نوشته شده توسط : سیمین

هتل هری این مرتر استانبول 

هتل هری این مرتر استانبول یکی از لوکس ترین و شیک ترین  هتل های 5 ستاره استانبول محسوب می شود.  جاذبه های دیدنی کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه و منطقه سلطان احمد از دیگر آثار تاریخی در نزدیکی این هتل ، محسوب می شوند . هتل هری این مرتر استانبول  با اقامت در آن به راحتی به مرکز خرید مرتر دسترسی خواهید داشت . فرودگاه آتاتورک در ۱۰کیلومتری هتل قرار دارد و این هتل به مترو نزدیک است که باعث جذب مسافران تور استانبول شده است.

امکانات هتل هری این مرتر استانبول :

اتاق های لوکس و زیبا دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت،لپ تاپ و.. ،آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ،۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ،خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی،باشگاه بدنسازی، پذیرش ۲۴ ساعته  برخوردی شایسته میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند .

 

هتل مری کوری توپکاپی استانبول

هتل مری کوری توپکاپی استانبول، یکی از معروف ترین هتل های  استانبول است  که در کنار جاذبه تاریخی فوق العاده مشهور بنا شده به طوری که اغلب گردشگران به جای بکار بردن نام اصلی آن از اسم هتل توپکاپی استانبول برای آن استفاده می کنند. این هتل با گرید ۵ ستاره، تا فرودگاه آتاتورک تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد.این هتل به مکان های مهم شهر میدان تکسیم دسترسی مستقیم دارد و همچنین مراکز نمایشگاه و کنگره در کنار هتل مری کوری قرار دارد.

دکوراسیون اتاق های این هتل موغوب بوده به طوری که مورد پسند بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. تهویه مطبوع و مینی بار از ویژگی های امکانات این هتل در استانبول است. اینترنت وای فای رایگان از دیگر سرویس های هتل مری کوری است که هر گردشگران را خوشحال می کند. حمام و دوش، به همراه سشوار، از جمله امکاناتی است که در هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار داده است.

امکانات هتل مری کوری توپکاپی استانبول:

استخر سر پوشیده نیز برای گردشگران همیشه پرآب بوده به طوری که با وجود اینترنت رایگان در اطراف آن، در محوطه ای پر تردد قرار گرفته است.مسافران می توانند از سالن مخصوص به این ورزش، در هتل بهره مند شوند. مرکز ماساژ ،سونا و جکوزی نیز از جمله امکانات دیگر این هتل برای گردشگران می باشد.

رستوران هتل شما می توانید منوهای ترکی و اروپایی را به خوبی در اختیار داشته باشید البته برای صرف صبحانه باید از بوفه خدمات خود را در خواست کنید. می توانید در کافه مستقر در هتل نیز انواع نوشیدنی های بین المللی را سفارش دهید.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریوا تکسیم استانبول

هتل ریوا تکسیم استانبول در 200 متری میدان تکسیم، در محله توریستی استانبول قرار دارد. این هتل در مجموع  دارای 71 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، حمام، سشوار، روم سرویس هستند. مسافران تور استانبول می توانند در رستوران این هتل صبحانه بوفه میل و برای بقیه روز و گشت و گذار در این شهر زیبا برنامه ریزی کنند. خیابان معروف استقلال با مغازه ها و رستوران های بسیارش در چند قدمی این هتل است و می توان با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل به این خیابان زیبا رسید.باوجود ایستگاه مترو دسترسی به مناطق توریستی ،تفریحی و مراکز خرید استانبول را به راحتی مهیا کرده است.این هتل 4 ستاره در میدان تقسیم واقع شده است.در نزدیکی ایهتل ریوا وسایل حمل و نقل عمومی واقع شده اند. ترانسفر فرودگاهی یکی امکانات هتل برای گردشگران تور استانبول می باشد. خیابان استقلال در چند متری این هتل قرار دارد. همه اتاق ها در این هتل از حمام خصوصی برخوردارند. صبحانه هتل ریوا تکسیم به صورت بوفه می باشد.

امکانات هتل ریوا تکسیم استانبول :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، انبار، گاوصندوق، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... می باشد.در لابی دنج هتل و صندلی های گرم و نرم آن بنشینید، از نوشیدنی خود لذت ببرید و یا از کامپیوتر و پرینتر موجود در لابی استفاده کرده و به کارهای خود برسید.

 

 مسافران نور استانبول با انتخاب این هتل میتوانند از سفر خود لذت ببرند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریوا تکسیم استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج دختر استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول برج دختر است که بر روی آب در جزیره ای بنا شده است. در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در ان ساخته شد و بعد از آن از این جزیره به عنوان تبعیدگاه مردم استفاده میشد و در چندین سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی از آن استفاده می کردندو امروزه با سرمایه گذاری هایی و باز سازی هایی که صورت گرفت به این قلعه تبدیل شد. امروزه مسافران تور استانبول برای گردش به آنجا رفته و از آنجا لذت می برند. برج دختر استانبول دارای رستوران و کافی شاپی است تا مسافران تور استانبول برای سرو غذا و نوشیدنی با چشم اندازی فوق العاده بروند. 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج دختر استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سلطان هان استانبول

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سلطان هان است که در مجاورت مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول بسیار نزدیک است. هتل سلطان هان استانبول دارای 40 اتاق زیبا و مدرن و با شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصي و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور استانبول می توانند کودکان خود را در پارک بازی که هتل مخصوص کودکان ساخته جهت بازی کردن بگذارند تا کودکان ساعات خوشی را سپری کنند. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل برای مسافرانتور استانبول می باشد. ترانسفر رايگان یکی از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رايگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. 

 

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل کرآون پلازا هاربیه است که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول در نزدیکی مرکز نمایشگاه لطفی کردار, مرکز خرید جواهر همگی و مترو بسیار نزدیک می باشد. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و شیک با امکانات عالی از جمله اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول برای مسافران تور استانبول امکاناتی تفریحی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, زمین تنیس, زمین بیلیارد, گیم نت و ... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت در آنجا بگذرانند. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و سنتی همراه با کافی شاپی عالی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین مکانی سنتی بر بام هتل جهت سرو چای و قلیان می باشد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

رستوران، نمازخانه، لاندری، صندوق امانات ، فروشگاه، کافی نت و پارکینگ سرپوشیده ، ترانسفر رایگان فرودگاه, خدمات خانه داری,  زمین تنیس, زمین بیلیارد برای مسافران تور استانبول, سالن ورزشی, پارک کودکان, استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, گیم نت و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره بارسلو ارسین توپکاپی است که در منطقه فاتح و در قلب شهر قدیمی استانبول قرار گرفته است. این هتل فاصله کمی با جاذبه های گردشگری استانبول نظیر سلطان‌احمد و گرند بازار دارد و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند با کمی قدم زدن به انجا بروند. معماری و طراحی اتاق‌های هتل بسیار زیبا با امکانات خوب مانند: مبلمان مدرن و رنگ‌آمیزی ملایم و روشن، حمام اختصاصی با وان و سشوار، سیستم تهویه و گرمایش، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار، مینی‌بار، اینترنت وای فای و ... می باشد. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول دارای چشم‌اندازی به دیوارهایی است که در زمان حکومت روم شرقی از شهر محافظت می‌کردند که این نما توجه بسیاری از مسافرانتور استانبول را به خود جلب کرده است.

 

امکانات هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول:

خدمات خانه داری مخصوص مسافران تور استانبول، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه و تاکسی سرویس, استخر شنا، صندلی حمام آفتاب، جکوزی، سونا، حمام بخار ترکی, سالن بدنسازی و.... که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ دولما باغچه استانبول

کاخ دولما باغچه واقع در استانبول ترکیه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به فرمان سلطان عبدالمجید اول، سی و یکمین پادشاه عثمانی، بنا شده است. کاخ دولما باغچه در مساحت ۴۵ هزار متر مربع و در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی کاخ دولما باغچه به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده شده است. این کاخ 600 متری در ساحل اروپایی تنگه بسفر قرارگرفته است. وجود سالن بزرگ در این کاخ با 56 ستون داخل آن و چلچراغ شکیل با 750 لامپ زیبا نمونه ای از شگفتی های معماری در استانبول ترکیه است و برای گردشگران تور استانبول که  به تاریخ  علاقمند اند مکان جذاب و به یاد ماندنی می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ دولما باغچه استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد. 

 

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با  طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی  به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان  جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول با ساختمانی منحنی شکل و زیبا امکانات لوکسی در راستای 5 ستاره ی با ارزش  خود به شما ارائه می نماید. هتل کنراد از جمله ۴۰۰ هتل برتر جهان است دارای چشم اندازی وسیع و بسیار زیبا به تنگه بسفر می باشد.از هتل کنراد تنها ۲۲ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید که گردشگران تور استانبول را به خود جذب میکند.

امکانات هتل کنراد استانبول:

 هتل دارای دو استخر زیبای داخلی و خارجی است که می توانید اوقات خوشی در آن ها سپری نمایید. ٢٧ اتاق کنفرانس، اتاق‌های سرویس‌دهی، سالن پذیرایی از مهمان تور استانبول، لابی‌های بزرگ، مکانی برای صرف قهوه در زمان استراحت کنفرانس ،مرکز کاری و تجاری ٢۴ ساعته،آخرین فناوری‌های روز مثل قفل‌های الکترونیکی، پروژکتورهای LCD ، تابلوهای الکتریکی، اینترنت بی‌سیم ، شارژر، لابی با پذیرش و چک‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و رخت‌کن،سیستم تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، سلمانی، کافه، بار و پارکینگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزینه‌ی اضافی از جمله امکانات هتل لوکس کنرادمی باشند.

اتاق های مدرن هتل کنراد همگی مجهز بوده و استراحتی آرام را برای شما به همراه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به لوازم آرایش مارک دار تلویزیون LCD ، قفل های الکترونیکی،گیرنده ماهواره،حمام لوکس وان دار،سشوار، خط تلفن مستقیم،رادیو ،اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار و ... اشاره نمود.دیگر خدماتی که در ساعات تفریح می توانید استفاده نمایید شامل باشگاه سلامتی با سونا ، حمام بخار، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و یک باشگاه، ۳ زمین تنیس نیز در ساختمان می باشد.در رستوران مزه و مونه هتل کنراد انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.مسافران تور استانبول با اقامت در هتل کنراد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بودو استانبول

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول هتل بودو می باشد که در قسمت قدیمی شهر استانبول درمنطقه لالعلی قرار گرفته است. که این منطقه بسیار قدیمی و تاریخی می باشد که در نزدیکی آن پر از رستوران و کافه های زیبا و همچنین مغازه هایی که اجناس خود را به صورت عمده به فروش می رسانند وجود دارد. این هتل برای مسافران تور استانبول که می خواهند به مرکز خرید استانبول بروند مانند آکسارای و لا لی, بازار بزرگ  و ... بسیار نزدیک می باشد. هتل بودواستانبول دارای ۴۶ اتاق زیبا می باشد که هریک به سبک مدرن طراحی شده اند و هتل دارای سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاق ۳ تخته، اتاق خانوادگی، اتاق  معمولی و سوئیت که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاقهای هتل همه مجهز و کامل شامل خدمات خانه داری, سیستم تهویه مطبوع و حمام شخصی اشاره کرد.

امکانات هتل بودو استانبول:

رستوران با انواع غذاهای متفاوت از جمله خوراکهای اصیل ترکی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاق های پاک بدون سیگار، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط برای مسافران تور استانبول، کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل گلدن هیل استانبول

یکی از هتل های ۴ ستاره شیک استانبول هتل گلدن هیل می باشد که در مناطق قدیمی استانبول و در قلب شهر قرار گرفته است این هتل در منطقه فیندیکزاده واقع شده و بسیار به مکان های دیدنی استانبول نزدیک می باشد. هتل دارای ۹۷ اتاق مجهز می باشد تمامی اتاق ها مجهز به بالکن ، اینترنت ، تلفن ، تلویزیون ، سرویس حمام ، سیستم حرارتی و برودتی و کفپوش آنها نیز از موکت پوشیده شده است این هتل دارای رستوران با غذاهای خوشمزه و فروشگاه‌های زیبا برای مسافران تور استانبول می باشد و حمل و نقل عمومی نیز در مجاورت آن در دسترس است. فرودگاه آتاتورک نیز ١٢ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل گلدن هیل استانبول با ایاصوفیه ، کاخ توپ کاپی ، مسجد کبود ، بازار بزرگ استانبول و کاخ دولمه باغچه, 5 دقیقه فاصله دارد و مسافرانتور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به جاهای دیدنی استانبول بروند. 

امکانات هتل گلدن هیل استانبول:

سالن های کنفرانس, ویدئو, اینترنت, صرافی, آسانسور,سالن SPA, صندلی‌های حمام آفتاب مخصوص مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی . آرایشگاه . استخر سر پوشیده و … که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از معروف تری و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره مانسول بوتیک استانبول می باشد که در مرکز استانبول قرار گرفته است. این هتل که نام دارد به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد. مسافران تور استانبول کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنند تا به این میدان زیبا برسید. این هتل برای مسافران تور استانبول اینترنت رایگان گذاشته است .طراحی این هتل بهصورت سنتی است و دارای کف پوش های چوبی زیبا می باشد. در این هتل و در تمامی اتاق ها امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز قرار دارد که در اختیار مسافرانتور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

پذیرش 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای مختلف برای مسافران تور استانبول, اینترنت رایگان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره پیانو فورت استانبول در منطقه فاتیح بنا شده است. این هتل از فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی بعضی اماکن دیدنی استانبول نظیر مسجد قدیمی سلطان احمد قرار گرفته است و همچنین به مراکز خرید استانبول مانند آکسارای و توپکاپی و لاللی نزدیک می باشد. یکی از امکانت این هتل تور استانبول ضدصدا بودن اتاق ها است.

_پیانو_فورت_استانبول_1.jpg

_پیانو_فورت_استانبول_2.jpg

 امکانات هتل پیانو فورت استانبول:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، تهویه، انبار بار و چمدان، بار، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آب گرم و... . اگر می خواهید از امکانات این هتل زیبا استفاده کنید با تور استانبول همراه شوید .

_پیانو_فورت_استانبول_3.jpg

_پیانو_فورت_استانبول_5.jpg

 

هتل 3 ستاره سانتا صوفیا استانبول از 40 اتاق تشکیل شده است. در این هتل سرویس نگهداری کودکان وجو دارد. یک صرافی نیز در هتل قرار گرفته است. در رستوران هتل انواع غذاها برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. این هتل در یک منطقه زیبا از استانبول قرار دارد.

_سانتاصوفیا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سانتا صوفیا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس نگهداری کودکان، صرافی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق و... . برا استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_سانتاصوفیا_استانبول_3.jpg

_سانتاصوفیا_استانبول_4.jpg

_سانتاصوفیا_استانبول_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره دیاموند سیتی استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 44 اتاق تشکیل شده که 5 اتاق آن 3 تخته می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 100 نفر را دارد. هتل دیاموند سیتی به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد. این هتل 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. پذیرش هتل از میهمانان تور استانبول به صورت شبانه روزی می باشد. از امکانات هتل می توان به تهویه مطبوع و سیستم گرمایش اشاره کرد.

_دیاموند_سیتی_استانبول_1.jpg

_دیاموند_سیتی_استانبول_2.jpg

امکانات هتل دیاموند سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اتاق کنفرانس، گرمایش، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، کافه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرلیه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول و...

_دیاموند_سیتی_استانبول_3.jpg

_دیاموند_سیتی_استانبول_4.jpg

 

هتل 4 ستاره ریوا تکسیم استانبول در میدان تکسیم بنا شده است. وسایل حمل و نقل عمومی در نزدیکی این هتل می باشد. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. هتل ریوا مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. صبحانه این هتل تور استانبول به صورت بوفه می باشد. همه اتاق های این هتل دارای حمام اختصاصی می باشد. هتل ریوا در چند قدمی خیابان استقلال قرار دارد.

_ریوا_تکسیم_استانبول1.jpg

_ریواتکسیم_استانبول_2.jpg

_ریواتکسیم_استانبول_3.jpg

_ریواتکسیم_استانبول_4.jpg

امکانات هتل ریوا تکسیم استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار، گاوصندوق، ۀسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_ریواتکسیم_استانبول_5.jpg

_ریواتکسیم_استانبول_6.jpg

_ریواتکسیم_استانبول7.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سیهانگیر استانبول

مناسب ترین هتل سه ستاره سیهانگیر در 500  متری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل دارای 90 اتاق است که همه اتاق ها دارای امکانات کامل از جمله تلویزیون، مینی بار و حمام، سیستم تهویه و وای فای رایگان هستند. در تور استانبول فاصله مرکز فرهنگی آتاترک تا این هتل کمتر از 10 دقیقه پیاده روی است. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه با کیفیت بالای ترکی سرو می شود. این هتل دارای چشم انداز زیبای شهر می باشد. از مزیت های هتل موقعیت مکانی عالی هتل است که به دلیل نزدیکی به میدان تکسم و خیابان استقلال مسافرانبه راحتی می توانند به کلیه امکانات رفاهی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل سیهانگیر استانبول

رستوران، بار، فکس، کپی، اتاق جلسه، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، خدمات گردشگری، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، اجاره اتومبیل، آسانسور، روزنامه.

Cihangir2.jpgCihangir1.jpg

_آرسیما_استانبول_5.jpg

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آرسیما است که  در منطقه شیشلی واقع شده است.این هتل به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. در این هتل یک صرافی برای دسترسی میهمانان وجود دارد. در هتل آرسیما تور استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای برای مسافران در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند.

_آرسیما_استانبول_2.jpg

.jpg

امکانان هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا و...

_آرسیما_استانبول_3.jpg

_آرسیما_استانبول_4.jpg

 

_آزیاده_استانبول5.jpg

مجلل ترین هتل 4 ستاره استانبول آزیاده است که نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق مجلل تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. تور استانبول بهترین ها را برای مسافران خود فراهم می کند.

_آزیاده_استانبول.jpg

_آزیاده_استانبول1.jpg

_آزیاده_استانبول2.jpg

_آزیاده_استانبول3.jpg

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل زوریخ استانبول

از هتل ۴ ستاره زوریخ استانبول تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی بیازیت دقیقه ای بیش راه نیست. این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

-زوریخ-1.jpg

-زوریخ2.jpg

امکانات اتاق ها ی هتل زوریخ استانبول :

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا مسافران تور استانبول نوروز 95را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است مهمان داران با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول استقبال می کنند .

-زوریخ5.jpg

 

-زوریخ4.jpg

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این تور استانبول نوروز 95 امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد .مسافران تور استانبول با اقامت در هتل زوریخ استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-زوریخ6.jpg

-زوریخ7.jpg

-زوریخ8.jpg

 


هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است، هتل ۴ ستاره مانسول بوتیک استانبول در مرکز استانبول است. این هتل به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد.کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید. علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.

_مانسول1.jpg

اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

-مانسول2.jpg

فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است. در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول :

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها از هر نوعی که بخواهید می توانید امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز می شود. حمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل به طور هر روز و ۲۴ ساعته انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری تور استانبول نوروز 95 سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید. آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مانسول3.jpg

-مانسول8.jpg

-مانسول5.jpg

_مانسول7.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره وو استانبول در سال 2007 در فاصله 5 کیلومتری از دریای مرمره بنا شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق تشکیل شده است. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد و اتاق های آن دارای شیشه های دوجداره می باشد. این هتل در کنار فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل وو استانبول به اینترنت وای فای مجهز می باشد. ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل قرار گرفته است. در نزدیکی هتل مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته دارد. این هتل تا مرکز شهر استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. بناهای دیدنی و تاریخی استانبول از جمله ایاصوفیه و مسجد کبود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.     

_وو_استانبول_1.jpg

_وو_استانبول_2.jpg

_وو_استانبول_3.jpg

_وو_استانبول_4.jpg

_وو_استانبول_5.jpg

امکانات هتل وو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، ترانسفر فرودگاه، امکانات جلسه و ضیافت، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ،مرکز بدنسازی، حمام ترکی و بخار و... 

_وو_استانبول_6.jpg

_وو_استانبول_7.jpg

_وو_استانبول_8.jpg

_وو_استانبول_9.jpg

_وو_استانبول_10.jpg


هتل 5 ستاره هیلتون استانبول در نیمه ی اروپایی استانبول و مشرف به تنگه بسفر بنا شده است. این هتل 24 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک و 3 کیلومتر با دریا فاصله دارد. هتل هیلتون استانبول از 15 سوییت و 4 اتاق مخصوص معلولین و 51 اتاق EXECUTIVE و 431 اتاق استاندارد که مجموعا 498 اتاق می باشد تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای پنجره های بزرگ، محل نشیمن جداگانه، حمام مرمری و پرده های ضخیم می باشد. از امکانات این هتل میتوان به اتاق های بالکن دار، حمام سنتی ترکی، استخر روباز و محل آفتاب گیری اختصاصی و نیز 7 سالن غذاخوری مختلف اشاره کرد. فاصله میدان تقسیم تا این هتل به صورت پیاده 5 دقیقه می باشد. در مرکز سلامت این هتل به صورت 24 ساعته کلاس های اروبیک، اسکواش و تنیس برگزار می کند. در 400 متری این هتل مرکز کنفرانس استانبول و در 3.5 کیلومتری آن کاخ توپکاپی قرار گرفته است. ایستگاه متروی عثمان بای 10 دقیقه با هتل هیلتون فاصله دارد.

 

_هیلتون_استانبول_2.jpg

_هیلتون_استانبول_3.jpg

_هیلتون_استانبول_4.jpg

_هیلتون_استانبول_5.jpg

_هیلتون_استانبول_6.jpg

 امکانات هتل هیلتون استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران های مختلف، خشکشویی و اتوشویی، سیستم حرارتی و برودتی مرکزی، صندوق امانات، سال کنفرانس، فضای سبز، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن آرایشی، مراکز خرید و...

امکانات ورزشی: استخر کودکان، استخر روباز، حمام ترکی، ماساژ، سونا، سالن فیتنس، زمین تنیس، استخر سرپوشیده، اسکواش، جکوزی، ماساژ، کلاس های اروبیک

امکانات اتاق ها: تلویزیون، تلفن، بالکن، صندوق امانات، حمام، سرویس حمام و سشوار، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، یخچال و...

_هیلتون_استانبول_7.jpg

_هیلتون_استانبول_8.jpg

_هیلتون_استانبول_9.jpg

_هیلتون_استانبول_10.jpg

_هیلتون_استانبول_11.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول در سال 2009 در منطقه بایرام پاشا استانبول افتتاح شد. این مرکز خرید به دلیل داشتن شهربازی های مختلف , آکواریوم ترکوازو ,موزه یخی و سرزمین ژوراسیک, رستوران ها و فست فودهای معتبر از جاذبه های گردشگری در تور استانبول محسوب شده و از پاساژهای پر بازدید می باشد. در مرکز خرید فوروم مغازه های لباس، کیف و کفش ، لوازم آرایش و سایر کالاهای مورد نیاز شما موجود می باشد و بیش از 280 مارک مشهور بین المللی در این مرکز شعبه دارند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز و آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشد. 

 

_خرید_فرم.jpg

_خرید_فرم1.jpg

 

 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در سال 2011 در منطقه باکرکوی استانبول افتتاح شد. در این مرکز خرید مدرن و زیبا 300 مارک ملی و بین المللی برای میهمانان تور استانبول ارائه می شود. برندهای معروف زارا ، مارکس ، اسپنسر ،ماسیمو دوتی ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه می باشند . در این مرکز خرید انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف، کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و آرایشی و … به فروش می رسد. علاوه بر این، در این مرکز خرید۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت وجود دارد و یک طبقه مخصوص برای رستوران و فست فود در نظر گرفته شده که یک تراس بزرگ با چشم انداز جذاب و تماشایی از دریای مرمره دارد. سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … از دیگر امکانات مارمارا فروم است . شما می توانید برای خرید از این پاساژ با تور استانبول همراه شوید .

_فرم_2.jpg

_فرم.jpg

 

 

 

مرکز خرید جواهر استانبول

 

مرکز خرید جواهر استانبول در اکتبر در شیسلی استانبول افتتاح شد . این مرکز خرید با  343 فروشگاه دارای 10 طبقه می باشد که 6 طبقه آن تجاری و 4 طبقه آن پارکینگ سرپوشیده به ظرفیت 2500 خودرو می باشد . تا قبل از گشایش مرکز خرید فروم، مرکز خرید جواهر استانبول به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان شناخته میشد و طبق آمار، روزانه نزدیک به 200 هزار نفر و گردشگران تور استانبول از آن بازدید می کنند.

در این مرکز خرید 14 رستوران منحصر به فرد، 10 سینما و سالن تئاتر، 34 فست فود، رستوران و فضاهای دیگری چون سینمای کودکان، سالن های بولینگ، لوناپارک (راه‌آهن پیج‌وخم‌دار) و... قرار دارد. صرف انواع غذاهای محلی و مطرح کشورهای مختلف، سرگرمی و تفریح، گذراندن ساعاتی خوش،  برنامه های فرهنگی هنری و اجتماعی و هوای مناسب و مطبوع باعث حضور تعداد بی شماری از مردم و گردشگران تور استانبول به این مرکز شده است.

