هتل های 4 ستاره ارمنستان
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان می باشد که در دوري از شهر در مکان و محیط کاملا راحت و ساکت اقامتي دلنشين قرار گرفته است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و زیبا با امکانات خوب در اختیار مسافرانتور ارمنستان می باشد. هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان دارای مکانی ورزشی مانند سالن بیلیارد که برای مسافران تور ارمنستان درست کردنند تا اوقات فراغت خود را بگذرانند.

امکانات هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان:

رستوران با غذاهای متفاوت و خوشمزه، مركز تجاري،‌ مركز آبگرم و سلامت،‌اينترنت رايگان, سالن بیلیار و .... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

یکی از معروف ترین و بهترین هتل های ارمنستان هتل ۴ ستاره آکواتک ایروان است که در مرکز شهر ایروان در کشورارمنستان قرار گرفته است. شهرایروان ارمنستان در دامنهٔ کوه آرارات و بر کرانهٔ رود هرازدان بنا شده‌است که دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد.این هتل برای مسافران تور ارمنستان ورزش های آبی موتوری، غواصی ، موج سواری فراهم کرده است تا مسافران خود نهایت لذت را ببرند. از امکانات خوب این هتل اتاقی برای کودکان مسافران تور ارمنستان, مرکز خرید, باغی سر سبز و زیبا می باشد. مسافران تور ارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه می کنند.

امکانات هتل آکواتک ایروان ارمنستان:

خانه داری ،لباس شویی،خشک شویی،فکس وکپی، پذیرش وترخیص اختصاصی مسافران تور ارمنستان ، امکانات برای معلولین، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، مرکز خرید، باربیکیو، باغ ،کافی شاپ فضای باز, ماساژ،سونا ،وان آب داغ، حمام ترکی،حمام یونانی، و همچنین دارای استخر سرپوشیده وهم استخر روباز,سلامت وآبگرم و... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 95

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  





:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: