نوشته شده توسط : سیمین

هتل پیگال ریزورت کوش آداسی، ترکیه     

هتل پیگال ریزورت کوش آداسی در منطقه  کوش آداسی، ترکیه قرار دارد. شما گردشگران تور ترکیه  هتلی با امکانات متوسط رزور کنید می توانید به یک هتل سه ستاره به نام هتل پیگال ریزورت سر بزنید. این هتل در فاصله ی ۳٫۵ کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد.دو فرودگاه در نزدیکی این محل وجود دارد یکی فرودگاه ازمیر با فاصله ۶۵ کیلومتر و یکی دیگر فرودگاه بودروم با فاصله ۱۷۰ کیلومتر، اولین فرودگاه هایی هستند که به این هتل راه دارند.

اتاق های این هتل دونفره هستند و از جمله امکانات اتاق ها سشوار ، سیستم صوتی و تصویری، تهویه مطبوع و تراس و بالکن اشاره کرد. لابی هتل بزرگ است  و در داخل هتل مراکز تجاری وجود دارد به طوری که می توانید در این فروشگاه ها هر چه دوست دارید خریداری کنید. امکانات دیگر آن می توان به رخت کن، صندوق امن و تلویزیون اشاره کرد. بچه ها نیز می توانند در اتاق مخصوص کودکان بازی کنند. این اتاق مخصوص کودکان 4 تا 12 ساله است.

امکانات هتل پیگال ریزورت کوش آداسی :

استخری سرباز در فضای این هتل بنا شده است و همچنین می توانید از حمام آفتاب در کنار ساحل اختصاصی این هتل استفاده کنید. این هتل دارای یک باغ است که می توانید برای تفریح و استراحت از گردش در آن لذت ببرید همچنین برای علاقمندان به ورزش، زمین تنیس، بیلیارد ،تنیس رومیز در اختیار می باشد. 

شما گردشگران با اقامت در هتل پیگال ریزورت کوش آداسی  از سفر خود لذت ببرید.

هتل ددمان آنکارا, ترکیه

هتل ددمان هتلی ۵ ستاره در مرکز شهر آنکارا، واقع شده است و اقامتی خوب و با آرامش را برای گردشگران تور ترکیه به وجود می آورد. این هتل جذاب، در موقعیتی مرکزی ومسکونی بی سر و صدایی قرار گرفته و دسترسی عالی ای را به اقصی نقاط فراهم آورده است. همجواری هتل با اماکن دولتی، سفارتخانه ها و مراکز اداری، تجاری از دیگر امتیازات هتل محسوب می شود.

امکانات هتل ددمان آنکارا:

اتاق های هتل ددمان آنکارا با طراحی شیک و مدرن, پذیرای مهمانان و گردشگران تور ترکیه می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن،بالکن ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. مهمانان هتل ددمان می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند.

فضای داخلی هتل ددمان ، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت مهمانان تور ترکیه تبدیل شده است. هتل، خدمات فوق العاده ای را تدارک دیده است. مهمانان تور ترکیه می توانند با صرف نوشیدنی مورد علاقه خود و یا بهره مندی از خدمات مرکز آب گرم و آبتنی در استخر سرپوشیده هتل، رفع خستگی نمایند. امکانات گسترده برگزاری کنفرانس ها، ملاقات ها و سمینار ها نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. رستوران های شیک هتل ددمان، با سرو انواع خوراکهای خوشمزه ترکی و بین المللی از مهمانان تور ترکیه پذیرایی می کنند. از امکانات رفاهی ورزشی هتل ددمان ، می توان به یک مرکز آب گرم با حمام ترکی و سونا، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، جکوزی, ماساژ، بیلیارد، زمین گلف و یک ورزشگاه کاملا مجهز اشاره کرد.این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور ترکیه به ارمغان می آورد.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آدنیس آنتالیا

هتل 4 ستاره آدنیس آنتالیا در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است . در شهر آنتالیا هتل های لوکسی در حال ساخت است ,هتل های آنتالیا را می توان با بهترین هتل های دنیا مقایسه کرد .هتل آدنیس در گروه هتل های ۴ ستاره آنتالیا است که در ساحل Konyaalti واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

 

امکانات هتل آدنیس آنتالیا:

این هتل ۴ ستاره دارای اتاق های لوکس، سوئیت ،اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها دارای چشم انداز زیبا به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرینتور آنتالیا را به همراه دارد وهمچنین اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. تریای هتل آدنیس در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی می کند.

 

امکانات رفاهی هتل آدنیس شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.میهمانان تور آنتالیا می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدنیس آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پورت نیچر آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Port Nature Hotel

هتل 5 ستاره پورت نیچر آنتالیا Antalya Port Nature Hotel در سال 2014 میلادی و در زمینی به مساحت 50.000 هزار متر مربع در  منطقه بلک آنتالیا بنا شده است.هتل در 6 طبقه و در مجموع از 612 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل حدود 40 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 50 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا و 90 کیلومتر از مرکز شهر آلانیا فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است. 5 رستوران این هتل آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند و این هتل یکی از هتل های نوساز آنتالیا می باشد.

-پورت-نیچر-آنتالیا.gif

امکانات و تصاویر هتل پورت نیچر آنتالیا:

رستوران بین المللی،مرکز تناسب اندام، استخر،پارک آبي،فروشگاه،طلافروشي،بوتيک،پزشک،رنت کار، اسپا،جکوزي،سونا،اینترنت بی سیم رایگان،تهویه مطبوع،حمام سنتی ترکی و بخار،انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت،ايروبيک،تنيس،بسکتبال،گاو صندوق،صندوق امانات و...

-پورت-نیچر-آنتالیا-1.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-2.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-3.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-4.gif

-پورت-نیچر-آنتالیا-5.gif

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره وو کرملین پالاس آنتالیا در زمینی به مساحت 75000 متر مربع و در ساحل لارا- کندو بنا شده است. این هتل 6 طبقه در مجموع از ۸۵۰ اتاق تشکیل شده است که پذیرای میهمانان تور آنتالیا میباشد. هتل وو کرملین پالاس ۲۰ دقیقه و حدود ۳۰ کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد. هتل به اینترنت وای فای مجهز می باشد.

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل وو کرملین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، بولینگ، اسکواش، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

 

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا.jpg

 

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین گلف، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_5.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ دولما باغچه استانبول

کاخ دولما باغچه واقع در استانبول ترکیه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به فرمان سلطان عبدالمجید اول، سی و یکمین پادشاه عثمانی، بنا شده است. کاخ دولما باغچه در مساحت ۴۵ هزار متر مربع و در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی کاخ دولما باغچه به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده شده است. این کاخ 600 متری در ساحل اروپایی تنگه بسفر قرارگرفته است. وجود سالن بزرگ در این کاخ با 56 ستون داخل آن و چلچراغ شکیل با 750 لامپ زیبا نمونه ای از شگفتی های معماری در استانبول ترکیه است و برای گردشگران تور استانبول که  به تاریخ  علاقمند اند مکان جذاب و به یاد ماندنی می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ دولما باغچه استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لارا وورد آنتالیا 

هتل لارا وورد آنتالیا در گروه هتل های ۳ ستاره  آنتالیا می باشد هتل لارا وورد در ۲۰۰ متری ساحل لارا قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی و چشم انداز طبیعی خوبی برخوردار است. این هتل ۳ ستاره فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد وهمچنین تنها ۱۵ دقیقه تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب می کند.

امکانات هتل لارا وورد آنتالیا:

هتل لارا وورد دارای اتاق هایی با امکانات ویژه معلولین و سوئیت خانودگی که با  طراحی کاملا منحصر به فرد و با چیدمان عالی مبلمان تزیین شده است و مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع، صندوق امانات، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد. کارکنان پذیرش  هتل لارا وورد ، شبانه روز پاسخگوی گردشگرانم تور آنتالیا می باشند. میهمانان میتوانند داخل هتل و یا در رستوران فضای باز آن به صرف انواع غذای های ترکی و بین المللی بپردازند.ازجمله  امکانات دیگر باشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی ، پينگ پنگ، بازی دارت و ماهیگیری به رایگان استفاده کنند و مسافران تور آنتالیا می توانند از خدمات این هتل لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لارا وورد آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد. 

 

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با  طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی  به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان  جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول با ساختمانی منحنی شکل و زیبا امکانات لوکسی در راستای 5 ستاره ی با ارزش  خود به شما ارائه می نماید. هتل کنراد از جمله ۴۰۰ هتل برتر جهان است دارای چشم اندازی وسیع و بسیار زیبا به تنگه بسفر می باشد.از هتل کنراد تنها ۲۲ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید که گردشگران تور استانبول را به خود جذب میکند.

امکانات هتل کنراد استانبول:

 هتل دارای دو استخر زیبای داخلی و خارجی است که می توانید اوقات خوشی در آن ها سپری نمایید. ٢٧ اتاق کنفرانس، اتاق‌های سرویس‌دهی، سالن پذیرایی از مهمان تور استانبول، لابی‌های بزرگ، مکانی برای صرف قهوه در زمان استراحت کنفرانس ،مرکز کاری و تجاری ٢۴ ساعته،آخرین فناوری‌های روز مثل قفل‌های الکترونیکی، پروژکتورهای LCD ، تابلوهای الکتریکی، اینترنت بی‌سیم ، شارژر، لابی با پذیرش و چک‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و رخت‌کن،سیستم تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، سلمانی، کافه، بار و پارکینگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزینه‌ی اضافی از جمله امکانات هتل لوکس کنرادمی باشند.

اتاق های مدرن هتل کنراد همگی مجهز بوده و استراحتی آرام را برای شما به همراه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به لوازم آرایش مارک دار تلویزیون LCD ، قفل های الکترونیکی،گیرنده ماهواره،حمام لوکس وان دار،سشوار، خط تلفن مستقیم،رادیو ،اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار و ... اشاره نمود.دیگر خدماتی که در ساعات تفریح می توانید استفاده نمایید شامل باشگاه سلامتی با سونا ، حمام بخار، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و یک باشگاه، ۳ زمین تنیس نیز در ساختمان می باشد.در رستوران مزه و مونه هتل کنراد انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.مسافران تور استانبول با اقامت در هتل کنراد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد. این هتل هتلی ساحلی می باشد که برای میهمانان خود امکان دوچرخه سواری را فراهم آورده است و از سوییت های زیبا و مجهز تشکیل شده است. رستوران این هتل با انواع غذاهای متنوع آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. این هتل تا فرودگاه جزیره حدود 15 دقیقه فاصله دارد.

از امکانات هتل آبادگران کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار و ... برای اقامت و راحتی مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل آبادگران کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آبادگران کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش نزدیکی آن به بازارها و مراکز خرید می باشد . این هتل همچنین روبروی پاساژ مروارید کیش قرار دارد و نزدیک به دریا می باشد. این هتل تا فرودگاه جزیره 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل پانیذ دارای صبحانه و نهار و شام می باشد و شامل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک برای میهمانان تور کیش است. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد. هتل پانیذ به شکل بلوک از هم جدا می باشند و به سبک اسپانیایی طراحی شده است . در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان می باشد.

از امکانات هتل پانیذ کیش برای مسافران تور کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و ... اشاره نمود.

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

 هتل شانگری لا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و از لحاظ جغرافیایی در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو توجه گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید این هتل در مرکز شهر واقع شده است و به وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد ، این هتل تا فرودگاه بین المللی 40 دقیقه و تا مرکز کنوانسیون بین المللی  5 دقیقه پیاده فاصله دارد.    

هتل شانگری لا دبی از  704 اتاق استاندارد ، پاک و بدون دخانیات ، اتاق هایی ویژه معولان و سوئیت لوکس ورویایی تشکیل شده است که همه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ،حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. و اتاق ها از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل برخوردارند.

امکانات هتل شانگری لا دبی :

استخر روباز، استخرسرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار ، ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، زمین تنیس، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات لاندری، خدمات واکس کفش، صرافی، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی مسافران تور دبی ، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، دستگاه خود پرداز، خدمات گردشگری، کرایه اتومبیل، باغ، بار، رستوران، محل مخصوص کشیدن سیگار، انبار بار و چمدان، سرویس نگه داری از کودک، پارکینگ و ... 

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی

هتل شانگری لا دبی


مطالب مرتبط :

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شانگری لا دبی,هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بردبی بنا شده است. این هتل از 441 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های منعددی می باشد که این امکان را به مسافران تور دبی می دهد تا با آرامش خاطر در آنجا خرید کنند . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 40 کیلومتر می باشد . از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی می توان به نزدیکی آن به ایستگاه مترو اشاره کرد.

امکانات هتل مدیا روتانا دبی :

استخر روباز ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی ،اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، 5 رستران لوکس ، بار ، کافی شاپ ، کلاب کودکان ، سرویس نگه داری از کودک ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، سالن کنفرانس و ...

هتل مدیا روتانا دبی

 

هتل مدیا روتانا دبی

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی خرداد 95

تور دبی تابستان 95

تور دبی تیر 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی ویژه تعطیلات تابستان 95

تور دبی ویژه تعطیلات تیر 95

تور دبی ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدیا روتانا دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های 5 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()