 

_خرید_جواهر_2.jpg

 

_خرید_جواهر.jpg

 

 

 مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رافلز استانبول

_رافلز_استانبول_1.jpg

هتل رافلز استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. این هتل در مرکز زورلو، در منطقه بشیکتاش و در فاصله 6 کیلومتری میدان تکسیم استانبول واقع شده است. هتل رافلز شامل 185 اتاق مدرن و زیبا می باشد که هر اتاق بالکن زیبا و بزرگی دارد که نمای زیبایی از شهر را به میهمانان تور استانبول هدیه می دهد. همچنین تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... می باشد. از نظر دسترسی به مراکز خرید، هتل رافلز در نزدیکی مرکز خرید زورلو می باشد و از این رو از نظر دسترسی به مراکز خرید از موقعیت خوبی برخوردار است. از لحاظ دسترسی به جاذبه های توریستی نیز هتل تا کاخ سیرگان 2/4 و تا پل بسفر 5/5 کیلومتر فاصله دارد. از این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 30/6 کیلومتر راه است که مسافران تور استانبول می توانند با پرداخت هزینه اضافه به سمت فرودگاه ترانسفر شوند.

 آدرس هتل رافلز استانبول : Zorlu Center Besiktas, Besiktas, 34340 Istanbul, Turkey

امکانات هتل رافلز استانبول :

استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور استانبول ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، آسانسور.

_رافلز_استانبول_2.jpg

_رافلز_استانبول_3.jpg

 

هتل گریون استانبول

_گریون_استانبول_1.jpg

هتل گریون استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 4 کیلومتر می باشد و در 3/2 کیلومتری مرکز CNR واقع گردیده است. همچنین در ساعات مشخصی از روز به سمت فرودگاه آتاترک ترانسفر رایگان وجود دارد. این هتل دارای 252 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه، سشوار و ... می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند هر روز صبحانه مفصلی را در رستوران گلدن هرن این هتل میل نمایند و از فضای زیبای آن لذت ببرند.

آدرس هتل گریون استانبول : Merkez Mah. Sanayi Cad. No:9 Yenibosna-Bahçelievler, Bahcelievler, 34197 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گریون استانبول

استخر سر پوشیده، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، خانه داری روزانه،آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم گرمایشی

_گریون_استانبول_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره ایمپریال بیزینس استانبول :

هتل 5 ستاره ایمپریال بیزینس استانبول در منطقه جدیدالاحداث بومونتی استانبول بنا شده است. این هتل 20 دقیقه با ماشین با منطقه تاریخی سلطان احمد و نیز 10 دقیقه با تنگه بسفر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 203 اتاق تشکیل شده است. تمام اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در هتل مرکز سلامتی و SPA به شکل خصوصی برای هر فرد وجود دارد. در هتل مرکز مراقبت از پوست و زیبایی در نظر گرفته شده است.

_ایمپریال_بیزینس_1.jpg

_ایمپریال_بیزینس_2.jpg

امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافه، اینترنت، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، انعکاس درمانی، سنگ داغ درمانی، حمام ترکی و بخار، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق، صندوق انامات، فکس و کپی، بار، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل و…

_ایمپریال_بیزینس_3.jpg

_ایمپریال_بیزینس_4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایمپریال بیزینس استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کارتون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Cartoon Hotel

هتل کارتون استانبول Istanbul Cartoon Hotel جزو 4 ستاره های شهر استانبول می باشد که در سال 1990 میلادی در نزدیکی میدان تکسیم استانبول بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع 127 اتاق دارا می باشد و آماده سرویس دهی به گردشگرانتور استانبول می باشد. در طبقه آخر این هتل رستوران شیشه ای The Moon وجود دارد. این هتل به منطقه سنتی Beyolu استانبول نزدیک می باشد که این منطقه به دلیل داشتن فعالیت های فرهنگی از جمله برگزاری کنسرت ها، تئاتر، اپرا و نمایشگاه ها معروف است.هتل کارتون استانبول برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند و کودکان زیر 3 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشد رایگان است.رستوران این هتل در فضایی دلنشین و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.فاصله هتل کارتون استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 22 کیلومتر می باشد.این هتل در سال 2009 میلادی به طور کامل بازسازی شده است.

-کارتون-استانبول.gif

 

سایر تصاویر و امکانات هتل کارتون استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،گاو صندوق، بار،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، سرو صبحانه در اتاق،صرافی،فکس و کپی،اجاره اتومبیل و...

-کارتون-استانبول-1.gif

-کارتون-استانبول-2.gif

-کارتون-استانبول-3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فرونیا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Feronya Hotel

هتل فرونیا استانبول Istanbul Feronya Hotel یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که درسال 1996 میلادی در چند قدمی میدان تکسیم استانبول بنا شده است. این هتل به ایستگاه قطار شهری 500 متر فاصله دارد.فاصله هتل فرونیا تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیومتر می باشد. میدان استقلال استانبول حدود 600 متر با این هتل فاصله دارد. هتل فرونیا استانبول در 13 طبقه و در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است و آماده ارائه خدمات به مسافران تور استانبول می باشد. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد. این هتل در سال 2011 بازسازی شده است.

-فرونیا-استانبول.gif

-فرونیا-استانبول-1.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل فرونیا استانبول:

امکانات رفاهی و ورزشی:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی،خدمات خانه داری،گاو صندوق، اینترنت بی سیم، سالن ورزشی، فروشگاه، استخر سرپوشیده، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات،حمام سنتی ترکی و بخار،اجاره اتومبیل و... 

-فرونیا-استانبول-2.gif

-فرونیا-استانبول-3.gif

-فرونیا-استانبول-4.gif

-فرونیا-استانبول-5.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سیتی سنتر استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul City Center Hotel

هتل 4 ستاره سیتی سنتر استانبول Istanbul City Center Hotel در سال 2014 میلادی در 100 متری میدان تکسیم استانبول بنا شده است.در مجاورت این هتل مرکز نمایشگاهی استانبول قرار گرفته است. این هتل دارای 3 تریا و 2 رستوران می باشد و آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشند.فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه 25 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد. هتل سیتی سنتر استانبول از پارکینگ رایگان نیز برخوردار است.ایستگاه مترو آکسارای در 300 متری این هتل واقع شده است. آثار تاریخی و توریستی استانبول از جمله کاخ توپکاپی و مسجد کبود در 3 کیلومتری هتل قرار دارند. همچنین هتل با بازار بزرگ نیم ساعت فاصله دارد.همچنین در این هتل برای رفاه حال گردشگران تور استانبول یک صرافی نیز وجود دارد.

-سیتی-سنتر-استانبول.gif

سایر امکانات هتل سیتی سنتر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،خدمات خانه داری،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، حمام سنتی ترکی و بخار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، پارکینگ، اینترنت پرسرعت بی سیم، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، صرافی، لاندری، کافی شاپ،گاو صندوق، پارکینگ، صندوق امانات و...

-سیتی-سنتر-استانبول-1.gif

-سیتی-سنتر-استانبول-2.gif

-سیتی-سنتر-استانبول-3.gif

-سیتی-سنتر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

هتل سوادیه استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Suadiye Hotel

هتل 4 ستاره سوادیه استانبول Istanbul Suadiye Hotel در سال 1960 میلادی در منطقه کادیکوی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 156 اتاق تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. اتاق جلسه یکی دیگر از امکانات این هتل می باشد. در این هتل سرویس مراقبت از کودکان نیز برای رفاه حال مسافران تور استانبول وجود دارد.هتل سوادیه استانبول 20 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک ترکیه فاصله دارد.این هتل سوادیه استانبول در سال 2011 به طور کامل بازسازی شده است.

-سوادیه-استانبول.gif

سایر امکانات و عکس های هتل سوادیه استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،گاو صندوق، تهویه مطبوع، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،سیستم گرمایش، اجاره خودرو،خدمات خانه داری،امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی،سرو صبحانه در اتاق،صرافی، سرویس مراقبت از کودکان، استخر، سونا، ماساژ، سالن بدنسازی و...

-سوادیه-استانبول-لابی.gif

-سوادیه-استانبول-رستوران-1.gif

-سوادیه-استانبول-رستوران-2.gif

-سوادیه-استانبول-اتاق-دو-تخته.gif

-سوادیه-استانبول-اتاق-1.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سناتور بست وسترن پریمیر استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Best Western Premier Senator Hotel

هتل 4 ستاره سناتور وسترن استانبول  Istanbul Best Western Premier Senator Hotel در سال 1995 و در منطقه لاللی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است و آماده استقبال از توریست های تور استانبول می باشد.این هتل با شهر قدیم 10 دقیقه فاصله دارد و اماکن تاریخی و توریستی استانبول در چند قدمی این هتل قرار گرفته است.در این هتل سرویس مراقبت و نگهداری از کودکان برای رفاه حال مسافران تور استانبول ارائه می شود. فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در فاصله 35 کیلومتری از هتل قرار گرفته است.این هتل در سال 2012 بازسازی شده است.

