نوشته شده توسط : سیمین

هتل سیده پرنسس آنتالیا  

هتل سیده پرنسس آنتالیا  در منطقه سیده آنتالیا بنا شده است و  با فرودگاه آنتالیا 60 کیلومتر و 65 کیلومتر با مرکز شهر و تا مراکز خرید تنها 1.5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 زستاره دارای ساحل اختصاصی می باشد و تمامی اتاقها دارای بالکن که رو به دریای مدیترانه که چشم انداز زیبایی دارد.منطقه سیده یک مکان تفریحی مدرن در منطقه ساحلی سیده شهر آنتالیا است که از آب و هوای مطبوع و دلپذیر برخوردار بوده و درختان انبوه ، فضای سبز و دریای بیکران اطراف آن واقع شده اند . همکاری کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز باعث شده تا محیط هتل همیشه آراسته و نظیف بوده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند . 

امکانات اتاقها:

اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا شامل ۳۲۳ اتاق معمولی ،خانوادگی و استاندارد مدرن و مجلل زیبا است که در اندازه و طراحی متفاوت ، پاسخ گوی نیاز های گردشگران تور آنتالیا با هر سن و سلیقه ای می باشد . چیدمان و رنگ آمیزی اتاقها شاد و گرم میباشد و دکوراسیون آن مدرن می باشد که باعث شده اتاقها دلباز و شاد به نظر برسد و مسافران در اتاقها احساس راحتی کنند.روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی  و . . .  گوشه ای از خدمات اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا است  .

امکانات هتل سیده پرنسس آنتالیا:

استخر روباز ، استخر سرپوشیده و استخر کودکان ، پارک آبی با چندین سرسره ، زمین تنیس ، بسکتبال ، واتر پلو ، باشگاه ورزشی پیشرفته ،  ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ، ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،سال زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران ، آسانسور ، مرکز تجاری ، انبار بار و چمدان ، خدمات گردشگری ، رستوران هایی مجلل با فضاهایی دلنشین ، اسنک بار ، بار ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود که باعث رضایت مسافران تور آنتالیارا به خود جلب کرده است.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیده پرنسس آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل 4 ستاره مونتانا بیچ آنتالیا در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل دارای منظره فوق العاده ای است و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند با دیدن منظره زیبای آن لذت ببرند. هتل مونتانا بیچ در فاصله 15 کیلومتری مرکز خرید کمر و 30 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. این هتل متشکل از 5 اتاق است که اتاق ها از تمام امکانات رفاهی برخوردارند.

-مونتانا-بیچ-آنتالیا2.jpg

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

از امکانات این هتل می توان به استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس و... اشاره کرد. علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز سرو می شود. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از سفر خود لذت ببرند.

-مونتانا-بیچ-انتالیا3.jpg

-مونتانا-بیچ-آنتالیا5.jpg

-مونتانا-بیچ-آنتالیا1.JPEG

 

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توریست آنتالیا  می باشد و با نمای زیبا و رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند .

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط

 

تور آنتالیا تیر 95 

 

تور آنتالیا مرداد 95 

 

تور آنتالیا تابستان 95

 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

1هتل_-توریست.jpg

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند.اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروس و داماد نیز در نظر گرفته اند.در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان در نظر گرفته شده است. رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان در وعده :صبحانه ,نهار و شام میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-توریست2.jpg

-توریست3.jpg

-توریست_5.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

دره عمیق پلدار (کورپولو کانیون)

در شمال شرقی آنتالیا ، وقتی به سمت تاشاگیل(Taşagil) و بش کوناک (Beşkonak)می پیچید ، یک راه خوش منظره به پارک ملیدره پلدار منتهی می شود. جاده از روی یک رودخانه کوهستانی رد شده و از میان جنگلهای بکر با آبشارهای خروشان رد می شود. وقتی به پارک در 92 کیلومتری آنتالیا می رسید, شما به دره زیبایی غنی از گونه های گیاهی و جانوران می رسید.دره پلدار 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی جاها به 400 متر نیز می رسد. در اطراف می توانید رستورانهای ماهی پیدا کنید که منوی لذیذی برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می کنند.
 
 
پل رومی اولوک ، بر روی کانیون و پل بوگروم (Büğrüm)بر روی رودخانه کوجادره (Kocadere) ، شاهکار مهندسی زمان خود بودند. از این پارک شما دو انتخاب گردشگری دارید، به سمت شهر باستانی سلگه (Selge) یا به مرتفع ترین قله کوهستان دده گول (Dedegöl) با ارتفاع 2992 متر. کوهنوردان تور آنتالیا نمی توانند در مقابل کوهنوردی ، اکتشاف
و اردو زدن در این منطقه خوش منظره و با ابهت مقاومت کنند.
 
 
 

غار کارائين آنتالیا

يکي ديگر از مناطق ديدني آنتاليا غار کارائين است که در فاصله 30 کيلومتري شهر آنتاليا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصيات در خورتوجه اين مکان تعلق آن به دوران پارينه سنگي است. غار کارائين از جمله قديميترين مکانهاي سکونت انسانها در کشور ترکيه مي باشد.اين مکان داراي يک ورودي مجزا است که با نور خورشيد روشن مي شود و در ادامه به 3 تالار بهم پيوسته منتهي ميگردد. در داخل غار، يک موزه کوچک در کنار درب ورودي اين غار قرار دارد که برخي از آثار باستاني که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از ميلاد مسيح مي رسد را به نمايش مي گذارد. گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این غار باستانی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده  است. این هتل 4 ستاره در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت. هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی فاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان می باشد.

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و... می باشد که گردشگران می توانند سفر خوشی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل باتونت گاردن آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه مسافران تور آنتالیا واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  مجموعا دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است  .

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :

ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

                                    

 

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره در سال 2006 و در زمینی به وسعت 7000 متر مربع احداث شده است و در سال 2014 بازسازی شده است. فاصله هتل با ساحل اختصاصی حدود 300 متر است. طی زمان‌های مشخص شده، شاتلی به صورت رایگان میهمانان هتل را به ساحل اختصاصی می‌رساند و همچنین به هتل برمی‌گرداند.سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد.

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJو... ارائه میدهد که شما گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را در ذهن خود حکاکی کنید.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا است که یکی از مکان های دیدنی آنتالیا محسوب می شود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه قرار گرفته است. پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است که مسافران تور آنتالیا  را به سمت خود جذب کرده است.شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد بناشده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای باقی مانده است که با زیبایی خاص خود توجه شما گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب می کند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: شهر باستانی پرگا آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های ۵ ستاره میباشد که دارای مناظر زیبا و دیدنی جنگلی در منطقه و در حوالی دریای مدیترانه است.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 795
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

 هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا یکی از زیبا ترین و مجلل ترین هتل 5 ستاره آنتالیا است که با ساختمانی زیبا شبیه یک کشتی کروز در کنار ساحل زیبای شهر ساحلی لارا قرار گرفته گرفته است. هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا دارای 589 اتاق زیبا و مدرن به سبک دریایی است که همه آنها دارای نور طبیعی، بالکن اختصاصی بسیار زیبا رو به دریا بوده و به تلویزیون ماهواره ای، حمام، سشوار، تلفن و اینترنت وای فای مجهز و در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا مرکز تناسب اندام و ژیمناستیک، ماساژ، حمام ترکی، حمام بخار، سونا، جکوزی، استخر گرم روباز و سرپوشیده و ... فراهم کرده تا آنها اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. رستوران این هتل دارای رستوران اصلی, رستوران اسنک, ایتالیایی, دریای, مکزیکی, چینی, خانه کباب با طعم های خوشمزه مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. قسمتی ازهتل اختصاص داده شده به کودکان که درکل سال اماده اجرای برنامه ها وبازی های شاد است. 

امکانات هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا:

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , زمین والیبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , جت اسکی , حمام ترکی ,اسکواَش , قایق رانی , موج سواری, فکس/فتوکپی , خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , تبدیل ارز , سرویس معلولین و ... برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا شیک یک هتل 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 2014 بر روی ساحل دریای مدیترانه و در کنار جنگل انبوه بنا شده است. این هتل که یکی از زیباترین هتل‌های منطقه بلک محسوب می‌شود دارای ساحل اختصاصی شنی- سنگ ریزه‌ای می‌باشد. هتل پورت نیچر ناحیه‌ای به مساحت 50 هزار مترمربع را در اختیار دارد و سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد. این هتل دارای 612 اتاق شیک با طراحی دکوراسیون گرم می باشد که دارای یک پارک آبی همراه با 18 سرسره آبی علاوه برا آن دارای استخر سرپوشیده،آب گرم وماساژ و مسافران تور آنتالیا در این هتل اوقات خوشی را میگذرانند.

امکانات هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا :

این مجموعه دارای 6 رستوران که یک رستوران اصلی با غذاهای بین المللی و چندین بار می باشد.انواع ورزش های آبی ،والیبال ساحلی، دارت، آیروبیک،تنیس، بسکتبال ،سالن بدنسازی و ... اوقات شادی برای خود فراهم آورند. مرکز تناسب اندام، استخر( سرپوشیده، سرباز، کودکان) ، پارک آبی، کلاب شبانه ،مرکز خرید شامل فروشگاه چرم، طلافروشی، بوتیک، ساحل اختصاصی، بالکن و غیره، پزشک، سرویس کرایه خودرو، جکوزی ، سونا ،ماساژ ، سرویس معلولین و.... کودکان می توانند در باشگاه ویژه هتل کودکان به خوبی سرگرم شوند.

مسافران تور آنتالیا با انتخاب هتل پورت نیچر ریزورت سفر خوبی را تجربه می کنند.

 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در سال 2005 میلادی در زمینی به مساحت 250.000 متر مربع و در منطقه بلدیبی در سواحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا  25 کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  50 کلیومتر با هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا فاصله دارد.  این هتل در سال 2012 بازسازی شده است. مسافرانتور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز و پارک آبی با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.20 بار و 13 رستوران هتل سان گیت با سرو انواع غذاهای بین المللی در شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانانتور آنتالیا می باشند.

رستوران، پذیرش شبانه روزی،آکروبات،پرستار برای نگهداری کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی،خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور ،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان، لباسشویی ،سرویس مراقبت از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو ،کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا، جکوزی،حمام سنتی ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، ماساژ ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم, ... میباشد.کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک،بیلیارد،سالن بدنسازی،ورزش های آبی موتوری و غیرموتوری، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و...از امکانات ورزشی این هتل میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ریکسوس سان گیت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات شهریور 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

 هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا یکی از زیبا ترین و مجلل ترین هتل 5 ستاره آنتالیا است که با ساختمانی زیبا شبیه یک کشتی کروز در کنار ساحل زیبای شهر ساحلی لارا قرار گرفته گرفته است. هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا دارای 589 اتاق زیبا و مدرن به سبک دریایی است که همه آنها دارای نور طبیعی، بالکن اختصاصی بسیار زیبا رو به دریا بوده و به تلویزیون ماهواره ای، حمام، سشوار، تلفن و اینترنت وای فای مجهز و در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا مرکز تناسب اندام و ژیمناستیک، ماساژ، حمام ترکی، حمام بخار، سونا، جکوزی، استخر گرم روباز و سرپوشیده و ... فراهم کرده تا آنها اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. رستوران این هتل دارای رستوران اصلی, رستوران اسنک, ایتالیایی, دریای, مکزیکی, چینی, خانه کباب با طعم های خوشمزه مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. قسمتی ازهتل اختصاص داده شده به کودکان که درکل سال اماده اجرای برنامه ها وبازی های شاد است. 

امکانات هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا:

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , زمین والیبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , جت اسکی , حمام ترکی ,اسکواَش , قایق رانی , موج سواری, فکس/فتوکپی , خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , تبدیل ارز , سرویس معلولین و ... برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا 

هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا شیک یک هتل 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 2014 بر روی ساحل دریای مدیترانه و در کنار جنگل انبوه بنا شده است. این هتل که یکی از زیباترین هتل‌های منطقه بلک محسوب می‌شود دارای ساحل اختصاصی شنی- سنگ ریزه‌ای می‌باشد. هتل پورت نیچر ناحیه‌ای به مساحت 50 هزار مترمربع را در اختیار دارد و سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد. این هتل دارای 612 اتاق شیک با طراحی دکوراسیون گرم می باشد که دارای یک پارک آبی همراه با 18 سرسره آبی علاوه برا آن دارای استخر سرپوشیده،آب گرم وماساژ و مسافران تور آنتالیا در این هتل اوقات خوشی را میگذرانند.

امکانات هتل پورت نیچر ریزورت آنتالیا :

این مجموعه دارای 6 رستوران که یک رستوران اصلی با غذاهای بین المللی و چندین بار می باشد.انواع ورزش های آبی ،والیبال ساحلی، دارت، آیروبیک،تنیس، بسکتبال ،سالن بدنسازی و ... اوقات شادی برای خود فراهم آورند. مرکز تناسب اندام، استخر( سرپوشیده، سرباز، کودکان) ، پارک آبی، کلاب شبانه ،مرکز خرید شامل فروشگاه چرم، طلافروشی، بوتیک، ساحل اختصاصی، بالکن و غیره، پزشک، سرویس کرایه خودرو، جکوزی ، سونا ،ماساژ ، سرویس معلولین و.... کودکان می توانند در باشگاه ویژه هتل کودکان به خوبی سرگرم شوند.

مسافران تور آنتالیا با انتخاب هتل پورت نیچر ریزورت سفر خوبی را تجربه می کنند.

 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در سال 2005 میلادی در زمینی به مساحت 250.000 متر مربع و در منطقه بلدیبی در سواحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا  25 کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  50 کلیومتر با هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا فاصله دارد.  این هتل در سال 2012 بازسازی شده است. مسافرانتور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

این هتل در 20 طبقه و در مجموع 1094 اتاق دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز و پارک آبی با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.20 بار و 13 رستوران هتل سان گیت با سرو انواع غذاهای بین المللی در شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانانتور آنتالیا می باشند.

رستوران، پذیرش شبانه روزی،آکروبات،پرستار برای نگهداری کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی،خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور ،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان، لباسشویی ،سرویس مراقبت از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو ،کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا، جکوزی،حمام سنتی ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، ماساژ ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم, ... میباشد.کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک،بیلیارد،سالن بدنسازی،ورزش های آبی موتوری و غیرموتوری، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و...از امکانات ورزشی این هتل میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ریکسوس سان گیت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات شهریور 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لارافالکن آنتالیا

هتل لارافالکن آنتالیا دارای 275  اتاق میباشد  که در 6 بلوک جداگانه قرار دارند . تمام اتاق های هتل لارافالکن آنتالیا  کف پارکت شده با بالکن خصوصی و مناظر پانوراما از طبیعت زیبای اطراف دارند. سیستم تهویه هوا، یخچال، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی کاملی را در هر اتاق خواهید دید.

 موقعیت جغرافیایی هتل 4ستاره لارا فالکن آنتالیا بسیار مناسب بوده و با مراکز خرید آنتالیا  و دیدنی های آنتالیا فاصله زیادی ندارد فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10  کیلومتری ودر فاصله 5 کیلومتری مرکز آنتالیا می باشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل لارافالکن آنتالیا  میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل لارافالکن آنتالیا : 

رستوران روباز و سرپوشیده - رستوران آلا کارت - آکوا پارک -رستوران ساحلی - سونای خشک و بخارخشک و سونای بخار - سالن تنیس - ماساژ - حمام ترکی -   ایروبیک - انواع فروشگاه و بوتیک - خدمات تلفن و فاکس - خدمات عکاسی - پزشک و پرستار - سالن تلویزیون - پرستار کودک -رنامه های تفریحی مخصوص کودک - برنامه های تفریحی روزانه و شبانه - موزیک زنده - مینی کلوپ - پارک کودک - تخت مخصوص حمام آفتاب و چتر آفتابگیر . مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر هتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

 

هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بازگشایی شده است. این هتل در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت.  هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی Saklikent فاصله دارد. 

 

امکانات هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا:

هتل باتونت گاردن دارای اتاق های راحت و شیک می باشد و اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان، سشوار،مینی بار،اینترنت (wi-fi) رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن مستقیم ، گاو صندوق و سیستم تهویه مطبوع میباشد و از اتاق ها چشم اندازی زیبا رو به باغ سرسبز هتل دارید.

مرکز آبگرم باتونت گاردن شامل یک حمام، سونا و ماساژ  به همراه خدمات سلامتی و زیبایی است  همچنین می توانید برای پیگیری تمرینات ورزشی خود از مرکز تناسب اندام هتل بهره مند شوید. برای آب تنی استخر در فضای باز هتل برای شما آماده شده و سرگرمی ها و برنامه های تفریحی روزانه در کنار استخر برگزار می شود و همچنین صندلی های مخصوص حمام آفتاب در کنار استخر هتل قرار دارد.صبحانه هتل به صورت روزانه در سبک بوفه در رستوران هتل برای شما آماده میشود همچنین برای سایر وعده های غذایی می توانید نمونه هایی از غذاهای سنتی و بین المللی را در رستوران به صورت بوفه باز میل نمائید کافه هایی در استخر و لابی انواع نوشیدنی های شاد و تنقلات را برای شما آماده می کند.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل باتونت گاردن میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات شهریور 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع بنا شده است. این هتل از ۳ ساختمان با ۴ طبقه تشکیل شده و در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. هتل کارمیر ریزورت آنتالیا با طراحی منحصر به فرد خود و دیزاین زیبا توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب نموده است. این هتل دارای ۲ استخر روباز می باشد و در مجاور استخر نوشیدنی های متنوعی تدارک دیده شده است. علاقه مندان به ورزش می توانند از ورزش هایی مانند والیبال ساحلی و ایروبیک استفاده نمایند و لذت ببرند. در رستوران های هتل که شامل رستوران بوفه اصلی، رستوران زیبای سفید عثمانی و رستوران ایتالیایی می باشد انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. فاصله هتل کارمیر ریزورت آنتالیا تا مرکز کمر ۹ کیلومتر ، مرکز شهر آنتالیا ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۴۰ کیلومتر می باشد.

امکانات هتل کارمیر ریزورت آنتالیا :

صرافی , آرایشگاه و خشک شویی و اتوشویی سالن کنفرانس , حمام ترکی و حمام بخار سونا و جکوزی همراه با اتاق ماساژ و ...

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء هتل های شیک و لوکس آنتالیا محسوب می شود. این هتل دارای 230 متر ساحل اختصاصی می باشد که مناسب برای اقامت و تفریح گردشگران تور آنتالیا است. فاصله هتل رویال وینگس آنتالیا تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا فرودگاه حدود 20 دقیقه با ماشین می باشد. هتل از اتاق های بزرگ و مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره ، پنجره های قدی با نمای زیبای ساحل دریای مدیترانه می باشد . این هتل دارای رستوران های متنوعی است که صبحانه را به صورت سلف برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند. همچنین انواع غذاهای ژاپنی ،ایتالیایی ،مکزیکی و ترکی را به میهمانان ارائه می دهند. از امکانات دیگر هتل می توان به استخر شنا ، سالن بدنسازی ،  چند زمین بازی مانند زمین بسکتبال ، بولینگ ، تنیس و اتاق بازی اشاره نمود.

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا (Latanya Palm Hotel Antalya) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد ، این هتل در مرکز شهر آنتالیا که به ترکیش ریورا معروف است بنا شده است و از این رو گردشگران تور آنتالیا می توانند به راحتی به تمامی نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا نمایند . ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب ساعت 14 و 12 است.

امکانات هتل لاتانیا پالم آنتالیا :

رستوران و بار ، مرکز spa که شامل باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و استخر روباز و ...

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لاتانیا پالم آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا (Best Westen Plus Khan) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در مرکز شهر آنتالیا واقع گردیده است. این هتل تور آنتالیا مجلل دارای 135 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که همگی دارای بالکن با چشم اندازی زیبا از دریا یا کوه یا مارینا هستند. این هتل تا شهر باستانی کالجی تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد ، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا :

آسانسور، تراس، تراس آفتاب، استخر سر باز، سونا، باشگاه ماساژ، کتابخانه، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، خدمات گردشگری، کتابخانه، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، اتاق وی آی پی، سوییت عروس، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک آبی آکوالند آنتالیا

از مکان های کاملا جذاب و تفریحی آنتالیا پارک آبی آکوالند آنتالیا است که در منطقه کنیالتی که یک منطقه ساحلی است قرار گرفته است. پارک آبی آکوالند آنتالیا دارای سرسره هاس آبی متفاوت, بازی های مختلف,  برنامه های زنده, مسابقه های پر هیجان که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد همچنین مسافران تور آنتالیا برای تماشای دلفین ها در مکانی مجزا بروند. پارک آبی آکوالند آنتالیا مکان مناسبی و سر گرم کننده ای و برای گروه های سنی مختلفی می باشد.

 

پاموک کاله آنتالیا

یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین مکان های آنتالیا پاموک کاله است که توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا را جلب کرده است.پاموک کاله آنتالیا دارای آبشارها و غارهای طبیعی و استخرهای طبیعی بسیار زیبا و همچنین تراس های از جنس سنگ های رسوبی می باشد که به دلیل رسوب باقی مانده و وجود چشمه های آب گرم شکل خاصی به خود گرفته است. در پاموک کاله آنتالیا 17 چشمه آب گرم با دمای حدود 212 درجه سانتی گراد وجود دارد که حتی تصور شنا کردن در چنین چشمه هایی آن هم با دمای 212 درجه کاملا غیر ممکن است. اما آبی که از صخره های زیبای پاموک کاله آنتالیا به سمت پایین سرازیر شده اند دارای دمای 35 درجه سانتی گراد می باشند که حوضچه هایی پایین این صخره ها را پر می کند. همچنین به دلیل وجود رسوب و املاح اطراف پاموک کاله این منطقه شبیه پنبه شده است که این منطقه را بسیار دیدنی کرده است و مسافران تور آنتالیا با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را سپری کنند. پاموک کاله آنتالیا به دلیل وجود سنگ های آهکی متخلخل به قلعه پنبه ای شهرت دارد و همچنین آب های روان این منطقه باعث ته نشین شدن کانی های کربناتی شده که آن ها را به شکل تراس های طبقه طبقه در آورده است و با رودخانه مندرس در تماس است و در نزدیکی دریای اژه قرار دارد و دارای آب و هوایی معتدل می باشد. حوضچه های آهکی این منطقه خاصیت درمانی نیز دارد و بری بیماری های قلبی , فشار خون , بیماری های پوستی , بیماری های گوارشی و... بسیار خوب می باشد و به همین دلیل بسیاری از مسافران تور آنتالیا به آنجا برای درمان می روند.

 

غار دامالاش آنتالیا

 

غار دامالاش آنتالیا مكان بسیار زیبا و دیدنی براي مسافران تور آنتالیا می باشد كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای مسافران تور آنتالیا جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای مسافران تور آنتالیا امکان پذیر است. 

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا در منطقه بلک احداث شده است. این هتل در مجموع  460 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. پذیرش هتل از میهمانان تور آنتالیا به صورت شبانه روزی می باشد. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد.

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لتونیا ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، خدمات درمانی، سالن بازی، ترانسفر، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،بوفه صبحانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، گاو صندوق، بالکن، بار، استخر سرپوشیده،سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه،استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با این هتل تور آنتالیا فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

_مردان_پالاس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل)، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مردان_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بلیس آنتالیا

هتل بلیس آنتالیا در موقعيت خوبي در منطقه بلک واقع شده و مکاني ايده آل براي گردشگران تور آنتالیا است. هتل بليس تنها 30 کيلومتر از مرکز شهر آنتاليا فاصله دارد و با موقعيت بي نظيرش دسترسي بسيار خوبي به جاذبه های گردشگری شهر آنتالیادارد. هتل بليس در سال1992 افتتاح شد و در سال 2013 بازسازي کامل انجام شده است. محوطه ی این هتل ۵ ستاره در بلک، از درختان زیبا و تنومند کاج پوشیده شده تا در تمام فصول سال سبز رنگ باشد. در هتل بليس ، خدمات عالي و امکانات فوق العاده اقامتي فراموش نشدني را براي مسافران رقم مي زند. برخي از امکانات هتل بليس عبارتند از: پارکينگ ، امکانات برگزاري جلسات ، ترانسفر فرودگاهي ، فضاي مخصوص کشيدن سيگار و اجاره ي خودرو است. هتل بليس از ميان 556 اتاق هر کدام از اتاق ها دارای تلویزیون ال ای دی ودارای بالکن خصوصی می باشند که مسافران به دلخواه اتاق مد نظر را انتخاب می کنند. 

امکانات هتل بلیس آنتالیا:

از امکانات این هتل  رستوران, خدمات 24 ساعته در اتاق, کافي شاپ, ترانسفر فرودگاهي, آسانسور, فروشگاه, نگهداري از کودک, بار, اتاق هاي خانوادگي, بار در استخر, گاو صندوق در اتاق, محل کشيدن سيگار می باشد و همچنین امکانات ورزشی استخر (سرباز و سر پوشیده), سونا, جکوزي, پارک آبي, ماساژ, محل بازي کودکان, سالن بدنسازي, باغ وحش, ورزش هاي آبي ،کارائوکه ,موج سواری ,دارت و از دیگر خدمات این هتل کافی نت ، اینترنت بی سیم رایگان، بار ، باغ وحش و...


مسافران تور آنتالیا می توانند در این هتل سفر خوب و به یاد ماندنی داشته باشند.

هتل کایا پلازو آنتالیا

هتل کایا پلازو اوقات خوشی را برای شما در سواحل زیبای بلک به ارمغان میاورد. در این مکان یک ساختمان مرتفع ۲۰۰ متری است که اختصاص به هتل کایا پلازو دارد. این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند در هنگام استراحت و اقامت خود نیز دریا را ببینید. هتل کایا پلازو درست در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است که توریست ها از طریق فرودگاهآنتالیا به آن جا می روند. اگر دوست دارید از بلک دیدن کنید و بعد به سراغ آنتالیا بروید جای نگرانی نیست چون می توانید به راحتی با طی کردن ۱۸ کیلومتر به آنتالیا میرسید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا:

علاقمندان به گلف، به دلیل نزدیکی این هتل به باشگاه گلف کاریا، هرگز اقامت در این هتل را از دست نمی دهند. ترانسفر های فرودگاهی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعتی و غیره، همه از جمله خدمات این هتل معتبر است.دکوراسیون اتاق های هتل کایا پلازو قابل قبول است و مبلمان های آن مدرن و زیبا است. گردشگران تور آنتالیا نیز می توانند از وای فای رایگان در این هتل استفاده کنند. در برخی اتاق ها تراسی وجود دارد که به استخر مشرف است و طبیعت زیبای محوطه ی هتل درست در روبروی آن قرار می گیرد.این هتل دارای ۶۳۹ اتاق است.

 

در اوقات فراغت خود می توانید از امکانات ورزشی نظیر غواصی، تنیس روی میز، گلف، و سالن بدنسازی در هتل کایا پلازو بهره مند شوید. همچنین مجموعه ی اسپا شامل سالن آبگرم و سالن زیبایی، سونا و ماساژ نیز در اختیار شماست. برای راحتی بیشتر والدین در این هتل امکان نگهداری کودکان و مراقبت از آن ها به خوبی فراهم است.رستوران هتل دارای منوی انعطاف پذیر است که می توانید از انواع غذاهای محلی، ترکی و بین المللی در آن دیدن کرده و مورد استفاده قرار دهید.برای اقامت خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ هتل حتما استفاده کنید و لذت ببرید.

 از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل کایا پلازو نیز می توان به استخری سر باز که در فصول مختلف پر آب است نام برد.همچنین تراس مشرف به باغ و باغی زیبا و پر طراوت از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره در ساحل بلک است. استخر سرپوشیده از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا میباشد. ساحل اختصاصی هتل برای توریست هایی است که می خواهند از بودن در کنار دریا لذت ببرند. اتاق بازی نیز برای کودکان شما فراهم آمده تا آنان نیز بتوانند از سفر لذت ببرند. همچنین سرگرمی های مختلفی برای کودکان، نوجوانان نیز فراهم شده است.از دیگر امکانات هتل کایا پلازو  می توان به سالن زیبایی، سالن سخنرانی و همایش و سالن جلسه نیز اشاره داشت. همچنین امکاناتی نظیر فاکس، کپی، باربری، خدمات اتوکشی و خشک شویی و تمیز کردن و حتی صرافی نیز اشاره کرد. در این هتل می توانید ناهار خود را به طور بسته بندی شده از بوفه دریافت کنید و غذای خود را در اتاق شخصی تان در آرامش بیشتری میل بفرمایید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تیر 95 

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدنیس آنتالیا

هتل 4 ستاره آدنیس آنتالیا در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است . در شهر آنتالیا هتل های لوکسی در حال ساخت است ,هتل های آنتالیا را می توان با بهترین هتل های دنیا مقایسه کرد .هتل آدنیس در گروه هتل های ۴ ستاره آنتالیا است که در ساحل Konyaalti واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

 

امکانات هتل آدنیس آنتالیا:

این هتل ۴ ستاره دارای اتاق های لوکس، سوئیت ،اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها دارای چشم انداز زیبا به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرینتور آنتالیا را به همراه دارد وهمچنین اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. تریای هتل آدنیس در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی می کند.

 

امکانات رفاهی هتل آدنیس شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.میهمانان تور آنتالیا می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدنیس آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پورت نیچر آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Port Nature Hotel

هتل 5 ستاره پورت نیچر آنتالیا Antalya Port Nature Hotel در سال 2014 میلادی و در زمینی به مساحت 50.000 هزار متر مربع در  منطقه بلک آنتالیا بنا شده است.هتل در 6 طبقه و در مجموع از 612 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل حدود 40 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 50 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا و 90 کیلومتر از مرکز شهر آلانیا فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است. 5 رستوران این هتل آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند و این هتل یکی از هتل های نوساز آنتالیا می باشد.

-پورت-نیچر-آنتالیا.gif

امکانات و تصاویر هتل پورت نیچر آنتالیا:

رستوران بین المللی،مرکز تناسب اندام، استخر،پارک آبي،فروشگاه،طلافروشي،بوتيک،پزشک،رنت کار، اسپا،جکوزي،سونا،اینترنت بی سیم رایگان،تهویه مطبوع،حمام سنتی ترکی و بخار،انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت،ايروبيک،تنيس،بسکتبال،گاو صندوق،صندوق امانات و...

-پورت-نیچر-آنتالیا-1.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-2.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-3.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-4.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-5.gif

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره وو کرملین پالاس آنتالیا در زمینی به مساحت 75000 متر مربع و در ساحل لارا- کندو بنا شده است. این هتل 6 طبقه در مجموع از ۸۵۰ اتاق تشکیل شده است که پذیرای میهمانان تور آنتالیا میباشد. هتل وو کرملین پالاس ۲۰ دقیقه و حدود ۳۰ کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد. هتل به اینترنت وای فای مجهز می باشد.

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل وو کرملین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، بولینگ، اسکواش، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا.jpg

 

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین گلف، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_5.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لارا وورد آنتالیا 

هتل لارا وورد آنتالیا در گروه هتل های ۳ ستاره  آنتالیا می باشد هتل لارا وورد در ۲۰۰ متری ساحل لارا قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی و چشم انداز طبیعی خوبی برخوردار است. این هتل ۳ ستاره فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد وهمچنین تنها ۱۵ دقیقه تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب می کند.

امکانات هتل لارا وورد آنتالیا:

هتل لارا وورد دارای اتاق هایی با امکانات ویژه معلولین و سوئیت خانودگی که با  طراحی کاملا منحصر به فرد و با چیدمان عالی مبلمان تزیین شده است و مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع، صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد. کارکنان پذیرش  هتل لارا وورد ، شبانه روز پاسخگوی گردشگرانم تور آنتالیا می باشند. میهمانان میتوانند داخل هتل و یا در رستوران فضای باز آن به صرف انواع غذای های ترکی و بین المللی بپردازند.ازجمله  امکانات دیگر باشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی ، پينگ پنگ، بازی دارت و ماهیگیری به رایگان استفاده کنند و مسافران تور آنتالیا می توانند از خدمات این هتل لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لارا وورد آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پرلامری آنتالیا

هتل پرلامری آنتالیا

هتل پرلامری آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است . فاصله هتل تا مرکز شهر حدود 500 متر و تا فرودگاه 28 متر می باشد و در نزدیکی آن فروشگاه ها و مراکز تفریحی متعددی وجود دارد از این رو بسیار مورد توجه گردشگران تور آنتالیا می باشد. این هتل از یک ساختمان 8 طبقه تشکیل شده و دارای 60 اتاق می باشد . اتاق های هتل مجهز به تلویزون ، ماهواره ، میزکار ، حمام می باشد و اتاق های 4 ستاره این هتل دارای خط تلفن مستقیم ، گاوصندوق ، مینی‌بار ، دسترسی به اینترنت ، سیستم تهویه‌ی مطبوع هوا و تراس است . این هتل با صبحانه مفصل و برای ناهار و شام با غذاهای محلی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل پرلامری آنتالیا :

لابی با پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، تهویه‌ی مطبوع ، صرافی ، کافی شاپ ، بار ، رستوران ، اتاق کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم ، پارکینگ ، خدمات سرو غذا در اتاق ، خشک‌شویی و خدمات پزشکی استخر ،سونا و جکوزی و ... 

هتل پرلامری آنتالیا

 

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد. این هتل تور آنتالیا تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آنتالیادر فاصله 40 کیلومتری و مرکز شهر آنتالیا نیز 50  کیلومتری هتل قرار دارند.

_ورا_کلاب_آنتالیا.JPG

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ورا_کلاب_آنتالیا_5.jpg

_ورا_کلاب_آنتالیا_2.jpg

_ورا_کلاب_آنتالیا_4.jpg

_ورا_کلاب_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کنیالتی آنتالیا در مرکز شهر واقع گردیده است. این هتل از 334 اتاق تشکیل شده است و دارای خدمات نگهداری از کودکان نیز می باشد. هتل دارای اتاق جلسه مجهز است و اتومبیل کرایه بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا در اختیارشان قرار می گیرد. هتل دارای کتابخانه و فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت ،پینگ پنگ و غیره است .

 امکانات هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا :

رستوران , گاو صندوق , تراس , فروشگاه , بار , تهویه هوا , روزنامه , رستوران , رستوران با غذای بین المللی برای میهمانان تور آنتالیا ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، فکس/فتوکپی , خشکشویی , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز  ,  ...

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه ی کالی واقع شده است. این هتل دارای مساحت 760 متر مربع است و توسط باغ گیاه شناسی احاطه شده است. میهمانان تور آنتالیا میتوانند از فضای آرامش بخش باغ مرکبات و میوه های گرمسیری و گل های رنگارنگ آن لذت ببرند. هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای لوکس ، پارکینگ و اینترنت رایگان است. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون با ماهواره ، پارکت ،مبلمان ،حمام با جکوزی و مینی تریا می باشند. هتل تا بدر و ساحل دریای مرمر تنها پنج دقیقه فاصله دارد. همچنین از امتیازات دیگر هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکانهای تفریحی مانند دروازه هادریانوس ،کسیک مناره و پارک می باشد.

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل هادریانوس آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

هتل زیبا و مجلل مکس رویال آنتالیا دارای 445 سوئیت که 28 سوئیت آن در ساختمان اصلی 24 سوئیت با تراس میباشد و 105 سوئیت با نمای زمین بازی گلف و 71 سوئیت بصورت رو به دریا 12 سوئیت دوبلکس در کنار دریاچه و همچنین 10 سوئیت خانوادگی بصورت نما به دریا و یکصد سوئیت خانوادگی با تراس دارد همچنین هتل مکس رویال دارای ویلاهای دوبلکس و یک ویلای سلطنتی مخصوص سران کشورها میباشد.

امکانات هتل مکس رویال در آنتالیا عبارتند از 6 رستوران معمولی و غذاهای بین المللی و همچنین 14 بار در اکثر قسمتهای هتل موجود میباشد که شامل ( 1 رستوران اصلی ) 5 رستوران با غذاهای بین المللی و رستوران مخصوص اسنک و عصرانه 14 بار واقع در (استخر.دیسکو.باشگاه گلف. اکواپارک. سالن بولینگو...). این هتل دارای استخررو باز با اب دریا . استخر ارامش. استخر سرپوشیده . استخرمخصوص کودکان پارک ابی با 4 سرسره  در محوطه و بیرون اشاره کرد.

هتل مکس رویال آنتالیا هتلی با سرگرمی ویژه تمام سنین و مخصوص زوجهای جوان و خانواده ها از همه نوع قشر اجتماعی میباشد. رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , بار , تهویه هوارستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی ,رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و ...را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره آستریا کلاب آنتالیا درسال 1994 میلادی در زمینی به مساحت 125 هزار متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 43 کیلومتر،فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. همچنین هتل آستریا کلاب دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.این هتل در سال 2014 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل آستریا کلاب میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده میکنند.

امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

این هتل در 3 طبقه و در مجموع 600 اتاق و 20 ویلا دارد.رستوران های هتل آستریا کلاب آنتالیا از قبیل رستوران اصلی داخی،رستوران اصلی روباز،رستوران چینی،رستوران ایتالیایی،رستوران ترکیه ای و فیش رستوران آماده پذیرایی به میهمانان تور آنتالیا می باشد.

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،سرسره های آبی،چتر آفتاب،مینی کلاب،اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،خشکشویی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری،فروشگاه،ترانسفر فرودگاه،اینترنت پر سرعت رایگان،سالن کنفرانس،بار،کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز سلامت و آبگرم  SPA،سالن بدنسازی و ورزشی،ورزش های آبی،سرویس مراقبت از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی،ایروبیک، بیلیارد،تخت های حمام آفتاب و...  را میتوان نام برد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد كنگره دار آنتالیا  

مسجد كنگره دار آنتالیا توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن 13  در مركز شهر آنتالیا بنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتالیا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني كه در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است. از ديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان ساخته شده نيز اشاره كردکه گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن دیدن کنند.

 


دره عمیق پلدار آنتالیا

در شمال شرقی آنتالیا ، وقتی به سمت تاشاگیل و بش کوناک (Beşkonak)می پیچید ، یک راه خوش منظره به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود. جاده از روی یک رودخانه کوهستانی و جنگلهای بکر با آبشارهای خروشان رد می شود. وقتی به پارک در 92 کیلومتری آنتالیا میروید, شما به دره زیبایی غنی از گونه های گیاهی و جانوران می رسید.دره پلدار 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی جاها به 400 متر نیز می رسد. در اطراف می توانید رستورانهای ماهی پیدا کنید که منوی غذاهای لذیذی برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می کنند.

پل رومی اولوک ، بر روی کانیون و پل بوگروم بر روی رودخانه کوجادره ، شاهکار مهندسی زمان خود بودند. از این پارک شما دو انتخاب گردشگری دارید، به سمت شهر باستانی سلگه (Selge) یا به مرتفع ترین قله کوهستان دده گول با ارتفاع 2992 متر. کوهنوردان تور آنتالیا نمی توانند در مقابل کوهنوردی ، اکتشاف و اردو زدن در این منطقه خوش منظره و با ابهت مقاومت کنند.
 

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آبشار دودن آنتالیا

در شهر آنتاليا ترکيه و در 28 کيلومتري جاده قديم آنتاليا - بوردور واقع شده است.سرچشمه اين آبشار دو چشمه جوشان بنام پينارباشي در منطقه کيرک گوزلر در 40 کيلومتري آن است . آب اين دو چشمه پس از طي مسيري کوتاه يکي شده و رود دودن را مي سازد . دودن پس از طي مسيري 14کيلومتري از زيرزمين در گودالي بنام وارساک در روي زمين جاري شده و پس از يک جريان کوتاه دوباره در طرف ديگر گودال در اعماق زمين فرو مي‌رود.آبي که در گودال وارساک به زمين مي‌رود پس از طي 2 کيلومتر در آبريز آبشار بيرون آمده و آبشار زيباي دودن را بوجود مي‌آورد.آبي که از زمين بيرون مي‌آيد حداقل 10 متر مکعب در ثانيه است و حداکثر آب پس از سر ريز از بالاي آبشار و جاري شدن روي زمين 15 الي 16  مترمکعب درثانيه است.سرانجام اين آب پس از عبور از آنتاليا بعد از 9 کيلومتر وارد درياي مديترانه مي‌شود.گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این آبشار زیبا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.


غار کارائين آنتالیا

يکي ديگر از مناطق ديدني آنتاليا غار کارائين است که در فاصله 30 کيلومتري شهر آنتاليا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصيات در خورتوجه اين مکان تعلق آن به دوران پارينه سنگي است. غار کارائين از جمله قديميترين مکانهاي سکونت انسانها در کشور ترکيه مي باشد.اين مکان داراي يک ورودي مجزا است که با نور خورشيد روشن مي شود و در ادامه به 3 تالار بهم پيوسته منتهي ميگردد. در داخل غار، يک موزه کوچک در کنار درب ورودي اين غار قرار دارد که برخي از آثار باستاني که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از ميلاد مسيح مي رسد را به نمايش مي گذارد. گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این غار باستانی میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هیمروس بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی : 

هتل 4 ستاره هیمروس بیچ آنتالیا در ۴۵ کیلومتری آنتالیا و۱ کیلومتری ساحل قرار دارد . این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است .

 

-هیمروس-بیچ2-انتالیا.jpg

امکانات هتل هیمروس بیچ آنتالیا

هتل 4 ستاره هیمروس بیچ آنتالیا که حدود ۸۵ اتاق دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند و همه دارای حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند. منطقه لابی با پذیرش ۲۴ ساعته تور آنتالیا و چک کردن خدمات ، صندوق امن ، نرخ ارز ، کافه ، مینی سوپر مارکت ، باشگاه تفریحی ، رستوران ، اتاق بازی ، دسترسی به اینترنت WLAN ، سرویس رختشویی با هزینه ، زمین بازی کودکان  و پارکینگ رایگان نام برد . این هتل دارای آپارتمان های اختصاصی مجهز به امکانات آشپزی و سیستم تهویه هوا می باشد وعلاوه بر ساحل اختصاصی دارای یک استخر نیز می باشد که بخش مربوط به کودکان آن جداست .

رستوران هتل هیمروس آنتالیا برای پذیرایی در محوطه باز می باشد که شما برای صرف غذا می توانید در نمای مخصوص بیرون هتل Himeros که میز و صندلی چیده اند غذا میل کنید.

-هیمروس2.jpg

 

-هیمروس3.jpg

 

-هیمروس-بیچ1-آنتالیا.jpg

 

-هیمروس-بیچ2-آنتالیا.jpg


هتل لارا دینک آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا دینک آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد این هتل مجلل تنها ۳۰۰ متر از ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. همچنین برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد. بنا به درخواست علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی آنتالیا که در ۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد .

-لارا-دینگ8.jpg

-لارا-دینگ-2.jpg

امکانات هتل لارا دینگ آنتالیا:

هتل لارا دینک با ۴۸ اتاق استاندارد و ۴ اتاق دولوكس یك هتل كوچك و دوستانه به شمار می آید که تمامی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین را به همراه دارد وهمچنین مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. رستوران هتل با سرو غذاهای مدیترانه ایی و تركی در خدمت میهمانان تور آنتالیا است.

-لارا-دینگ5.jpg

-لارا-دینگ-1.jpg

امکانات رفاهی و ورزشی هتل لارا دینگ آنتالیاشامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) ومرکز بدنسازی کاملا مجهز می باشد. مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخرهتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

-لارا-دینگ4.jpg

-لارا-دینگ-6.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

یکی از معروف ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل هتل دلفین دیوا پرمیر می باشد که یکی از هتل های قدیمیآنتالیا می باشد البته بنای آن نو ساز و شیک طراحی شده است. اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بزرگ و شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. از جمله تفریحات و سرگرمی های این هتل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی که مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ از جمله غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیک برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ, باشگاه بدنسازی, رستوران غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی, اینترنت وای فای, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور آنتالیا و .... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل کایا پلازو آنتالیا

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل کایا پلازو می باشد که در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است.رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله غذاهای محلی، ترکی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ که هر کدام منوی مخصوصی دارد را در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد. اتاق های این هتل راس مشرف به باغی زیبا و دل نشین قرار دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی و اتاق بازی برای کودکان تور آنتالیا محیا کرده است و همچنین هتل کایا پلازو آنتالیا برای شادی مسافران خود استخر روباز و سر پوشیده فراهم کرده است.

امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا: 

سالن زیبایی برای مسافران تور آنتالیا، سالن سخنرانی و همایش و سالن جلسه, فاکس، کپی، بابری، خدمات اتوکشی و خشک شویی, صرافی, رستوران, کافی شاپ, استخر, اتاق بازی برای کودکان و ... که این هتل در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد.

 

 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

یکی از مجلل ترین هتل های آنتالیا هتل 5 ستاره رامادا پلازا است که در این شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل جزء هتل های ساحلیآنتالیا محسوب می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد و تعدادی مرکز خرید و رستوران و کافه در نزدیکی این هتل برای مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های این هتل مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد که شامل سیتم صوتی تصویری ، حمام ، لوازم آشپزخانه که در اختیار مسافران تور آنتالیا است. فاصله بین هتل با شهر تاریخی کالئی 700 متر و تا موزه آثار باستانی آنتالیا 800 متر است.

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

 رستوران ، کافه ، فروشگاه ، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور آنتالیا ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری اشاره کرد . در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین الملی به همراه صبحانه ، ناهار و شام برای مسافران تور آنتالیا سرو می شود.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کلاب فالکن آنتالیا

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا هتل هتل کلاب فالکن می باشد که در در قلب آنتالیا قرار گرفته است و دارای ساحل اختصاصی می باشد. اتاق های هتل کلاب فالکن آنتالیا بسیار زیبا با امکانات عالی مانند صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد. این هتل دارای استخر و باغ بسیار زیبا و چشم اندازی زیبا به دریای مدیترانه می باشد که توجه مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. هتل کلاب فالکن تنها ۵ کیلومتر تا مکان تاریخی و معروف کایسی فاصله دارد.مسافران تور آنتالیا با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی برای مسافران تور آنتالیا ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز (فصلی) ، استخر سرپوشیده (تمام فصل), تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ ,بازی دارت, رائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان, لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، آسانسور ، انبار بار و چمدان, فروشگاه و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل هیمروس آنتالیا

یکی از هتل های خوب 4 ستاره آنتالیا هتل هیمروس است. این هتل دارای ۸۵ اتاق زیبا برای مسافران تور آنتالیا دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند و همه دارای حمام اختصاصی مجهز به سشوار می باشند. هتل هبمروسآنتالیا دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین تور آنتالیا به راحتی با وای فای ارتباط برقرار کنند این هتل باری مسافران تور آنتالیا باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی فراهم کرده است.رستوران هتل هیمروس آنتالیا در محوطه باز هتل می باشد.

 

 

 

هتل مجیک آنتالیا

 یکی از شیک ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره ساحلی مجیک می باشد که در منطقه کمر قرار گرفته است. هتل مجیکآنتالیا دارای 148 اتاق سه نفره شیک و 32 اتاق دو نفره راحت و زیبا است. این هتل 40 کیلومتر با فرودگاه و 45 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد. و فاصله آن با دریا 150 متر می باشد که دارای پلاژهای اختصاصی می باشد. مسافران تور آنتالیا با انتخاب هتل مجیک آنتالیا می توانند سفر خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل مجیک آنتالیا:

رستوران , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی برای مسافران تور آنتالیا, سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره ابی هیجان انگیز و.... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل 4 ستاره آستریا کلاب آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 496 اتاق دارد. فاصله این هتل تور آنتالیا تا مرکز شهرآنتالیا 43 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت وایرلس مجهز می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.

_آستریا_کلاب_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، چتر آفتاب، مینی کلاب، اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانس، بار، کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، ایروبیک، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آستریا_کلاب_آنتالیا_1.jpg

_آستریا_کلاب_آنتالیا_2.JPG

_آستریا_کلاب_آنتالیا_3.jpg

_آستریا_کلاب_آنتالیا_4.jpg

 

هتل نظر بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل نظربیچ آنتالیا:

این هتل در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و تا آنتالیا حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل تور آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 12 کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس 25 کیلومتر میباشد. 

این هتل دارای ساحل اختصاصی است.

 

امکانات اتاق ها :

امکانات این هتل شامل رستوران ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا وجکوزی ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ، اینترنت بی سیم میباشد .

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پاموک کاله (پاموک قلعه)

پاموک کاله در زبان ترکی به معنی قصر پنبه ای میباشد چشم اندازی زیبا و غیرواقعی در غرب ترکیه ساخته است که به خاطر شیب های پله ای سفید همچون برفش معروف شده است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن بوجود آمده اند. این ماده یک سنگ رسوبی است که از آب معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند و به این شکل در می آید. آدمیان در هزاران سال گذشته در این آب ها شنا میکردند هیراپولیس شهر باستانی یونانی که به واسطه پادشاهان پرگامون روی چشمه های آب داغ بنا شده است. خرابه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی در این مکان به چشم میخورد . برای دیدن از این منطقه زیبا با تور لحظه آخری آنتالیا همراه شوید .

_کاله_پاموک_قلعه.jpg

 

غار کارائین : 

یکی دیگر از مناطق دیدنی آنتالیا غار کارائین است که در فاصله 30 کیلومتری شهر آنتالیا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصیات در خور توجه این مکان تعلق آن به دوران پارینه سنگی است. این غار از جمله قدیمیترین مکانهای سکونت انسانها در کشور ترکیه می باشد.این مکان دارای یک ورودی مجزا است که با نور خورشید روشن می شود و در ادامه به 3 تالار بهم پیوسته منتهی میگردد. در داخل غار، یک موزه کوچک در کنار درب ورودی این غار قرار دارد که برخی از آثار باستانی که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد را به نمایش می گذارد . برای دیدن از این غار تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

_کارائین.jpg

 

 

غار داملاتاش :

غار داملاتاش مكان مناسبي است براي گردشگران كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن  سنگهائي تغيير شكل  يافته نيز وجود دارد. در اين غار ديوارهاي سنگي كه  به طرز خارق العاده اي در طول زمان تغيير شكل داده تصاوير بسيار زيبايي را خلق كرده اند.در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آنها نيز خالي از لطف نمي باشد. (اين موزه همه روزه بجز روزهاي دوشنبه جهت بازديد گردشگران باز مي باشد). از مكانهاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريائي بنام هاي فسفرلوماعارا  به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده استوكيزلارماعاراسي غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريائي به شمار مي آمده است و  عاشيك لا ر ماعاراسي مي باشد كه دسترسي به اين 3 غار با قايق امكان پذير خواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تور لحظه آخری آنتالیا همراه شوید .

 

_2.jpg

.jpg

_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت در فاصله ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. همچنین هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_1.jpg

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا در سال 2002 میلادی در زمینی به مساحت 50000 متر مربع در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 534 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آنتالیا در 8 کیلومتری و شهر لارا در 5 کیلومتری قرار گرفته است. هتل ریکسوس یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای ریکسوس است. هتل های زنجیره ای ریکسوس در اکثر شهر های مهم و توریستی کشور ترکیه دارای شعبه می باشد. در تور آنتالیا 95 همراه ما باشید تا از این هتل دیدن نمایید

RixosLares3.jpg

امکانات هتل ریکسوس لارس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، باغ، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی کودک، گیم نت، استخر روباز و سرپوشیده، شیرجه، ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، سونا، غواصی، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، شش زمین تنیس، میز پینگ پنگ، میز بیلیارد، بازی دارت، بولینگ، کرایه دوچرخه، اسب سواری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

RixosLares4.jpg

 

RixosLares5.jpg

 

RixosLares2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید این شهر می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند.

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا_2.jpg

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا.jpg

 

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا :

این مرکز خرید در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است و دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما میهمانان تور آنتالیا را بر آورده میکند.

_ام_ام_مایگروس_آنتالیا.jpg

 

خیابان آتاتورک :

از دیگر مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک آنتالیا می باشد که در منطقه ای قدیمی قرار دارد.در سرتاسر این خیابان مراکز خرید، رستوران محلی و فروشگاهای مختلف زیادی وجود دارد. در این خیابان شما گردشگران تور آنتالیا شاهد برند های معروف خواهید بود که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای لوازم خرید خود را تهیه کنید. علاوه بر این ،این خیابان دارای کافه تریاهای فراوان و زیبایی می باشد که شما می توانید بعد از گشتی در این خیابان با صرف یک قهوه ترک خرید خود را به پایان برسانید .

 

_آتاتورک_مرکز_خرید_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

_باستانی_پرگا_آنتالیا.jpg

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 

_باستانی_پرگا_آنتالیا_2.jpg

 

چتر بازی در آنتالیا :

مسافران تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا است که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. گردشگران عزیز تور آنتالیا نگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. گردشگران عزیز تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

_بازی_آنتالیا.jpg

_بازی_آنتالیا_2.jpg

_بازی_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الا کوالیتی آنتالیا

یکی از هتل های خوب آنتالیا هتل الا کوالیتی آنتالیا است. هتل 5 ستاره و لوکس آنتالیا می باشد این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای طراحی منحصر به فرد و دکوراسیونی مدرن می باشد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد. هتل تا مرکز شهر بلک به فاصله 2 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل دارای بالکن هایی با چشم اندازی زیبا می باشند و میهمانانمی توانند منظره مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و از سفر خود در این هتل لذت ببرند. در تور آنتالیا تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از میهمانانمی باشد.

امکانات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

 ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و ...  

 

_الا_کوالیتی_آنتالیا_2.jpg_الا_کوالیتی_آنتالیا_3.jpg_الا_کوالیتی_آنتالیا_4.jpg_الا_کوالیتی_آنتالیا_1.jpg

 

_گلف.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره آنتالیا هتل آدورا گلف ریزورت است.در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. این هتل 500 اتاق بسیار شیک دارد. هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر فاصله دارد. در بنای اصلی این هتل ۳۸اتاق بدون بالکن در نظر گرفته شده و بقیه ی اتاقها دارای بالکن اختصاصی زیبا می باشد. این هتل در حدود یک کیلومتری مرکز گلف ترکیه واقع شده است.بهترین سفر را با تور آنتالیا تجربه کنید.

_گلف2.jpg

_گلف4.jpg

_گلف1.jpg

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، آرایشگاه، عکاسی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، سالن آمفی تئاتر، کرایه اتومبیل، موسیقی زنده، اینترنت پر سرعت رایگان، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، سالن بازی، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و...

_گلف3.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا.jpg

لوکس ترین هتل 5 ستاره آنتالیا آرماس ریزورت که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد.در تور آنتالیابهترین هارا تجربه کنید.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا2.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا1.jpg

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه|، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و...

_آرماس_ریزورت_آنتالیا4.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا3.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل ۴ ستاره کلاب فالکندر قلب آنتالیا واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد این هتل در ۱۷ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. هتل کلاب فالکن تنها ۵ کیلومتر تا مکان تاریخی و معروف Kaleici واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

-کلاب-فالکن1.jpg

-کلاب-فالکن3.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا :

هتل کلاب فالکن دارای اتاق های بسیار لوکس و زیبا با امکانات مدرن برای مهمانان تور آنتالیا نوروز 95می باشد.اتاق های هتل مجهز به صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کند. از فعالیت های ورزشی هتل می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ و بازی دارت اشاره کرد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر مسافران تور آنتالیا و فرزندانشان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.از جمله امکانات و خدماتی که هتل ارائه می دهد می توان به لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، آسانسور ، انبار بار و چمدان و فروشگاه اشاره کرد.

-کلاب-فالکن6.jpg

-کلاب-فالکن2.jpg

-کلاب-فالکن7.jpg

-کلاب-فالکن8.jpg

 


هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا  با نمای زیبا و رو به دریا  بودن  اتاق ها توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند.

-توریست1.jpg

 

امکانات هتل توریست آنتالیا :

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران از این هتل راضی باشند. اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان می باشد و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و دامادان نیز دارد.در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا نوروز 95 در نظر گرفته اند. رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان در وعده :صبحانه ,نهار و شام  میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-توریست2.jpg

-توریست3.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیامی باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 را به خود جذب میکند.

_باستانی_پرگا_آنتالیا.jpg

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

_باستانی_پرگا_آنتالیا_2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

دره کوپرولو پارک طبیعی آنتالیا :

دره کوپرولو که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود یک دره باریک و عمیق است .این دره زیبا 14 کیلومتر طول و 400 متر عمق دارد . در امتداد این دره رودخانه کوپرو قرار گرفته است . در این منطقه انواع خوراک های ماهی به توریست های تور آنتالیا ارائه می شود .

 

_کوپرولو_پارک_طبیعی_آنتالیا_2.jpg

 

دروازه هادریان آنتالیا :

 

_هادریان_آنتالیا.jpg

 

یکی از آثار به جای مانده از زمان رومیان دروازه هادریان است که به معنای 3 دروازه می باشد . این دروازه شامل دیوار بلندی است که قسمتی از آن به عنوان موج شکن بوده و شهر را از طوفانهای سهمگین حفظ می‌کرده است. دروازه هادریان به وسیله امپراطور روم  بنا نهاده شد . برج شمالی این دروازه به دوره سقلجوقیان نیز باز میگردد و حال یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا محسوب می گردد .

_هادریان_آنتالیا_2.jpg

 

کشتی کروز آنتالیا :

کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات شهر توریستی آنتالیا می باشد که برای گردشگران تور آنتالیا قطعا خوشایند خواهد بود.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی اطراف را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

 

_کروز_آنتالیا.jpg

_کروز_آنتالیا_2.jpg

 

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا :

پارک ملی کوه های المپوس بیگ در فاصله 15 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا قرار دارد که نام آن را برگرفته از نام  کوه های المپوس این شهر گرفتهشده است. این پارک متشکل از درختان مو , درختان ساحلی , کاج های بلند , انجیرهای وحشی , خرزهره های بسیار زیبا و.... می باشد و همچنین سواحل بی نظیر آن باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا شده است.این پارک تقریبا 33400 مترمربع وسعت دارد که دارای تفرجگاه هایی به نام های کارقی جاک , توپچام , کوچوک چاتلی جاک , بیوک چاتلی جاک و 325 چادر است که محل استراحت گردشگران تور آنتالیا می باشد. از دیگر جاذبه های این پارک که توجه گردشگران را به خود جلب می کند ساحل المپوس , چیرالی و ساحل یانارتاش می باشد. همچنین شهرهای باستانی زیبا و پلاژهای طبیعی بی نظیر و زیبایی که در قسمت غربی ساحل دریای مدیترانه قرار دارند توجه تمام گردشگران را به سمت خود جلب می کند.

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا.jpg

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا_2.jpg

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا 5 ستاره درسال 2005 ميلادي با مساحتي بالغ بر40000 مترمربعدر سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع از 557 اتاق تشکیل شده است. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا با ماشین 15 دقیقه است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.

_دلفین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه ، تهویه، بار، باغ، گرمایش، کتابخانه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_دلفین_پالاس_آنتالیا.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_3.jpg

 

هتل 5 ستاره رویال پالم آنتالیا در سال 1996 در منطقه کمر در زمینی به وسعت 43000 متر مربع بنا شده است. این هتل در مجموع از 212 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل رویال پالم در سال 2008 به صورت کامل بازسازی شده است. این هتل تور آنتالیا با مرکز شهرآنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس پرسرعت مجهز می باشد. استخر این هتل 4000 متر مربع می باشد.

امکانات هتل رویال پالم آنتالیا:

ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه، تهویه، اینترنت وایرلس پر سرعت رایگان، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، صندوق امانات، رستوران، بار، سالن بدنسازی، استخر های روباز و سرپوشیده (کودکان و بزرگسالان)، سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، کلاب کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رویال_پالم_آنتالیا.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_5.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_2.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

 -مجیک-سان-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مجیک-سان-آنتالیا.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_7.jpg

 

 

-مجیک-سان-آنتالیا2.jpg

 

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Titanic Beach Hotel

هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ آنتالیا Antalya Titanic Beach Hotel در سال 2003 میلادی در منطقه لارا آنتالیا احداث شده است. این هتل در 4 کیلومتری مرکز لارا و 35 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا ترکیه در ۲۷ کیلومتری هتل قرار دارد. این هتل در 9 طبقه و در مجموع با 580 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل کمتر از ۵دقیقه با پیاده روی تا ساحل شنی آنتالیا فاصله دارد.این هتل آخرین بار در سال 2012 بازسازی شده است.

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-3.gif

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-2.gif

امکانات و تصاویر هتل تایتانیک بیچ آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،اتاق بازی، اتاق تلویزیون، اتاق صبحانه، سالن کنفرانس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان،اینترنت بی سیم،بار، بوفه‌ی استخر، پارکینگ،تهویه‌ مطبوع،سیستم گرمایش،جکوزی، استخر، حمام بخار، خدمات پزشکی، ماساژدرمانی، خشک‌شویی، روزنامه‌، زمین بازی کودکان، سالن ورزشی و بدنسازی، سالن نمایش، سرو غذا در اتاق، آرایشگاه، سوپر مارکت، سونا، صرافی، صندلی حمام آفتاب، صندوق امانات، فروشگاه، کافه، گاراژ، مینی‌کلاب و...

_تایتانیک_بیچ_آنتالیا_1.gif

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-5.gif

هتل مردان پالاس آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Mardan Palace Hotel

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا Antalya Mardan Palace Hotel در سال 2009 میلادیدر زمینی به مساحت 180.000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق و انواع سوییت ها تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت و فاصله فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز 10 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.این هتل در سال 2013 بازسازی شده است.

-مردان-پالاس-آنتالیا.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-1.gif

امکانات و تصاویر هتل مردان پالاس آنتالیا:

رستوران های بین المللی (روسی، ترکی، مدیترانه ای،ژاپنی،تایلندی،فرانسوی،آمریکایی و غذاهای دریایی و رستوران ساحلی)، 10 بار، استخر روباز، ،حمام سنتی ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و...

-مردان-پالاس-آنتالیا-6.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-5.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-7.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-3.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-2.gif

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الا کوالیتی آنتالیا

_الا_کوالیتی_آنتالیا_1.jpg

هتل الا کوالیتی آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا می باشد این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای طراحی و دکوراسیونی مدرن و زیبا می باشد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد. فاصله هتل تا تا مر کز شهر بلک 2 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل دارای بالکن هایی با چشم انداز دریا و یا باغ می باشند و میهمانان تور آنتالیا می توانند منظره مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و از سفر خود در این هتل لذت ببرند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

 ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و ...  

_الا_کوالیتی_آنتالیا_2.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_3.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل الا کوالیتی آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد