نوشته شده توسط : سیمین

اسكله تفريحي کیش :

اسكله تفريحي کیش مجموعه‌ اي است كه امكانات تفريحي از قبيل : جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه‌اي كه گردشكران تور کیش از آن براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس استفاده مي كنند. مجموعه اسكله تفريحي کیش كه در مجاورت چند مجموعه تفريحي ديگر قرار گرفته است بسيار مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار مي گيرد.

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش :

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود و توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. شهر زير زميني کاريز کیش در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. اگر می خواهید این بنای تاریخی را از نزدیک ببینید با تور کیش همراه شوید. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي  حدودا 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارند و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است.

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل تور کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 

هتل لوتوس کیش :

 

_لوتوس_کیش.jpg

 

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

هتل آنا کیش :

 

_آنا.jpg

 

امکانات هتل آنا کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و... . علاقه مندان به گزراندن لحظات خوش در این هتل می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دی میدان دبی

_دی_میدان_دبی_1.jpg

هتل دی میدان دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و اولین هتل 5 ستاره جهان است. هتل دی میدان هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد و تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل از 284 اتاق تشکیل شده است که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. همچنین همه اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشند که رو به زمین اسب سواری است. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. برای میهمانان تور دبی سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران ارائه می دهد.

آدرس هتل دی میدان دبی : The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_دی_میدان_دبی_2.jpg

_دی_میدان_دبی_3.jpg

_دی_میدان_دبی_4.jpg

 

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گیت وی دبی

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

_گیت_وی_دبی_6.jpg

 

هتل امارات گرند دبی

_امارات_گرند_دبی_1.jpg

هتل امارات گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد از این رو دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای میهمانان تور دبی آسان می نماید. این هتل از 47 طبقه تشکیل شده است و دارای 430 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها به سبک مدیترانه ای دکور بندی شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند. این هتل همچنین دارای باشگاهی مجهز و زمین تنیس می باشد تا مسافران تور دبی در اوقات فراغت خود در سفر به تفریح و ورزش بپردازند. همچنین مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار می باشد.

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر و زیبا از خلیخ فارس وجود دارد که می توانید از تماشای آن بی نهایت لذت ببرید. این رستوران منویی متنوع از غذاهای بین المللی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. هتل امارات گرند دبی تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل امارات گرند دبی :  Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

رستوران، روم سرویس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

_امارات_گرند_دبی_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل تور کیش درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ویژه میهمانان تور کیش ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و...

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش,هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس بنا شده است. فاصله هتل گراند از دریا حدود 7 دقیقه و از نزدیکترین بازار تا هتل یعنی بازار ونوس حدود 5 دقیقه می باشد و در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی واقع شده است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش قرار دارد. این هتل از 60 اتاق تشکیل شده است که اکثر این اتاق ها دارای تراس می باشد و از دید دریا برخوردارند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به میهمانان خود ارائه می دهد. از خدمات رایگانی که هتل گراند در اختیار میهمانان تور کیش می گذارد می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

آدرس هتل گراند کیش : جزیره کیش - خیابان سنایی - روبروی مرکز خرید ونوس 

امکانات هتل گراند کیش :

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات برای مسافران تور کیش ، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و...

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید این شهر می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند.

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا_2.jpg

_خرید_اوزدیلک_آنتالیا.jpg

 

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا :

این مرکز خرید در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است و دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما میهمانان تور آنتالیا را بر آورده میکند.

_ام_ام_مایگروس_آنتالیا.jpg

 

خیابان آتاتورک :

از دیگر مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک آنتالیا می باشد که در منطقه ای قدیمی قرار دارد.در سرتاسر این خیابان مراکز خرید، رستوران محلی و فروشگاهای مختلف زیادی وجود دارد. در این خیابان شما گردشگران تور آنتالیا شاهد برند های معروف خواهید بود که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای لوازم خرید خود را تهیه کنید. علاوه بر این ،این خیابان دارای کافه تریاهای فراوان و زیبایی می باشد که شما می توانید بعد از گشتی در این خیابان با صرف یک قهوه ترک خرید خود را به پایان برسانید .

 

_آتاتورک_مرکز_خرید_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

_باستانی_پرگا_آنتالیا.jpg

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 

_باستانی_پرگا_آنتالیا_2.jpg

 

چتر بازی در آنتالیا :

مسافران تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا است که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. گردشگران عزیز تور آنتالیا نگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. گردشگران عزیز تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

_بازی_آنتالیا.jpg

_بازی_آنتالیا_2.jpg

_بازی_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره پیانو فورت استانبول در منطقه فاتیح بنا شده است. این هتل از فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی بعضی اماکن دیدنی استانبول نظیر مسجد قدیمی سلطان احمد قرار گرفته است و همچنین به مراکز خرید استانبول مانند آکسارای و توپکاپی و لاللی نزدیک می باشد. یکی از امکانت این هتل تور استانبول ضدصدا بودن اتاق ها است.

_پیانو_فورت_استانبول_1.jpg

_پیانو_فورت_استانبول_2.jpg

 امکانات هتل پیانو فورت استانبول:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، تهویه، انبار بار و چمدان، بار، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آب گرم و... . اگر می خواهید از امکانات این هتل زیبا استفاده کنید با تور استانبول همراه شوید .

_پیانو_فورت_استانبول_3.jpg

_پیانو_فورت_استانبول_5.jpg

 

هتل 3 ستاره سانتا صوفیا استانبول از 40 اتاق تشکیل شده است. در این هتل سرویس نگهداری کودکان وجو دارد. یک صرافی نیز در هتل قرار گرفته است. در رستوران هتل انواع غذاها برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. این هتل در یک منطقه زیبا از استانبول قرار دارد.

_سانتاصوفیا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سانتا صوفیا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس نگهداری کودکان، صرافی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق و... . برا استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_سانتاصوفیا_استانبول_3.jpg

_سانتاصوفیا_استانبول_4.jpg

_سانتاصوفیا_استانبول_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره دیاموند سیتی استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 44 اتاق تشکیل شده که 5 اتاق آن 3 تخته می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 100 نفر را دارد. هتل دیاموند سیتی به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد. این هتل 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. پذیرش هتل از میهمانان تور استانبول به صورت شبانه روزی می باشد. از امکانات هتل می توان به تهویه مطبوع و سیستم گرمایش اشاره کرد.

_دیاموند_سیتی_استانبول_1.jpg

_دیاموند_سیتی_استانبول_2.jpg

امکانات هتل دیاموند سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اتاق کنفرانس، گرمایش، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، کافه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرلیه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول و...

_دیاموند_سیتی_استانبول_3.jpg

_دیاموند_سیتی_استانبول_4.jpg

 

هتل 4 ستاره ریوا تکسیم استانبول در میدان تکسیم بنا شده است. وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی این هتل می باشد. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. هتل ریوا مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. صبحانه این هتل تور استانبول به صورت بوفه می باشد. همه اتاق های این هتل دارای حمام اختصاصی می باشد. هتل ریوا در چند قدمی خیابان استقلال قرار دارد.

_ریوا_تکسیم_استانبول1.jpg

_ریواتکسیم_استانبول_2.jpg

_ریواتکسیم_استانبول_3.jpg

_ریواتکسیم_استانبول_4.jpg

امکانات هتل ریوا تکسیم استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار، گاوصندوق، ۀسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_ریواتکسیم_استانبول_5.jpg

_ریواتکسیم_استانبول_6.jpg

_ریواتکسیم_استانبول7.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()