-سناتور-وسترن-استانبول.gif

سایر امکانات و عکس های هتل سناتور وسترن استانبول:

رستوران با انواع غذاها، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، فروشگاه،تهویه مطبوع،خدمات تحویل  بار و چمدان،سیستم گرمایش، بار، باغ،سرو صبحانه در اتاق،اتوکشی، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی،سالن بدنسازی، فکس و کپی، آرایشگاه، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، سرویس نگهداری از کودکان، رنت کار و...

-سناتور-وسترن-استانبول-بار.gif

-سناتور-وسترن-استانبول-رستوران.gif

-سناتور-وسترن-استانبول-اتاق.gif

-سناتور-وسترن-استانبول-اتاق-دو-تخته.gif

جهت خرید و رزرو تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرین پارک مرتر استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Green Park Merter Hotel

هتلگرین پارک مرتر استانبول Istanbul Green Park Merter Hotel یکی از هتل های پنج ستاره می باشد که در سال 2001 میلادی در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز شهر استانبول در منطقه مرتر بنا شده است.هتل گرین پارک با 6 طبقه و 141 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.این هتل در نزدیکی مرکز مد و نساجی استانبول قرار گرفته و با نمایشگاه CNR فاصله چندانی ندارد. سیستم هشدار دهنده آتش سوزی در سرتاسر هتل نصب می باشد.هتل دارای استخر آبگرم است.فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 10 کیلومتر می باشد.در هتل دو رستوران و دو کافه وجود دارد و با انواع غذاها و نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند.این هتل آخرین بار در سال 2013 بازسازی شده است.

-گرین-پارک-مرتر-استانبول.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-1.gif

 

امکانات و تصاویر هتل گرین پارک مرتر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر سرپوشیده، استخر روباز، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار،اینترنت پرسرعت بی سیم،خدمات خانه داری،سرویس مراقبت از کودکان، صرافی، لاندری،رنت کار، سولاریوم، میز پینگ پنگ، آسانسور، فضای سبز، فکس و کپی، سالن ورزشی، سونا، جکوزی لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-2.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-3.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-4.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل 5 ستاره گرند حیات استانبول Istanbul Grand Hyatt Hotel یکی از هتل های لوکس می باشد که در سال 1993 میلادی در منطقه و در نزدیکی میدان تکسیم شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 10 طبقه و در مجموع با 360 اتاق و سوییت آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشند.در این هتل برای کودکان اتاق کلاب و اتاق بازی نیز در نظر گرفته شده است. هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشند.رستوران و کافه های هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشند.پذیرش هتل به صورت شبانه روزی است. فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه 20 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.این هتل در سال 2013 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانیده است.

 

-گرند-حیات-استانبول.gif

امکانات و عکس های هتل گرند حیات استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،خدمات خانه داری،لاندری،استخر روباز،سونا،ماساژ،اینترنت بی سیم، زمین تنیس، فروشگاه، صرافی، فکس و کپی،کافه،رنت کار،حمام سنتی ترکی و بخار و...

 

-گرند-حیات-استانبول-1.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-2.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-3.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-4.gif

جهت خرید و رزرو تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گرند جواهر استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Cevahir Hotel

هتل 5 ستاره گرندجواهر استانبول Istanbul Grand Cevahir Hotel در سال 2002 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول احداث شده است.این هتل در 13 طبقه و در مجموع از 323 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل گرندجواهرکانونشن سنتر دارای یک استخر سرپوشیده نیز می باشد. لابی و پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی است.رستوران سلطان در این هتل با انواع غذاهای محلی کشور ترکیه آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. یک قنادی و دو تریا هم در هتل وجود دارد. اقامت در هتل شامل صبحانه می باشد که به صورت سلف سرویس به مهمانان ارایه داده می شود.این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 18 کیلومتر فاصله دارد و نیز پارکینگ رایگان در هتل در دسترس میهمانان می باشد.

 

-گرند-جواهر-استانبول.gif

 

امکانات و تصاویر هتل گرند جواهر استانبول:

 

-گرند-جواهر-استانبول-1.gif

-گرند-جواهر-استانبول-2.gif

امکانات رفاهی:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،روزنامه رایگان، بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، باغ،سرویس رایگان اینترنت داخل اتاق، کافی شاپ،آرایشگاه، اتاق سرگرمی و تلویزیون، فروشگاه،صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، پارکینگ ،سرو غذا در اتاق، خشک‌شویی، خدمات پزشکی و...

-گرند-جواهر-استانبول-4.gif

 

-گرند-جواهر-استانبول-6.gif

امکانات ورزشی:

سالن بدنسازی،استخر سرپوشیده،استخر روباز، سونا و جکوزی،سولاریوم، ماساژ، امکانات ورزشی و...

 -گرند-جواهر-استانبول-3.gif

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دسیتی استانبول

هتل 4 ستاره دسیتی استانبول در منطقه ینی کاپی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی مسجد کبود و ایاصوفیه و کاخ توپکاپی قرار گرفته است. اتاق های این هتل به اینترنت وای فای رایگان مجهز می باشد. ایستگاه مترو 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور استانبول به شمار می رود. این هتل برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند رایگان است. هتل دسیتی با فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر فاصله دارد. 

_دسیتی_استانبول1.jpg

_دسیتی_استانبول_2.jpg

امکانات هتل دسیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، سالن بدنسازی، اینترنت، جکوزی، سونا، ماساژ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، آرایشگاه، صندوق امانات، گاوصندوق، یخچال، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی و...

_دسیتی_استانبول_3.jpg

_دسیتی_استانبول_4.jpg

_دسیتی_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دسیتی استانبول , هتل های چهار ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تکسیم هیل استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم هیل استانبول در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 21 کیلومتری هتل قرار گرفته است. خیابان معروف استقلال در 50 متری این هتل واقع شده است. ایستگاه مترو تقسیم 1 دقیقه با هتل فاصله دارد. در هتل یک سالن کنفرانس هم وجود دارد. پذیرش هتل برای مسافران تور استانبول به صورت شبانه روزی می باشد.

_تکسیم_هیل_استانبول_1.jpg

_تکسیم_هیل_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تکسیم هیل استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، تهویه، گرمایش، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، خشکشویی، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات و...

_تکسیم_هیل_استانبول_3.jpg

_تکسیم_هیل_استانبول_4.jpg

_تکسیم_هیل_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم هیل استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره مارتینز استانبول در خیابان لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 90 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. در این هتل یک صرافی نیز برای دسترسی میهمانان وجود دارد. این هل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. اماکن تاریخی استانبول مانند کاخ و موزه توپکاپی، مسجد آبی و بازار بزرگ در چند قدمی هتل قرار دارند.

_مارتینز_استانبول_1.jpg

_مارتینز_استانبول_2.jpg

امکانات هتل مارتینز استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اتاق های ضد صدا، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، گرمایش، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، خشکشویی، صرافی، کرایه اتومبیل و…

_مارتینز_استانبول_3.jpg

_مارتینز_استانبول_4.jpg

_مارتینز_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتینز استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4ستاره لیون استانبول در مرکز شهر استانبول واقع شده است و حدود 450 متر با میدان تقسیم این شهر فاصله دارد. این هتل کمتر 2 کیلومتر با دولماباغچه و تقریبا 5 دقیقه با خیابان استقلال فاصله دارد. دانشگاه نیز در 2 کیلومتری این هتل قرار گرفته و حدود 15 دقیقه با ماشین تا موزه ایاصوفیه و 2 کیلومتر با بازار بزرگ فاصله دارد. فاصله هتل لیون تا مترو نیز حدود 3 دقیقه می باشد. صبحانه این هتل به صورت بوفه در رستوران گلکسی آن سرو می شود. در لابی هتل لیون استانبول انواع نوشیدنی ها در بالکن خصوصی آن همراه با مناظر پاناروما از پل بوغاز سرو می شود.

_لیون_استانبول_1.jpg

_لیون_استانبول_2.jpg

_لیون_استانبول_3.jpg

امکانات هتل لیون استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران، خدمات 24 ساعته، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، نگهداری بچه، صندوق امانات، ورود حیوانات، رستوران فضای باز،کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، پزشک، کافی نت، اینترنت در لابی و اتاق ها و…

امکانات ورزشی: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ،ورزش های آبی،اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، بیلیارد

_لیون_استانبول_4.jpg

 

_لیون_استانبول_5.jpg

 

_لیون_استانبول_6.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیون استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره سللطان احمد استانبول در 50 متری میدان اسب دوانی و مشرف به دریای مرمره بنا شده است. این هتل تور استانبول با فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 14 کیلومتر و با فرودگاه سابیها گچن 50 کیلومتر فاصله دارد. مسجد کبود و ایاصوفیه در 100 متری این هتل قرار گرفته اند. در مقابل هتل سلطان احمد ایستگاه تراموا و اتوبوس قرار گرفته است. این هتل تور استانبول به اینترنت نیز مجهز شده است.

_سلطان_احمد_استانبول_1.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_2.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سلطان احمد استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار وچمدان، گرمایش، تهویه، گاوصندوق، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق و... . تور استانبول لحظات خوبی را برای شما در این هتل فراهم می آورد.

_سلطان_احمد_استانبول_4.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_5.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_6.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطان احمد استانبول,هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره کروانسرای استانبول در میدان تقسیم بنا شده است. ایستگاه مترو و اتوبوس و همچنین تراموا در نزدیکی این هتل وجو دارد. همچنین این هتل تور استانبول به خیابان استقلال نزدیک می باشد. فاصله این هتل با فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر می باشد. هتل کروانسرای در مجموع از 66 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. رستوران این هتل ظرفیت 150 نفر را دارد. هتل کروانسرای در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی قرار دارد. از این رو گزینه مناسبی برای گردشگران تور استانبول به شمار می رود

_کروانسرای_استانبول_1.jpg

_کروانسرای_استانبول_2.jpg

امکانات هتل کروانسرای استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، کافی شاپ، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، سالن کنفرانس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، پرستار کودک، پارکینگ، سالن تلویزیون، صرافی، گاوصندوق، سالن بدنسازی برای میهمانان تور استانبول ، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام ترکی و بخار، اینترنت و...

_کروانسرای_استانبول_3.jpg

_کروانسرای_استانبول_4.jpg

_کروانسرای_استانبول_5.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کروانسرای استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره شرایتون آتاکوی استانبول در محله آتاکوی مارینا و رو به دریای مرمره و در 8 کیلومتری فرودگاه آتاتورک استانبول بنا شده است. همچنین این هتل در 10 کیلومتری منطقه سلطان احمد قرار دارد. در این هتل خدمات ماساژ درمانی نیز ارایه می شود. تمام اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت می باشد. در نزدیکی هتل شرایتون مراکز خرید گالریا و کاروس قرار گرفته است. در این هتل تور استانبول سالن تناسب اندام و بدنسازی و زمین تنیس وجود دارد. این هتل همچنین ترانسفر برای مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار میهمانان قرار می دهد. اتاق های آن به صورت 24 ساعته سرویس دهی دارند.

_شرایتون_استانبول_1.jpg

_شرایتون_استانبول_2.jpg

_شرایتون_استانبول_3.jpg

_شرایتون_استانبول_4.jpg

_شرایتون_استانبول_5.jpg

امکانات هتل شرایتون آتاکوی استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران، بار، سرویس نگهداری کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خشکشویی، آرایشگاه، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه ماشین، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی مسافران تور استانبول ، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، گرمایش و...

امکانات ورزشی: استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، تنیس، دوچرخه سواری، مرکز بدنسازی، بولینگ، ماهیگیری . برای استفاده از امکانات این هتل حتما با تور استانبول همراه شوید .

_شرایتون_استانبول_6.jpg

_شرایتون_استانبول_7.jpg

_شرایتون_استانبول_8.jpg

_شرایتون_استانبول_9.jpg

_شرایتون_استانبول_10.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون آتاکوی استانبول , هتل های 5 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود که از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. هتل دورا تا میدان تکسیم تنها 10دقیقه فاصله دارد از این رو گزینه مورد علاقه بسیاری از مسافران تور استانبول محسوب می شود. این هتل دارای 119 اتاق شیک، بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند. اتاق ها عایق صدا بوده و از ورود سروصدا به داخل جلوگیری می کند تا میهمانان بتوانند با آرامش در اتاق خود به استراحت بپردازند.مینی بار و قهوه ساز و چای ساز در اتاق های هتل دردسترس مسافران تور استانبول 94 قرار دارد. در هتل اتاق هایی خاص و خالی ازحساسیت و امکانات ویژه معلولین نیز تعبیه شده است. در هتل به زبانهای ترکی، روسی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، بلغاری و عربی صحبت می شود.

از امکانات هتل دورا استانبول می توان به پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت و ... اشاره نمود.

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دورا استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های چهار ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول از جمله هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس این شهر می باشد. این هتل در ماه می 2013 در منطقه بشیکتاش، ساحل اروپایی تنگه بسفر ، در نزدیکی کاخ دلمه باغچه بنا گردید. این هتل برای آن دسته از مسافران تور استانبول که قصد خرید دارند بسیار مناسب است زیرا در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و پاساژهای خوب استانبول قرار دارد و تنها با 5 دقیقه رانندگی می توان به همه این مراکز خرید دسترسی پیدا کرد. هتل شانگری لا بسفر دارای 186 اتاق است. این هتل بزرگترین اتاق ها را در بین هتل های استانبول دارا می باشد و بسیاری از آن ها چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر را دارند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام مرمر، دمپایی، سشوار، حوله، تلفن، مینی بار، کتری برقی، قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا میدان تکسیم 2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 27 کیلومتر می باشد.

از امکانات هتل شانگری لا بسفر استانبول برای میهمانان تور استانبول 94 می توان به باشگاه، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان، آسانسور، فروشگاه، رستوران، بار، سیستم گرمایشی، سویت مخصوص تازه عروس ها، سالن آرایش و زیبایی، مرکز بیزنس، فکس، کپی و ... اشاره نمود.

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول

هتل شانگری لا بسفر استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل شانگری لا بسفر استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) از جمله هتل های 5 ستاره این شهر به شمار می رود و تا میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد که دسترسی به تمامی مراکز مهم را برای مسافران تور استانبول آسان می نماید . خیابان استقلال استانبول بسیار به هتل الیت وورد نزدیک می باشد، رستوران ها و مغازه های بسیاری در آن وجود دارد که مسافرین تور استانبول می توانند از آنها بهره مند شوند. از مکانهای دیگر معروف نزدیک به این هتل استانبول میتوانیم به کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد. هتل الیت وورد امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار میهمانان تور استانبول 94 قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، رستوران، گاو صندوق و لباسشویی.

هتل الیت وورد استانبول

 این هتل بسیار شیک و مجهز برای سرگرمی و تفریحات گردشگران تور استانبول تابستان 94 امکانات ورزشی تفریحی مناسبی نظیر مرکز بدنسازی، سونا، استخر سرپوشیده و ماساژ و حمام ترکی را فراهم کرده تا از اوقات فراغت خود در هتل لذت ببرند.

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل الیت وورد استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

این مرکز خرید جواهر استانبول شامل ده طبقه است و دارای 343 فروشگاه با ظرفیت 2500 اتومبیل در پارکینگ است در این مرکز خرید شما مسافران تور استانبول 94 میتوانید هرچیزی که نیاز دارید بیابید در این مرکز خرید مارکهای معروفی از قبیل ادیداس،لیوایز ،اسپریت و بنتون شعبه دارند.

مرکز خرید جواهر استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید جواهر استانبول,مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ توپکاپی استانبول

این کاخ که مربوط به قرنهای 15 و 19 است در مرکز امپراطور عثمانی واقع شده است ساخت این کاخ از سال 1466 شروع شد و قبل از مرگ سلطان محمد فاتح در سال 1478 پایان یافت.این کاخ در محل تلاقی تنگه بسفر با خلیج دریای مرمر و خلیج شاخ طلایی است این کاخ به وسیله محمد فاتح در سال 1453 تاسیس گشت و تا زمان مرگش در سال 1481 در این کاخ زندگی کرد.این کاخ بسیار با شکوه است توصیه می شود در تور استانبول 94 از این کاخ زیبا دیدن نمایید.

 

 

پارک دلفین استانبول

این پارک آبی مجهز شهری آبی است که در منطقه شهر استانبول است دارای انواع استخرها و امکانات آبی از قبیل استخر بچه،استخر مواج ،استخر المپیک و تونل های ابی مرتفع و سر سره ها است در این استخر دلفین زیبایی با نام یونس است که تماشاگران و گردشگران تور استانبول تابستان 94 از ساعت 14 به بعد به تماشای این دلفین مینشینند و لذت می برند در این حوضچه ها یازده دلفین ،4 کوسه و 3 فک وجود دارندو انواع ماهی ها در اکواریوم به چشم میخورند.

 مسجد ایا صوفیه استانبول

مسجد ایاصوفیه یا حاجیاسوفیا در سال 523 میلادی و در دوره امپراتوری بیزانس ها به دستور امپراطور کنستانتین اول ساخته شده است در این محل در ابتدا کلیسایی بوده است که هم اکنون هیچ اثاری از این کلیسا با قی نمانده است کلیسا در زمان ساخت ایاصوفیه عبادتگاه مسیحیان بوده است پس از تبدیل ترکیه به جمهوری و به حکومت رسیدن آتاتورک ایاصوفیه تبدیل به موزه گردید و هم اکنون به صورت موزه استفاده میشود.و توریستهای تور استانبول زیادی را سالانه به خود جذب میکند ارتفاع گنبد این مسجد به اندازه 55 متر و قطر آن سی و یک متر نیز می باشد.

جزایر پرنس استانبول

جزایر استانبول که در دریای مرمر هستند و به نام جزایر پرنس نیز هستند که تقریبا یک ساعت از شهر استانبول فاصله دارند این جزایر شامل هشت جزیره هستند و سواحل این جزیره از قبیل بیوک آدا،صدف،بورگاز و هیبلی نیز می باشند این جزایر در دوران بیزانس ها مکانی برای تبعید شدگان بوده است رفت و امد در این جزایر به وسیله درشکه است هتل قدیمی که متعلق به قرن توزدهم است و بزرگترین بنای چوبی است در این منطقه است در این منطقه استانبول 4 هتل وجود دارد که از گردشگران تور استانبول 94 پذیرایی می کنند و گردشگران تور استانبول از محیط زیبا و آرام این منطقه استانبول لذت می برند

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا کمتر از 2 کیلومتر تا میدان تکسیم و تقریبا 21 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد. دسترسی فوق العاده به مترو نیر از دیگر فواید آن به شمار می آید یعنی از درب هتل که خارج شوید بعد از 11 الی 12 قدم به پله های مترو خواهید رسید . این هتل 5 ستاره که از هتل های شیک و مدرن استانبول در تور استانبول 94 می باشد در سال 2005 ساخته شد و حدود 170 اتاق کاملا مجهز دارد.

هتل رامادا پلازا استانبول

همچنین در قسمت بام این هتل مجلل استخری زیبا ساخته شده که یک کافی شاپ نیز در مجاورت آن قرار دارد. میهمانان تور استانبول در این هتل میتوانند آرامش مطلق را در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا، و با  ماساژدرمانی توسط افراد متخصص  تجربه کنند به علاوه سالن ورزش در هتل برای تمرینات شما تهییه گردیده و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان تور استانبول 94 فراهم شده هتل به یک حمام ترکی نیز مجهز است.

هتل رامادا پلازا استانبول

قسمت ناهارخوری هتل نیز به سبک عثمانیان تزئین شده  و میهمانان تور استانبول تابستان 94 می توانند غذاهای ترکیه ای و بین المللی را در رستوران فاخر پانچالدی میل نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا استانبول,بهترین هتل های استانبول,معروف ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود این هتل  از نظر جغرافیایی در موقعیت خوبی قرار دارد و در مرکز استانبول در منطقه ی سلطان احمد و رو به دریای مرمره واقع شده است. هتل شامل 32 اتاق است که تمامی آن ها به سیستم تهویه مطبوع ، حمام شخصی و مینی بار مجهز می باشند، همچنین مسافران تور استانبول می توانند در بالکن اتاق های این هتل نظاره گر منظره ای زیبا از شهر استانبول باشند. این هتل نزدیک به مکان های تاریخی استانبول می باشد تا حدی که می توانید تا مسجد سوفیه، مسجد کبود و کاخ تاپکاپی را پیاده بروید از این رو دسترسی به این مکان ها را برای میهمانان تور استانبول 94 آسان نموده است. تا مکان تاریخی سلطان احمد نیز 2.5 کیلومتر همچنین تا فرودگاه هجده کیلومتر و تا باشگاه اسب سواری دو کیلومتر فاصله دارد.

رستوران هتل لیبرتی استانبول انواع غذاهای سنتی ترکیه و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند. کافه ی هتل نیز نوشیدنی و کوکتل های متنوعی را ارائه می دهد.

از امکانات هتل لیبرتی استانبول در تور استانبول تابستان 94 می توان به رستوران ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، خشکشویی ، فروشگاه ، نگهداری از کودکان ،سالن بازی کودکان ، صندوق امانات ،ورود حیوانات ، رستوران فضای باز ، چايخانه سنتي ، کافی شاپ فضای باز ، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای ، مینی بار رایگان ، سشوار ، سرویس رایگان رفت و آمد ،پارکینگ ،پزشک ،استخر سرباز و سرپوشیده ،سونا و جکوزی ، ماساژ ، اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان ، تیم انیمیشن ، باشگاه بدنسازی ،تنیس ،بیلیارد ، کافی نت ، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق ها برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول اشاره کرد.

هتل لیبرتی استانبول

هتل لیبرتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیبرتی استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,هتل های سه ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

جزایر اطراف استانبول

در اطراف شهر استانبول 9 جزیره وجود دارد که به مجموع این جزایر ،جزایر شاهزادگان می گویند این جزایر در دوران بیزانس ها محلی برای تبعیدشدگان شاهزادگان بوده است.این جزایر که متعلق به قرن نوزده بوده است امروزه به دلل آب و هوای خوب و خانه های چوبی به مرکزی تفریحی تبدیل شده است یکی از بزرگترین این جزایر جزیره بویوک آدا است و از دیگر جزایر معروف جزیره های بورگاز،صدف ،کنیالی،هی بلی آدا را میتوان نام برد.برای دسترسی و رفتن به این جزیره ها میتوان از کشتی هایی که در سواحل قسمت های آسیایی و اروپایی است استفاده کرد.مسافران تور استانبول در فصل تابستان میتوانند از اتوبوسهای دریایی برای رفتن به این جزایر استفاده کنند.

کاخ دولما باغچه استانبول

این کاخ عظیم دارای مساحتی به اندازه ششصد متر است و در سواحل اروپایی تنگه بسفر استانبول واقع شده است.بخش بیرونی این کاخ در قرن نوزدهم به وسیله سلطان عبد المجید ساخته شد به تعداد پنجاه و شش ستون در سالن این کاخ وجود دارد همچنین از چلچلراغ های زیبایی تزیین شده است که  750 لامپ دارد .در زمانهای بسیار قدیم انواع گونه های پرندگان جهان  در این کاخ نگهداری میشد.همه ی ساعتهای این کاخ بر روی ساعت 9:05 متوقف شده است زیرا آتاتورک ،موسس جمهوری ترکیه در همین ساعت از دنیا رفتند.این کاخ راهنمایانی دارد که بازدید کنندگان تور استانبول 94 را راهنمایی میکنند. تور ها در ساعات معمولی هر بیست و پنج دقیقه و در ساعتهای پربازدید هر پنج دقیقه است که بازدید از کاخ دو ساعت طول میکشد.

 تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول دو قاره ی اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و ترکیبی از زمانهای گذشته و حال است و زیبایی و شکوه و سادگی گذشته را نمایش میدهد.در کنار این تنگه ویلاها و هتل های مدرن با نماهای زیبا و مرمری در کنار روستاهای سنگی ، قلعه ها و دهکده های ماهیگیری ساخته شده است و ازیبایی این منطقه را چند برابر کرده است برای مشاهده کامل این تنگه باید مسافران تور استانبول 94 با قایق سفر کنید و از منظره های زیبای این منطقه لذت ببرید.حرکت قایق در این تنگه به شکل زیگزاک است که بتوانید تمامی مناطق این تنگه را تماشا کنید.همچنین قایق های اختصاصی برای علاقه مندان است که به صورت شبانه و یا روزانه به حرکت در این تنگه میپردازد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین



این مرکز خرید خود یک شهر است و همه امکانات در این مرکز موجود است و از بهترین مراکز خرید به شمار می آید مرکز خرید کروسل استانبول در زمینی به مساحت هفتاد و شش هزار متر مربع واقع شده است و در منطقه بکر کوی استانبول است این مرکز خرید بزرگ شامل صدو هفده مغازه ،رستوران و سینما است که بسار مناسب گردشگران تور استانبول می باشد.از دیگر امکانات این مرکز خرید این است که هفت آسانسور با دوازده پله برقی داردو حدود یک و نیم میلیون نفر ماهانه از این مرکز دیدن میکنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کروسل استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود که در سال 2003 در منطقه سلطان احمد بنا گردید ، این هتل در بافت قدیمی شهر استانبول قرار دارد و گردشگران تور استانبول می توانند با چند دقیقه پیاده روی به مکان های زیبا و تاریخی مثل مسجد آبی، کلیسای سانتا صوفیا، موزه باستان شناسی، موزه ترکی و ... بروند. اين هتل به تازگی نوسازی گردیده و شامل 40 اتاق مي باشد، اتاق هایی با امکاناتی برای معلولین نیز تعبیه شده است. این هتل همچنین تا فرودگاه آتاترک حدود 15 کیلومتر و تا ایستگاه تروما 300 متر فاصله دارد.

