروی آن قرار می گیرد.این هتل دارای ۶۳۹ اتاق است.

 

در اوقات فراغت خود می توانید از امکانات ورزشی نظیر غواصی، تنیس روی میز، گلف، و سالن بدنسازی در هتل کایا پلازو بهره مند شوید. همچنین مجموعه ی اسپا شامل سالن آبگرم و سالن زیبایی، سونا و ماساژ نیز در اختیار شماست. برای راحتی بیشتر والدین در این هتل امکان نگهداری کودکان و مراقبت از آن ها به خوبی فراهم است.رستوران هتل دارای منوی انعطاف پذیر است که می توانید از انواع غذاهای محلی، ترکی و بین المللی در آن دیدن کرده و مورد استفاده قرار دهید.برای اقامت خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ هتل حتما استفاده کنید و لذت ببرید.

 از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل کایا پلازو نیز می توان به استخری سر باز که در فصول مختلف پر آب است نام برد.همچنین تراس مشرف به باغ و باغی زیبا و پر طراوت از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره در ساحل بلک است. استخر سرپوشیده از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا میباشد. ساحل اختصاصی هتل برای توریست هایی است که می خواهند از بودن در کنار دریا لذت ببرند. اتاق بازی نیز برای کودکان شما فراهم آمده تا آنان نیز بتوانند از سفر لذت ببرند. همچنین سرگرمی های مختلفی برای کودکان، نوجوانان نیز فراهم شده است.از دیگر امکانات هتل کایا پلازو  می توان به سالن زیبایی، سالن سخنرانی و همایش و سالن جلسه نیز اشاره داشت. همچنین امکاناتی نظیر فاکس، کپی، باربری، خدمات اتوکشی و خشک شویی و تمیز کردن و حتی صرافی نیز اشاره کرد. در این هتل می توانید ناهار خود را به طور بسته بندی شده از بوفه دریافت کنید و غذای خود را در اتاق شخصی تان در آرامش بیشتری میل بفرمایید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تیر 95 

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش ، در قلب مراکز تجاری و تفریحی کیش قرار دارد که هرسال مسافران زیادی به آنجا سفر می کنند.اگر به دنبال هتلی با امکانات مناسب هستید هتل 3 ستاره سارا کیش را به شما پیشنهاد می دهیم. دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد. فاصله این هتل تا فرودگاه فقط 10 دقیقه است. هتل سارا کیش در 4 طبقه و 72 اتاق در سال 1388 تاسیس شده است.

خدمات هتل سارا کیش :

سارا کیش شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا ، فست فود ، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) و.. می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95

تور کیش تیر 95 

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سارا کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران  میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تیر 95 

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()