نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت در فاصله ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. همچنین هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_1.jpg

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا در سال 2002 میلادی در زمینی به مساحت 50000 متر مربع در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 534 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آنتالیا در 8 کیلومتری و شهر لارا در 5 کیلومتری قرار گرفته است. هتل ریکسوس یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای ریکسوس است. هتل های زنجیره ای ریکسوس در اکثر شهر های مهم و توریستی کشور ترکیه دارای شعبه می باشد. در تور آنتالیا 95 همراه ما باشید تا از این هتل دیدن نمایید

RixosLares3.jpg

امکانات هتل ریکسوس لارس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، باغ، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی کودک، گیم نت، استخر روباز و سرپوشیده، شیرجه، ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، سونا، غواصی، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، شش زمین تنیس، میز پینگ پنگ، میز بیلیارد، بازی دارت، بولینگ، کرایه دوچرخه، اسب سواری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

RixosLares4.jpg

 

RixosLares5.jpg

 

RixosLares2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید این شهر می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند.

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا_2.jpg

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا.jpg

 

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا :

این مرکز خرید در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است و دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما میهمانان تور آنتالیا را بر آورده میکند.

_ام_ام_مایگروس_آنتالیا.jpg

 

خیابان آتاتورک :

از دیگر مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک آنتالیا می باشد که در منطقه ای قدیمی قرار دارد.در سرتاسر این خیابان مراکز خرید، رستوران محلی و فروشگاهای مختلف زیادی وجود دارد. در این خیابان شما گردشگران تور آنتالیا شاهد برند های معروف خواهید بود که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای لوازم خرید خود را تهیه کنید. علاوه بر این ،این خیابان دارای کافه تریاهای فراوان و زیبایی می باشد که شما می توانید بعد از گشتی در این خیابان با صرف یک قهوه ترک خرید خود را به پایان برسانید .

 

_آتاتورک_مرکز_خرید_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

_باستانی_پرگا_آنتالیا.jpg

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 

_باستانی_پرگا_آنتالیا_2.jpg

 

چتر بازی در آنتالیا :

مسافران تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا است که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. گردشگران عزیز تور آنتالیا نگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. گردشگران عزیز تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

_بازی_آنتالیا.jpg

_بازی_آنتالیا_2.jpg

_بازی_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الا کوالیتی آنتالیا

یکی از هتل های خوب آنتالیا هتل الا کوالیتی آنتالیا است. هتل 5 ستاره و لوکس آنتالیا می باشد این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای طراحی منحصر به فرد و دکوراسیونی مدرن می باشد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد. هتل تا مرکز شهر بلک به فاصله 2 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل دارای بالکن هایی با چشم اندازی زیبا می باشند و میهمانانمی توانند منظره مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و از سفر خود در این هتل لذت ببرند. در تور آنتالیا تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از میهمانانمی باشد.

امکانات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

 ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و ...  

 

_الا_کوالیتی_آنتالیا_2.jpg_الا_کوالیتی_آنتالیا_3.jpg_الا_کوالیتی_آنتالیا_4.jpg_الا_کوالیتی_آنتالیا_1.jpg

 

_گلف.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره آنتالیا هتل آدورا گلف ریزورت است.در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. این هتل 500 اتاق بسیار شیک دارد. هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر فاصله دارد. در بنای اصلی این هتل ۳۸اتاق بدون بالکن در نظر گرفته شده و بقیه ی اتاقها دارای بالکن اختصاصی زیبا می باشد. این هتل در حدود یک کیلومتری مرکز گلف ترکیه واقع شده است.بهترین سفر را با تور آنتالیا تجربه کنید.

_گلف2.jpg

_گلف4.jpg

_گلف1.jpg

امکانات هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، آرایشگاه، عکاسی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، سالن آمفی تئاتر، کرایه اتومبیل، موسیقی زنده، اینترنت پر سرعت رایگان، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری، اسکواش، ایروبیک، سالن بازی، شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال، پینگ پنگ، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و...

_گلف3.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا.jpg

لوکس ترین هتل 5 ستاره آنتالیا آرماس ریزورت که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد.در تور آنتالیابهترین هارا تجربه کنید.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا2.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا1.jpg

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه|، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و...

_آرماس_ریزورت_آنتالیا4.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا3.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل ۴ ستاره کلاب فالکندر قلب آنتالیا واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد این هتل در ۱۷ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. هتل کلاب فالکن تنها ۵ کیلومتر تا مکان تاریخی و معروف Kaleici واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

-کلاب-فالکن1.jpg

-کلاب-فالکن3.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا :

هتل کلاب فالکن دارای اتاق های بسیار لوکس و زیبا با امکانات مدرن برای مهمانان تور آنتالیا نوروز 95می باشد.اتاق های هتل مجهز به صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کند. از فعالیت های ورزشی هتل می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ و بازی دارت اشاره کرد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر مسافران تور آنتالیا و فرزندانشان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.از جمله امکانات و خدماتی که هتل ارائه می دهد می توان به لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، آسانسور ، انبار بار و چمدان و فروشگاه اشاره کرد.

-کلاب-فالکن6.jpg

-کلاب-فالکن2.jpg

-کلاب-فالکن7.jpg

-کلاب-فالکن8.jpg

 


هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا  با نمای زیبا و رو به دریا  بودن  اتاق ها توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند.

-توریست1.jpg

 

امکانات هتل توریست آنتالیا :

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران از این هتل راضی باشند. اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان می باشد و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و دامادان نیز دارد.در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا نوروز 95 در نظر گرفته اند. رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان در وعده :صبحانه ,نهار و شام  میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-توریست2.jpg

-توریست3.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیامی باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 را به خود جذب میکند.

_باستانی_پرگا_آنتالیا.jpg

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

_باستانی_پرگا_آنتالیا_2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

دره کوپرولو پارک طبیعی آنتالیا :

دره کوپرولو که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود یک دره باریک و عمیق است .این دره زیبا 14 کیلومتر طول و 400 متر عمق دارد . در امتداد این دره رودخانه کوپرو قرار گرفته است . در این منطقه انواع خوراک های ماهی به توریست های تور آنتالیا ارائه می شود .

 

_کوپرولو_پارک_طبیعی_آنتالیا_2.jpg

 

دروازه هادریان آنتالیا :

 

_هادریان_آنتالیا.jpg

 

یکی از آثار به جای مانده از زمان رومیان دروازه هادریان است که به معنای 3 دروازه می باشد . این دروازه شامل دیوار بلندی است که قسمتی از آن به عنوان موج شکن بوده و شهر را از طوفانهای سهمگین حفظ می‌کرده است. دروازه هادریان به وسیله امپراطور روم  بنا نهاده شد . برج شمالی این دروازه به دوره سقلجوقیان نیز باز میگردد و حال یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا محسوب می گردد .

_هادریان_آنتالیا_2.jpg

 

کشتی کروز آنتالیا :

کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات شهر توریستی آنتالیا می باشد که برای گردشگران تور آنتالیا قطعا خوشایند خواهد بود.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی اطراف را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

 

_کروز_آنتالیا.jpg

_کروز_آنتالیا_2.jpg

 

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا :

پارک ملی کوه های المپوس بیگ در فاصله 15 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا قرار دارد که نام آن را برگرفته از نام  کوه های المپوس این شهر گرفتهشده است. این پارک متشکل از درختان مو , درختان ساحلی , کاج های بلند , انجیرهای وحشی , خرزهره های بسیار زیبا و.... می باشد و همچنین سواحل بی نظیر آن باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا شده است.این پارک تقریبا 33400 مترمربع وسعت دارد که دارای تفرجگاه هایی به نام های کارقی جاک , توپچام , کوچوک چاتلی جاک , بیوک چاتلی جاک و 325 چادر است که محل استراحت گردشگران تور آنتالیا می باشد. از دیگر جاذبه های این پارک که توجه گردشگران را به خود جلب می کند ساحل المپوس , چیرالی و ساحل یانارتاش می باشد. همچنین شهرهای باستانی زیبا و پلاژهای طبیعی بی نظیر و زیبایی که در قسمت غربی ساحل دریای مدیترانه قرار دارند توجه تمام گردشگران را به سمت خود جلب می کند.

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا.jpg

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا_2.jpg

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا 5 ستاره درسال 2005 ميلادي با مساحتي بالغ بر40000 مترمربعدر سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع از 557 اتاق تشکیل شده است. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا با ماشین 15 دقیقه است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.

_دلفین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه ، تهویه، بار، باغ، گرمایش، کتابخانه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، آرایشگاه، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_دلفین_پالاس_آنتالیا.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_دلفین_پالاس_آنتالیا_3.jpg

 

هتل 5 ستاره رویال پالم آنتالیا در سال 1996 در منطقه کمر در زمینی به وسعت 43000 متر مربع بنا شده است. این هتل در مجموع از 212 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل رویال پالم در سال 2008 به صورت کامل بازسازی شده است. این هتل تور آنتالیا با مرکز شهرآنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس پرسرعت مجهز می باشد. استخر این هتل 4000 متر مربع می باشد.

امکانات هتل رویال پالم آنتالیا:

ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه، تهویه، اینترنت وایرلس پر سرعت رایگان، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، صندوق امانات، رستوران، بار، سالن بدنسازی، استخر های روباز و سرپوشیده (کودکان و بزرگسالان)، سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، کلاب کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رویال_پالم_آنتالیا.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_5.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_2.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

 -مجیک-سان-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مجیک-سان-آنتالیا.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_7.jpg

 

 

-مجیک-سان-آنتالیا2.jpg

 

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Titanic Beach Hotel

هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ آنتالیا Antalya Titanic Beach Hotel در سال 2003 میلادی در منطقه لارا آنتالیا احداث شده است. این هتل در 4 کیلومتری مرکز لارا و 35 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا ترکیه در ۲۷ کیلومتری هتل قرار دارد. این هتل در 9 طبقه و در مجموع با 580 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل کمتر از ۵دقیقه با پیاده روی تا ساحل شنی آنتالیا فاصله دارد.این هتل آخرین بار در سال 2012 بازسازی شده است.

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-3.gif

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-2.gif

امکانات و تصاویر هتل تایتانیک بیچ آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،اتاق بازی، اتاق تلویزیون، اتاق صبحانه، سالن کنفرانس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان،اینترنت بی سیم،بار، بوفه‌ی استخر، پارکینگ،تهویه‌ مطبوع،سیستم گرمایش،جکوزی، استخر، حمام بخار، خدمات پزشکی، ماساژدرمانی، خشک‌شویی، روزنامه‌، زمین بازی کودکان، سالن ورزشی و بدنسازی، سالن نمایش، سرو غذا در اتاق، آرایشگاه، سوپر مارکت، سونا، صرافی، صندلی حمام آفتاب، صندوق امانات، فروشگاه، کافه، گاراژ، مینی‌کلاب و...

_تایتانیک_بیچ_آنتالیا_1.gif

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-5.gif

هتل مردان پالاس آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Mardan Palace Hotel

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا Antalya Mardan Palace Hotel در سال 2009 میلادیدر زمینی به مساحت 180.000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق و انواع سوییت ها تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت و فاصله فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز 10 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.این هتل در سال 2013 بازسازی شده است.

-مردان-پالاس-آنتالیا.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-1.gif

امکانات و تصاویر هتل مردان پالاس آنتالیا:

رستوران های بین المللی (روسی، ترکی، مدیترانه ای،ژاپنی،تایلندی،فرانسوی،آمریکایی و غذاهای دریایی و رستوران ساحلی)، 10 بار، استخر روباز، ،حمام سنتی ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و...

-مردان-پالاس-آنتالیا-6.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-5.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-7.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-3.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-2.gif

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الا کوالیتی آنتالیا

_الا_کوالیتی_آنتالیا_1.jpg

هتل الا کوالیتی آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا می باشد این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای طراحی و دکوراسیونی مدرن و زیبا می باشد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد. فاصله هتل تا تا مر کز شهر بلک 2 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل دارای بالکن هایی با چشم انداز دریا و یا باغ می باشند و میهمانان تور آنتالیا می توانند منظره مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و از سفر خود در این هتل لذت ببرند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

 ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و ...  

_الا_کوالیتی_آنتالیا_2.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_3.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل الا کوالیتی آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بلو همیل آنتالیا

 _بلو_همیل_آنتالیا_1.jpg

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... برای میهمانان تور آنتالیا می باشد

_بلو_همیل_آنتالیا_2.jpg

_بلو_همیل_آنتالیا_3.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل بلو همیل آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر در حدود  5 کيلومتر است. فرودگاه آنتاليا در 15 کيلومتري این هتل تور آنتالیا  قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

 

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، - استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

_آدونیس_آنتالیا_3.jpg

_آدونیس_آنتالیا.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدونیس آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره گرند هاربر آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع از 311 اتاق تشکیل شده است. این هتل و تا مرکز شهر آنتالیا 1 ساعت فاصله دارد. هتل گرند هاربر در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و دارای پلاژ اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا است.

_گرند_هاربر_آنتالیا.jpg

امکانات هتل گرند هاربر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، استخر سرپوشیده، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه برای مسافران تور آنتالیا ، استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه، زمین تنیس، سرویس نگهداری کودکان، پزشک، پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سالن بازی، ترانسفر فرودگاه، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، پرستار کودک، بوفه صبحانه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_گرند_هاربر_آنتالیا_3.jpg

_گرند_هاربر_آنتالیا_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا مهر 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند هاربر آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره رامادا پلازا در سواحل شهر لارا بنا شده است.  این هتل در مجموع از 240 اتاق تشکیل شده است. این هتل تور آنتالیا با مناطق تاریخی و مکان های توریستی شهر از جمله شهر باستانی کالئی تنها 700  متر فاصله دارد. موزه و آثار باستانی شهر آنتالیا در فاصله 800 متری هتل واقع شده است. فاصله فرودگاه تا هتل حدود 10 کیلومتر می باشد.

 

_رامادا_پلازا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه،تهویه، بار، باغ، گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت برای مسافران تور آنتالیا ، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، کرایه ماشین، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، کرایه دوچرخه، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده، سرویس نگهداری کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_رامادا_پلازا_آنتالیا_4.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_5.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_2.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_3.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تورآنتالیا از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدم و حوا آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرماس ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا از بهترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر ساخته شده و قرار گرفته است. هتل آرماس ریزورت آنتالیا از ساحل دریا فقط 300 متر فاصله دارد . هتل با فرودگاه آنتالیا 55 km فاصله دارد. هتل با اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل آرماس ریزورت آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لبسشویی و خشکشویی , آرایشگاه که مسافران تورآنتالیا در مدت زمانه اقامت نیز آراسته باشند , کرایه دوچرخه , حمام سنتی ترکی , استخر فصلی و سرپوشیده , ورزش های آبی , سرویس مراقبت از کودکان , اتاق بازی کامپیوتری برای کودکان.

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرماس ریزورت آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا چهار ستاره

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در منطقه کمر قرار گرفته است. هتل باتونت گاردن آنتالیا دارای از 175 اتاق مرتب و تمییز می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 60 km از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. هتل باتونت گاردن آنتالیا تنها 10 دقیقه پیاده روی از دریا فاصله دارد. هتل مجهز به به اینترنت وایرلس می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 22 km با شهر باستانی لیکیا پاسه لیس و 70 km با پیست اسکی فاصله دارد. از امکانات دیگر هتل باتونت گاردن آنتالیا پارکینگ ویژه رایگان برای مسافران تورآنتالیا می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا دارای امکاناتی مانند : باغ زیبا برای استراحت و تفریح , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام ترکی , خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی که مسافران تورآنتالیا در مدت زمان اقامتشان نیز مرتب و آراسته باشند , آسانسور , رستوران و بوفه با غذاهای متنوع و نوشیدنی های مختلف و همچنین استخر روباز.

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل باتونت گاردن آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آستریا کلاب آنتالیا چهار ستاره

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. هتل 496 دارد .هتل آستریا کلاب آنتالیا 43 km  تا مرکز شهر زیبای آنتالیا فاصله دارد و 33 km  تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد و همینطور تا مرکز خرید بلک تنها 3 km فاصله دارد. هتل ساحل اختصاصی نیز برای خود دارد. هتل دارای امکاناتی مانند : سرویس شبانه روزی , رستوران با غذاهای متنوع , برنامه های ورزشی و تفریحی و سرگرم کننده , صرافی که مسافران تورآنتالیا مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهند , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , آسانسور , مرکز خرید , ترانسفر برای فرودگاه , سرویس مراقبت از کودکان عزیز , میز پینگ پنگ , والیبال ویژه ساحل , اتاق بیلیارد, اینترنت پر سرعت , سالن مجهز برای کنفرانس , امکانات کپی و فکس , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای مسافران تورآنتالیا   تدارک دیده شده است.تور آنتالیا نوروز 94 مسافران تور آنتالیا این هتل را برای اقامت خود انتخاب میکنند.

هتل آستریا کلاب آنتالیا

 

هتل آستریا کلاب آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستریا کلاب آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()