هتل سانتا صوفیا استانبول شامل امکاناتی برای میهمانان تور استانبول 94 می باشد نظیر : رستوران ، پذیرش شبانه روزی، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ،آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان ، تهویه، بار،گرمایش، منطقه بدون سیگار،  خانه داری،لباسشویی ،خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل، سرویس نگهداری کودکان و ...

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سانتا صوفیا استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,هتل های 3 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل مونپیک استانبول از جمله هتل های 5 ستاره شهر استانبول به شمار می رود این هتل در منطقه تجاری استانبول واقع شده است و حدوذ 1.5 کیلومتر با مرکز خرید کانیون و حدود 10.5 کیلومتر با منطقه ی تاریخی استانبول فاصله دارد. هتل مونپیک استانبول شامل 249 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها به امکاناتی نظیر میزکار بزرگ، سیستم تهویه هوا، مبلمان لوکس، تلویزیون، یخچال، چای/قهوه ساز، حمام اختصاصی، سشوار، مینی بار، اینترنت مجهز می باشند. رستوران این هتل غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای سنتی ترکیه ای را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند همچنین مسافران تور استانبول می توانند در کافه این هتل از نوشیدنی ها و پانورامای شهر استانبول لذت ببرند.

امکانات دیگر هتل مونپیک استانبول شامل ترانسفر فرودگاهی ، پذیرش شبانه روزی، ورود حیوانات، رستوران، کافی شاپ و بار، آسانسور، پارکینگ، سینما، فروشگاه،صرافی، کافی نت، سالن زیبایی، خشکشویی، صندوق امانات، سرویس نگهداری کودکان، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس، کرایه(رنت) خودرو، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر ویژه کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی، ورزش های آبی (غیر موتوری)، ورزش های آبی (موتوری)، جکوزی، سونا، مرکز آب درمانی (اسپا)، ماساژ، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، اجاره دوچرخه، بیلیارد، بولینگ، اسکواش، گلف/مینی گلف و ... می باشد که برای آسایش و راحتی میهمانان تور استانبول 94 ارائه می شود

هتل مونپیک استانبول

هتل مونپیک استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مونپیک استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

مرکز خرید پروفیلو استانبول

مرکز خرید پروفیلو استانبول با 239  فروشگاه در 6 طبقه در سال ۱۹۹۸ در استانبول افتتاح گردید، امروزه وسعت این مرکز خرید را افزایش داده اند و جزء یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول به شمار می رود، فضای این مرکز به  ۱۱۷ هزار متر مربع تبدیل گشته است . در این مرکز خرید استانبول علاوه بر امکانات خرید، برنامه های مختلف هنری، فرهنگی و اجتماعی در زمانهای مخصوص برای بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول 94 برگزار خواهد شد. سمینارهای رایگان پزشکی و علمی، برنامه های نقاشی و دوره های گوناگون آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید استانبول می باشد . مرکز خرید پروفیلو استانبول دارای 209 فروشگاه، 7 سالن سینما، 16 سالن بیلیارد، 20 خط بولینگ،  3 سالن تاتر و پارکینگ رایگان با ظرفیت 1300 اتومبیل، سالن ورزشی سرپوشیده ، استخر و پارک بازی کودکان «PAM» می باشد. روزانه تعداد بسیار زیادی از مسافران توراستانبول مشغول خرید در این مرکز می باشند و از امکانات آن لذت می برند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید پروفیلو استانبول,مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این خیابان که یکی از مراکز خرید اصلی استانبول است و انواع لباس ها و پارچه های ترک در خیابان عرضه می شود. و تمام گردشگران توراستانبول از این خیابان بازدید میکنند در این خیابان انواع فروشگاههای پوشاک زنانه مو مردانه،اسباب بازی برای کودکان و وسایل الکترونیکی است.معروفترین خیابان در استانبول است نام قبلی این خیابان (بزرگ خیابان )نام داشت.

خیابان استقلال استانبول

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: خیابان استقلال استانبول,مراکز خرید استانبول,بازار های استانبول,بهترین بازارهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 مسجد ایا صوفیه استانبول

مسجد ایاصوفیه یا حاجیاسوفیا در سال 523 میلادی و در دوره امپراتوری بیزانس ها به دستور امپراطور کنستانتین اول ساخته شده است در این محل در ابتدا کلیسایی بوده است که هم اکنون هیچ اثاری از این کلیسا با قی نمانده است کلیسا در زمان ساخت ایاصوفیه عبادتگاه مسیحیان بوده است پس از تبدیل ترکیه به جمهوری و به حکومت رسیدن آتاتورک ایاصوفیه تبدیل به موزه گردید و هم اکنون به صورت موزه استفاده میشود.و گردشگران توراستانبول را سالانه به خود جذب میکند ارتفاع گنبد این مسجد به اندازه 55 متر و قطر آن سی و یک متر نیز می باشد.

 

این مسجد که در شهر استانبول واقع شده است در سال 1916 میلادی به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و پس از مرگ ایشان او را در همان مسجد دفن کرده و مسجد به نام او سلطان احمد نامگذاری شد این مسجد در یکی از قدیمی ترین مناطق استانبول واقع شده است.مسجد سلطان احمد استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است و تا ساحل بسفر فقط چند قدم فاصله دارد.مناره های زیبای مسجد از دریا در حال درخشش هستند این مسجد بزرگ دارای شش مناره است که در مقابل کلیسای ایاصوفیه بنا شده است و گردشگران توراستانبول را سالانه به خود جذب میکند

مسجد سلطان احمد استانبول

 

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به شمار می رود ، در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ، توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سبک معماری این مسجد مانند سایر کارهای او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل دسته ساخته شده است که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می شد. او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. شاید یکی از دلایلش این باشد که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. در تور استانبول 94 می توانید از این مسجد دیدن نمایید

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول دارای ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. گردشگران توراستانبول برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از زیباترین منظره‌ها باشید.

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره شهر استانبول به شمار می رود که در قلب شهر استانبول واقع گردیده است و توسط جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر استانبول احاطه گردیده است. هتل آلمینا استانبول شامل 25 اتاق است و تمامی اتاق ها شامل امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی، بخاری، تهویه مطبوع، سشوار ،تجهیزات چای و قهوه، مینی بار، تلفن ،امنیت الکترونیکی و حمام خصوصی می باشند. میهمانان توراستانبول می توانند صبحانه را در تراس زیبای این هتل میل نمایند و از چشم انداز فوق العاده زیبایی که از دریای مرمره و مسجد آبی دارد لذت ببرند . در چند متری هتل مکان های تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، میدان اسب دوانی، بازار بزرگ، موزه باستان شناسی و ... وجود دارد که میهمانان توراستانبول می توانند پیاده از آن ها دیدن نمایند.

از دیگر امکانات این هتل تور استانبول 94 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاقهای پاک و بدون سیگار، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، کفش و واکس، تورها، فکس و کپی، اتاق و امکانات خاص برای معلولین، اتاقهای خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، سونا، استخر، حمام ترکی و بخار، سرویس نگهداری از کودکان. این هتل تمامی امکانات را برای آسایش و راحتی شما میهمانان گرامی توراستانبول فراهم نموده است تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید

 هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلمینا استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول در منطقه بشیکتاش استانبول و در مجاور آب ساخته شده است. پل بسفر در این منطقه وجود دارد، و از مناطق شهری معروف استانبول محسوب می شود. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر برای گردشگران توراستانبولمعانی متفاوتی را در ذهن ایجاد می کند و  تداعی کننده ارتباط گرم و معنوی میان سمت آسیایی و اروپایی شهر استانبول است . مسجد ارتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری و دیدنی خوب استانبول می باشد. رفت و آمد به این مسجد زیبا بسار آسان می باشد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد. به راحتی از میدان تقسیم با اتوبوس می توانید به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. چشم انداز تنگه بسفر با ساختمان مسجد ارتاکوی استانبول بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 مطالب مرتبط :

قیمت تور استانبول

تور استانبول لحظه آخری

مسجد ارتاکوی استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد ارتاکوی استانبول,مساجد استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد